
Το UN Global Compact Network Greece σε συνεδρίαση της Επιτροπής Ισότητας της Βουλής
για τη γυναικεία ηγεσία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑγια τη γυναικεία ηγεσία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την αποστολή πάνω από 900 παιχνιδιών και οικιακών συσκευών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την υλοποίηση της επιτυχημένης πρωτοβουλίας κοινωνικής ευθύνης "Μια θέση στο τραπέζι για όλους"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«React Docuseries» με παρουσιαστή τον Γιώργο Λέντζα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 4η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως η Παγκόσμια Ημέρα κατά της Παχυσαρκίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Stoiximan Wheels of Change, δημιουργήθηκε από τη Stoiximan, σε συνεργασία με την ΑΜΚΕ «Τρέξε Μαζί μου»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε Δαδιά και Ρόδο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΑΒ Βασιλόπουλος πρωτοπορεί στην προστασία του κλίματος, θέτοντας τις βάσεις για πιο ανθεκτικές επιχειρήσεις και φροντίζοντας το περιβάλλον για όλους εμάς και τις επόμενες γενιές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 6η χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την καταπολέμηση της νεανικής ανεργίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Κυριακή 3 Μαρτίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ενέργεια θα διαρκέσει ένα χρόνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory