
OPEN: Δράση Αλληλεγγύης για την τρίτη ηλικία
Παραδόθηκαν τα 500 γιορτινά πακέτα από τα πρόσωπα και τους εργαζομένους του καναλιού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαραδόθηκαν τα 500 γιορτινά πακέτα από τα πρόσωπα και τους εργαζομένους του καναλιού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι υποτροφίες Δημήτρης Μανωλόπουλος εντάσσονται στο πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας της Space Hellas, με στόχο να δώσουν την ευκαιρίες σε νέους επιστήμονες στον χώρο της τεχνολογίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μία από τις πλέον περιζήτητες αρχιμουσικούς της εποχής μας, την ελληνικής καταγωγής Αμερικανίδα Karina Canellakis
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη στήριξη του προγράμματος «Δημιουργική απασχόληση για νοσηλευόμενα παιδιά» που υλοποιείται σε έξι νοσκομεία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Τράπεζα συμμετέχει ενεργά σε διεθνούς κύρους αξιολογήσεις ESG με στόχο την ανάδειξη της συνεχούς βελτίωσης των περιβαλλοντικών, κοινωνικών και διοικητικών επιδόσεών της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο του Προγράμματος Βιώσιμης Ανάπτυξης και Κοινωνικής Υπευθυνότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε Πεντέλη, Χίο, Ψαρρά & Οινούσσες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιοργάνωσε μια κλινική ελέγχου όρασης στην Ελλάδα από τις 14 Δεκεμβρίου έως τις 20 Δεκεμβρίου 2023, στην οποία εξετάστηκαν 355 άτομα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 2η χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την στήριξη των κοριτσιών του Ιδρύματος Στέγη Αγίας Άννας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία βρίσκεται δίπλα στις αθλήτριες Ευαγγελία Φράγκου και Έφη Γκουλή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ διαγωνισμός περιλαμβάνει 5 βραβεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory