
Το Χαμόγελο του Παιδιού: Πραγματοποίησε 2.083 δωρεάν προληπτικές εξετάσεις σε 1.953 παιδιά
Το δίμηνο Νοεμβρίου- Δεκεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δίμηνο Νοεμβρίου- Δεκεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτηρίζοντας ευάλωτους συνανθρώπους μας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα λάβει χώρα στις 18 και 19 Ιανουαρίου 2024 στην Αθήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι 3 πυλώνες ανάπτυξης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕίδη χειμερινής ένδυσης όπως σκούφους, κασκόλ, γάντια & κάλτσες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα στο 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυγκεντρώθηκε ποσό ύψους 51.175,80€, το οποίο θα δωριστεί στο Make-A-Wish Ελλάδος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣφραγίζει τη συνεργασία με το πρόγραμμα Empower Forward
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλυτικά οι απαιτήσεις που ορίζονται στον κανονισμό της ΕΕΤΤ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνωσε δυνάμεις με κοινωφελείς φορείς στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και προχώρησε σε δράσεις στήριξης των πιο ευάλωτων κοινωνικών ομάδων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Κυριακή 14 Ιανουαρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory