
Henkel-Dixan: Δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα για σχολειά
«Τα παιδιά στο πλευρό της Γης»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Τα παιδιά στο πλευρό της Γης»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια εύκολη πρόσβαση σε ένα αξιόπιστο δίκτυο δημοσίως προσβάσιμων ταχυφορτιστών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσφέροντας σημαντική ποσότητα ζεστών χειμερινών ενδυμάτων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της υιοθέτησης φιλικών προς το περιβάλλον πρακτικών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσω διατακτικών σίτισης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜαζί με τον Πρεσβευτή του προγράμματος Γιάννη Κωνσταντέλια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντικά βήματα προόδου στους τομείς περιβαλλοντικής και κοινωνικής υπευθυνότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τις 2 έως τις 31 Ιανουαρίου, προχωρά σε μείωση τιμών ίση με την αξία του ΦΠΑ, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη εξοικονόμηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιανεμήθηκαν σε φιλανθρωπικά ιδρύματα και κοινωνικές δομές σε πόλεις της Ελλάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα €250 εκατ. το τίμημα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη δωρεά Κιτ Φροντίδας Υγείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ2.049 μαθητές και μαθήτριες δημιούργησαν Χριστουγεννιάτικο στολισμό για τα δωμάτια Παιδιατρικών Κλινικών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory