
Coca Cola: Υλοποιεί ένα νέο μεγάλο πρόγραμμα κοινωνικής στήριξης
Στο πλαίσιο της Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, σε συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό «Μπορούμε»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, σε συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό «Μπορούμε»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την προσφορά ηλεκτρονικών και χρηστικών ειδών και άλλων δώρων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την Παντελής Παπαδόπουλος και το ΥΠΕΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργώντας ένα limited edition φούτερ με μήνυμα "CLOSE YOUR EYES & MAKE A WISH"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Κυριακή 26 Νοεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατά της παιδικής κακοποίησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόκεται για τις εταιρείες ΔΕΗ, ElvalHalcor, eShare, Hellenic Cables, Netcompany/Intrasoft, Σωλ. Κορίνθου και Salfo
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της δρασης "Cook for Good" που πραγματοποιεί για 8η συνεχή χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτηρίζοντας τα παιδιά της Μονάδας Προστασίας Παιδιών Πεντέλης και τους πλυμμηροπαθείς της Θεσσαλίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 6η συνεχόμενη χρονιά, σε συνεργασία με τη Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση «Ηλιτόμηνον»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την 18η, 19η και 20η Νοεμβρίου, ημέρες για τα δικαιώματα των παιδιών και κατά της παιδικής κακοποίησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτηρίζει τις ανάγκης μετακίνησης της ΕΟΕ και της Ολυμπιακής Λαμπηδοδρομίας με καύσιμα υψηλής ποιότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory