
CSR HELLAS: Η Ο. Ρέγγα στη Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών και Επικοινωνίας
Ανέλαβε καθήκοντα από τις 22 Μαϊου 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέλαβε καθήκοντα από τις 22 Μαϊου 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό το 2014 προάγει τις ίσες ευκαιρίες στη μάθηση μέσα από τη συνεργασία της με το Κέντρο για Χαρισματικά και Ταλαντούχα Παιδιά του Κολλεγίου Ανατόλια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εργαζόμενοι της UM σε πάνω από 50 χώρες, 100+ αγορές και 120+ γραφεία, ενώνονται για να συμβάλουν στις τοπικές κοινότητες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωτότυπες Ρομποτικές λύσεις παρουσίασαν οι μαθητές στους προκριματικούς της Παγκόσμιας Ολυμπιάδας Ρομποτικής 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣταθμός του προγράμματος θα αποτελέσουν δομές υγείας, μονάδες φροντίδας ηλικιωμένων και κοινωνικά φαρμακεία της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρέα με διάφορα πρόσωπα από το καλλιτεχνικό στερέωμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ παροχή ισχύει έως την 1/8
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τα επόμενα 2 χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ45% των επιχειρήσεων στην Ελλάδα έχουν αποκομίσει υψηλότερη χρηματοοικονομική αξία από τις πρωτοβουλίες τους για το κλίμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφορεί αποκλειστικά στα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με iSea, από τον Μάιο του 2018 μέχρι και σήμερα, έχουν καταφέρει να συλλέξουν περισσότερους από 86 τόνους απορριμμάτων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διαπίστευση έρχεται να να επισφραγίσει την επιτυχία του προγράμματος Just Go Zero Tilos
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory