
Lidl Ελλάς: Χορηγός στη Μαθητική Εβδομάδα Δράσης της ActionAid
Που ολοκληρώθηκε με μεγάλη συμμετοχή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠου ολοκληρώθηκε με μεγάλη συμμετοχή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τα έσοδα των εισιτηρίων από την stand up παράσταση της Μαρίας Κωνσταντάκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με τον οργανισμό Aegean Rebreath για 3η συνεχόμενη χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈπειτα από την διοργάνωση επιτυχημένης εθελοντικής αιμοδοσίας από τους εργαζομένους της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 4η συνεχή χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτοχευμένο στις ανάγκες τους για well-being, work-life balance, καθώς και work flexibility
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ευρωβουλευτές επιδιώκουν ενίσχυση των μέτρων για να εξασφαλίσουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής των προϊόντων και καλύτερη ενημέρωση των καταναλωτών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 2022 ανακύκλωσε 159 κιλά αποτσίγαρων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια πρωτότυπη συνεργασία με τον Δήμο Αλίμου και την ΑΒ Βασιλόπουλος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νικήτρια ομάδα “Robohandy" θα έχει τη χαρά να επισκεφτεί το Ινστιτούτο CERN στην Ελβετία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε 56% αύξηση σε σχέση με το Α΄ Εξάμηνο του 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα προϊόντα ομορφιάς της L’Oréal αποκτούν μία "δεύτερη ζωή"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory