ManpowerGroup: 7 στις 10 επιχειρήσεις στην Ελλάδα έχουν υιοθετήσει και αναπτύξει στρατηγική ESG
Οι Δεσμεύσεις Βιωσιμότητας διαμορφώνουν τους ESG Ρόλους σε Ζήτηση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Δεσμεύσεις Βιωσιμότητας διαμορφώνουν τους ESG Ρόλους σε Ζήτηση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνεργασία επισημοποιήθηκε με τη συνάντηση των δύο μερών που έγινε στο Τουρνουά Βόλεϊ του Συλλόγου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πλάνο του Ομίλου είναι να μετεξελιχθεί σε μια εταιρεία παροχής ενεργειακών λύσεων χαμηλών εκπομπών CO2
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH εταιρεία παραμένει πιστή στις αρχές της αλληλεγγύης, της κοινωνικής προσφοράς και της γενναιοδωρίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε κοινωνικές δομές, σε άστεγους συμπολίτες μας και σε άπορες οικογένειες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον Οργανισμό η προσφορά δεν περιορίζεται μόνο στις γιορτές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμβάλλουν στην εκπλήρωση 6 ευχών παιδιών με σοβαρές ασθένειες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜόλις ένα κλικ είναι αρκετό για να βοηθήσετε
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυγκέντρωσαν τρόφιμα και εξασφάλισαν το πρώτο γεύμα της χρονιάς για οικογένειες και μοναχικούς σε ανάγκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ βελτίωση επιτεύχθηκε χάρη στη σταθερή επένδυση της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, το περιβάλλον, την οικονομία και την κοινωνία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Βασιλική και ο Σωτήρης μάς ενθαρρύνουν να προφυλάξουμε την υγεία του πνεύμονα με την πρόληψη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αλυσίδα σούπερ μάρκετ προσφέρει στήριξη στον οργανισμό από το 2012
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory