Τα παιδιά της Λέσβου έγιναν οι «Ήρωες της Digea»
Τα παιδιά, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί αγκάλιασαν τη δράση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα παιδιά, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί αγκάλιασαν τη δράση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆντα Λιβιτσάνου, Μαρία Σαράφογλου, Μιχάλης Ζαμπίδης και Παντελής Διαμαντόπουλος καλούν το κοινό να σταματήσει το κάπνισμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ICBS Athens International College παρουσιάζει το νέο, εκπαιδευτικό πρόγραμμα Postgraduate Diploma in Sustainability and ESG Management.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτους 50 Δήμους της Αττικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο τη δημιουργία περιεχομένου για την ανάδειξη των αθλητών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣκοπός της πρωτοβουλίας «Ξάδερφος Skywalker» είναι η στήριξη ανθρώπων της τοπικής κοινωνίας που έχουν πολύ χαμηλές δεξιότητες αναζήτησης εργασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒασικός στόχος η επίτευξη της κλιματικής ουδετερότητας έως το 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα συνεχιστεί με 5μηνο πρόγραμμα επιχειρηματικής επιτάχυνσης για τις ομάδες και τις εφαρμογές που διακρίθηκαν και εξελίσσεται σε ένα διαρκές δίκτυο τεχνολογικής καινοτομίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Citroën Ami θα βρίσκεται κατά την περίοδο του Πάσχα, των ενδιάμεσων εκπτώσεων και όχι μόνο στο πιο premium εμπορικό κέντρο της Αττικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα συσκευασία είναι 100% ανακυκλώσιμη και απλοποιεί τη διαδικασία επεξεργασίας και ανακύκλωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εργαζόμενοι και των δυο εταιρειών βοηθούν τα γενναία παιδιά, με αναπηρία, μέσα από τις αγορές τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory