JTI: Για 3η συνεχόμενη χρονιά στις Λίστες «Α» του CDP
H “βιώσιμη” ατζέντα της Japan Tobacco Inc.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH “βιώσιμη” ατζέντα της Japan Tobacco Inc.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι δράσεις του στοιχηματικού brand από το 2018
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημοπρασία για τους σκοπούς της Εταιρείας Προστασίας Σπαστικών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε γνώμονα μία βιώσιμη, καλύτερη ζωή, η εταιρεία υλοποιεί προγράμματα, τοποθετώντας στις στρατηγικές αποφάσεις της, την προστασία του πλανήτη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην διοργανώνει η CSR Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτήριξε τα παιδιά του «Χριστοδουλείου Ιδρύματος Προστασίας Παιδιών» και του «Ιππόκαμπου ΑμεΑ»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνίσχυσε σημαντικά το έργο περισσοτέρων από 140 Οργανισμών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο σύμφωνο υπέγραψαν οι Χρήστος Στυλιανίδης και Κώστας Γιαννόπουλος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ7 πόλεις, 8.500 χιλιόμετρα, 600.000 επισκέπτες, 1.000.000 γεύματα σε συμπολίτες μας σε ανάγκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ66 πόντοι από τον Γιάννη Αντετοκούνμπο ισοδυναμούν με 66.000€ από τη Novibet
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔώρισε πάνω από 3,5 τόνους προϊόντα σε φορείς ανά την Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ bwin υλοποίησε δεκάδες πρωτοβουλίες σε τοπικές κοινωνίες, σε κάθε γωνιά της χώρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory