ΕΚΟ ΑΒΕΕ: Στόχος οι μηδενικές εκπομπές CO2 στο δίκτυο πρατηρίων ΕΚΟ και bp
Το πλάνο του Ομίλου είναι να μετεξελιχθεί σε μια εταιρεία παροχής ενεργειακών λύσεων χαμηλών εκπομπών CO2
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πλάνο του Ομίλου είναι να μετεξελιχθεί σε μια εταιρεία παροχής ενεργειακών λύσεων χαμηλών εκπομπών CO2
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H εταιρεία παραμένει πιστή στις αρχές της αλληλεγγύης, της κοινωνικής προσφοράς και της γενναιοδωρίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε κοινωνικές δομές, σε άστεγους συμπολίτες μας και σε άπορες οικογένειες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον Οργανισμό η προσφορά δεν περιορίζεται μόνο στις γιορτές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμβάλλουν στην εκπλήρωση 6 ευχών παιδιών με σοβαρές ασθένειες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μόλις ένα κλικ είναι αρκετό για να βοηθήσετε
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συγκέντρωσαν τρόφιμα και εξασφάλισαν το πρώτο γεύμα της χρονιάς για οικογένειες και μοναχικούς σε ανάγκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η βελτίωση επιτεύχθηκε χάρη στη σταθερή επένδυση της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, το περιβάλλον, την οικονομία και την κοινωνία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Βασιλική και ο Σωτήρης μάς ενθαρρύνουν να προφυλάξουμε την υγεία του πνεύμονα με την πρόληψη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ προσφέρει στήριξη στον οργανισμό από το 2012
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αντί εταιρικού δώρου στους πελάτες και τους συνεργάτες της η Τράπεζα συμβάλλει στο έργο των δύο φορέων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Όλα τα plaisiokids πήραν ένα παιχνίδι δώρο έκπληξη και χάρισαν πολλά χαμόγελα στο τέλος αυτής της ημέρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory