Το Queen.gr συμμετείχε στο digital Race for the Cure2021
H συντακτική ομάδα του Queen.gr μαζί με τις bloggers και άλλους εργαζόμενους της DPG ανταποκρίθηκαν στο ψηφιακό κάλεσμα της διοργάνωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH συντακτική ομάδα του Queen.gr μαζί με τις bloggers και άλλους εργαζόμενους της DPG ανταποκρίθηκαν στο ψηφιακό κάλεσμα της διοργάνωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙωνικός και Affidea «συμπαίκτες» ξανά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με την Κωτσόβολος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσιάζει την πρώτη καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της κοινωνίας αναφορικά με την αξία και τη σημαντικότητα των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης που έχει θεσπίσει ο Ο.Η.Ε. έως το 2030.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ομάδα εθελοντών της Κωτσόβολος συγκέντρωσε σχολικά είδη, τρόφιμα και είδη προσωπικής φροντίδας και υγιεινής για τις οικογένειες που στηρίζονται από την «Κιβωτό του Κόσμου».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την Βυζαντινή Κρήτη στο σήμερα και στον Μίκη Θεοδωράκη - Μία συναυλία του Πανελληνίου Συλλόγου Παραπληγικών, στο πλαίσιο της ευαισθητοποίησης του κοινού για την Παγκόσμια Ημέρα Κάκωσης Νωτιαίου Μυελού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη συμμετοχή τους σε Φιλανθρωπική Λαχειοφόρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκίνησαν οι αιτήσεις συμμετοχής για φέτος
Η ξεχωριστή δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Πλαίσιο Computers, μέσω της οποίας η εταιρεία προσέφερε περισσότερα από 35.000 σχολικά είδη στους 3.089 μαθητές που φοιτούν στα σχολεία των πυρόπληκτων περιοχών της Βόρειας Εύβοιας ολοκληρώθηκε με μία ιδιαίτερη επίσκεψη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσίασε σε διαδικτυακή εκδήλωση τη στρατηγική και το έργο της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε θέμα: «Είμαστε Υγιείς και Ασφαλείς με τη Βιώσιμη Κινητικότητα»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory