KPMG: Για 7η συνεχόμενη χρονιά η δράση «Cook for Good»
Οι εργαζόμενοι της εταιρείας μαγείρεψαν πάνω από 200 μερίδες φαγητό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι εργαζόμενοι της εταιρείας μαγείρεψαν πάνω από 200 μερίδες φαγητό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με θέμα Food Waste Management: Challenges & Opportunities.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Mέσω του προγράμματος αυτού, η ΙΚΕΑ προσφέρει τη στήριξή της σε Δημοτικούς βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς ανά την Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τώρα τα παιδιά μπορούν να ανακαλύψουν μερικά από τα πιο θαυμαστά μέρη του πλανήτη μέσα από τη νέα σειρά προϊόντων PLAYMOBIL Wiltopia
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η χορηγία αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης συνεργασίας της με τον ΣΕΓΑΣ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η δωρεά πραγματοποιήθηκε μετά την ολοκλήρωση των γυρισμάτων που έγιναν στις εγκαταστάσεις του Ιδρύματος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O Οργανισμός βρίσκεται στην πρώτη θέση, και με ποσοστό 94%, αναγνωρισιμότητας, μεταξύ των ΜΚΟ της χώρας μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η συμμετοχή στον μαραθώνιο αποτελεί για τους ανθρώπους της PressiousArvanitidis έναν θεσμό και καθώς κάθε χρόνο προετοιμάζονται και προπονούνται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η καινούργια ιστοσελίδα της ΚΑΕ Προμηθέας φιλοξενεί το ιατρικό blog της Affidea “Health stories”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ημερίδα θα διεξαχθεί στο INNOVATHENS Technopolis City of Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ψηφιακή πλατφόρμα εκπαίδευσης και αναγνώρισης προσφέρει δωρεάν σε επιχειρήσεις και εργαζόμενους στον κλάδο καφεστίασης και φιλοξενίας όλα όσα χρειάζονται για να υιοθετήσουν στην πράξη μία Zero Waste λογική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε κλίμα συγκίνησης η εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory