To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Unilever: Δεκαετές Σχέδιο Αειφορίας

Unilever: Δεκαετές Σχέδιο Αειφορίας

Μέχρι και το 2020, το Unilever Sustainable Living Plan στοχεύει σε 3 βασικές δεσμεύσεις: Μείωση στο μισό του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των προϊόντων της, προμήθεια του 100% των βασικών γεωργικών πρώτων υλών από αειφόρες πηγές και βοήθεια σε 1 δισεκατομμύριο ανθρώπους να βελτιώσουν την υγεία και την ποιότητα ζωής τους.

Το σχέδιο αειφόρου επιχειρείν αφορά πλέον σε όλο τον κύκλο ζωής των προϊόντων της εταιρείας, από τον τρόπο καλλιέργειας και την προμήθεια των πρώτων υλών μέχρι τη συσκευασία και τη χρήση των προϊόντων της. Για την εκπόνηση του σχεδίου αυτού, αξιολογήθηκαν περισσότερα από 1.600 προϊόντα σε 14 χώρες – μέγεθος που αντιστοιχεί στο 70% των πωλήσεων της Unilever.

Είναι αξιοσημείωτο ότι κάθε ένας από τους επιμέρους στόχους-δράσεις θα αποτελεί αντικείμενο ετήσιας αξιολόγησης, τα αποτελέσματα της οποίας θα δημοσιοποιούνται. Ο Γρηγόρης Αντωνιάδης, διευθυντής Επικοινωνίας & ΜΜΕ της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Μειώνοντας στο μισό το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, το νερό που χρησιμοποιούν και τα απορρίμματα που δημιουργούνται από τα προϊόντα μας, μπορούμε να βοηθήσουμε τους καταναλωτές μας να κάνουν μια μικρή διαφορά κάθε φορά που τα χρησιμοποιούν».

Σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, οι πρωτοβουλίες αειφόρου επιχειρείν περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, την έναρξη μιας πανελλαδικής εκστρατείας ενημέρωσης για την υγεία της καρδιάς, με τίτλο «Διαδρομές Καρδιάς» μέσα στο 2011, που δίνει παράλληλα τη δυνατότητα για δωρεάν εξετάσεις χοληστερίνης και αρτηριακής πίεσης, επέκταση επισκέψεων της κινητής οδοντιατρικής μονάδας της ΑΙΜ σε 25.000 παιδιά ακόμη μέσα στο 2011, μείωση περιβαλλοντικών δεικτών στα εργοστάσια και τοποθέτηση φωτοβολταϊκών στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Σχηματάρι, επίσης μέσα στο 2011.