To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Υποτροφία στη µνήµη του Γιώργου Αυλωνίτη

Υποτροφία στη µνήµη του Γιώργου Αυλωνίτη

Tο Πανεπιστήµιο του Strathclyde και το IMS College (Greek Center οf University of Strathclyde) ανακοίνωσαν την προσφορά µίας υποτροφίας για το πρόγραµµα Executive MBA του Πανεπιστηµίου Strathclyde, για το εαρινό εξάµηνο 2020, στη µνήµη του καθηγητή Γεώργιου Αυλωνίτη, ο οποίος πέθανε τον ∆εκέµβριο του 2019. Ο Γιώργος Αυλωνίτης ξεκίνησε την ακαδηµαϊκή του καριέρα στο Πανεπιστήµιο του Strathclyde, το οποίο αναγνωρίζοντας την τεράστια συνεισφορά του στο επιστηµονικό πεδίο του Μάρκετινγκ, αποφάσισε να εγκρίνει τη χορηγία µίας υποτροφίας για έναν  Έλληνα φοιτητή του MBA. Η απόφαση αυτή αποτελεί έµπρακτη αναγνώριση της προσφοράς του εκλιπόντος.

Η υποτροφία καλύπτει το 50% των διδάκτρων του προγράµµατος. Τα κριτήρια για την επιτυχή διεκδίκηση της υποτροφίας συνοψίζονται ως ακολούθως:

• Ύπαρξη πρώτου πτυχίου µε πολύ καλή βαθµολογία από πανεπιστήµιο της Ελλάδας ή της αλλοδαπής.

• Ηλικία του υποψηφίου έως 32 έτη.

• Οι ενδιαφερόµενοι θα πρέπει να είναι αυτο-χρηµατοδοτούµενοι.

Αποκλείονται παντελώς όσοι πρόκειται να λάβουν οποιασδήποτε µορφής χρηµατοδότηση από τρίτο φορέα. Οι ενδιαφερόµενοι θα πρέπει να πραγµατοποιήσουν επιτυχή αίτηση για εγγραφή στο πρόγραµµα και να υποβάλουν ένα απλό συνοδευτικό κείµενο περίπου 300 λέξεων, όπου θα εξηγούν τους λόγους για τους οποίους µπορούν να διεκδικήσουν επιτυχώς την υποτροφία. Τα αποτελέσµατα θα ανακοινωθούν προς το τέλος Απριλίου του 2020.

«Σηµείο αναφοράς το έργο του»

Ο καθηγητής Μάρκετινγκ του Πανεπιστηµίου Strathclyde, Σπύρος Γούναρης, PhD, µε αφορµή τη χορηγία της παραπάνω υποτροφίας, ανέφερε σχετικά στο adbusiness: «Είχα την τύχη να γνωρίσω τον καθηγητή Γ. Αυλωνίτη ως προπτυχιακός φοιτητής το 1987, όταν µας συνέπαιρνε µε τον ενθουσιώδη και πρωτοποριακό τρόπο διδασκαλίας του. Είχα δε το προνόµιο, το 1991, να επιβλέψει τη διδακτορική µου διατριβή, και αυτή να είναι η πρώτη που έγινε στην Ελλάδα και υπό την επίβλεψή του. Μοιραία δεθήκαµε στενά και συνεργαστήκαµε σε πληθώρα δράσεων ερευνητικού χαρακτήρα, εκπαιδευτικού αλλά και συµβουλευτικού, για πλήθος ελληνικών επιχειρήσεων. Το ερευνητικό του έργο είναι αναγνωρισµένο παγκοσµίως, ενώ η συνεισφορά του στην Ελλάδα θα είναι για χρόνια σηµείο αναφοράς, τόσο για τον ακαδηµαϊκό χώρο όσο και για τις επιχειρήσεις και τα στελέχη του µάρκετινγκ».

Ο κ. Γούναρης συνέχισε υπογραµµίζοντας: «Ο καθηγητής Γ. Αυλωνίτης, µε το γνωστό του πάθος, υποστήριξε δύο πανεπιστήµια: το Πανεπιστήµιο του Strathclyde, στο οποίο ξεκίνησε την ακαδηµαϊκή του καριέρα, και το Οικονοµικό Πανεπιστήµιο της Αθήνας, όπου την έκλεισε. Ως καθηγητής του Strathclyde σήµερα, έχοντας την ακριβώς αντίστροφη πορεία του δικού µου δασκάλου, αισθάνοµαι ευτυχής και περήφανος που το πανεπιστήµιό µας, αναγνωρίζοντας την τεράστια συνεισφορά του στο επιστηµονικό πεδίο του Μάρκετινγκ, και µε προσωπική απόφαση του κοσµήτορά µας, καθηγητή David Hillier, ενέκρινε τη χορηγία υποτροφίας για έναν  Έλληνα φοιτητή του MBA, που προσφέρουµε στην Ελλάδα.  Όντας υπότροφος ο ίδιος του Ιδρύµατος Κρατικών Υποτροφιών για τις σπουδές του στο Ηνωµένο Βασίλειο, η υποτροφία αυτή, που θα φέρει το όνοµά του, αποτελεί έµπρακτη αναγνώριση από το πανεπιστήµιό µας της συνεισφοράς του καθηγητή Γ. Αυλωνίτη γενικότερα, είναι δε απόλυτα εναρµονισµένη µε τις αξίες του ως ανθρώπου και µε την αµέριστη συµπαράστασή του για τους νέους επιστήµονες που µε προσήλωση αλλά και σεµνότητα κυνηγούν τα όνειρά και τις φιλοδοξίες τους».

Who is who

Ο ∆ρ. Γεώργιος Αυλωνίτης ήταν οµότιµος καθηγητής του Τµήµατος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονοµικού Πανεπιστηµίου Αθηνών (ΟΠΑ). Συνέβαλε καθοριστικά στην ίδρυση του Τµήµατος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας και διετέλεσε ιδρυτικός διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράµµατος «Mάρκετινγκ και Επικοινωνία» (1998-2014) και επιστηµονικός υπεύθυνος του Τµήµατος Στελεχών του ίδιου προγράµµατος. Επίσης, υπήρξε και ιδρυτικός διευθυντής του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ την περίοδο 2000-2016 και διετέλεσε αναπληρωτής πρόεδρος του Συµβουλίου ∆ιοίκησης του ΟΠΑ (2012-2016). ∆ιετέλεσε επίσης πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ακαδηµίας Μάρκετινγκ (European Marketing Academy - EMAC) για τη διετία 2008-2010 και αντιπρόεδρός της την περίοδο 1990-1993 καθώς και πρόεδρος του Global Sales Science Institute (GSSI) για την περίοδο 2010-2012. Ήταν εκλεγµένος Fellow του Chartered Institute of Marketing και της Ευρωπαϊκής Ακαδηµίας Μάρκετινγκ και από τους εµπνευστές της ίδρυσης της Ελληνικής Ακαδηµίας Μάρκετινγκ, της οποίας ήταν και εκλεγµένος πρόεδρος. Από τον Ιανουάριο 1981 µέχρι τον ∆εκέµβριο του 1985, δίδαξε Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήµιο του Strathclyde, στη Σκωτία, ενώ το 2017 διορίστηκε επισκέπτης καθηγητής του Τµήµατος Μάρκετινγκ του ίδιου πανεπιστηµίου.

Υπενθυµίζεται ότι «έφυγε» απροσδόκητα από τη ζωή το βράδυ της ∆ευτέρας 16 ∆εκεµβρίου 2019, τη βραδιά της Τελετής Απονοµής των βραβείων «Made In Greece» της ΕΛΑΜ.