Η ανάπτυξη του mobile ωφελεί τους διαφημιζόμενους
Η ανάπτυξη του mobile ωφελεί τους διαφημιζόμενουςΟι διαφημιζόμενοι επωφελούνται από την ανάπτυξη του mobile για να συνδεθούν με βασικά κοινά, σύμφωνα με όσα αποκάλυψε νέα μελέτη του Interactive Advertising Bureau Europe. Περισσότερα από τα 3/4 των κορυφαίων διαφημιζόμενων σε αυτοκινητοβιομηχανία και retail στην Ευρώπη, διαθέτουν ένα mobile optimised site και περισσότεροι από τους μισούς χρησιμοποιούν responsive web design.
Επιπλέον, η έρευνα υπογραμμίζει τις ευκαιρίες για την επέκταση των mobile marketing στρατηγικών μέσω της ανάπτυξης apps. Λειτουργίες όπως το e-commerce, στην περίπτωση των retail brands και του κλεισίματος ενός test drive στην αυτοκινητοβιομηχανία, είναι ακόμη περιορισμένες σε κάποιες αγορές.
Για τη σύνταξη της μελέτης, το IAB Europe συνεργάστηκε με εννέα εθνικά IABs, τα IAB Austria, IAB Bulgaria, IAB Ireland, IAB Italy, IAB Netherlands, IAB Poland, IAB Spain, IAB Turkey και IAB UK.
Τα βασικά ευρήματα της μελέτης
1) Η πλειοψηφία των brands αυτοκινήτου και retail διαθέτουν mobile παρουσία, όπως αναφέρθηκε και παραπανω.
2) Τα brands αυτοκινήτου είναι πιο εξελιγμένα στο κομμάτι των apps. Κατά προσέγγιση, τα 6 στα 10 διαθέτουν mobile ή tablet app.
3) Στο κομμάτι της λειτουργικότητας, οι browsers είναι πιο εξελιγμένοι από τα apps. Περισσότερα από τα μισά retail brands διαθέτουν ένα mobile site συναλλαγής, ωστόσο μόλις το 1/4 έχει μια αντίστοιχη mobile ή tablet εφαρμογή.
4) Ο πρωταρχικός στόχος του mobile display advertising είναι το branding. Παρ\' όλα αυτά, μόλις το 1/4 των brands αυτοκινήτου και κάτω από το 1/5 των retail brands \"τρέχουν\" brand διαφήμιση μέσω του mobile display.
Σχολιάζοντας τα παραπάνω, ο επικεφαλής του Mobile EMEA της OMD, Alex Newman είπε: \"Η μελέτη European Advertiser Mobile Audit δείχνει πως τα brands θέτουν σαν προτεραιότητα το mobile, το οποίο είναι σημαντικό για την ανάπτυξη 72,7% που σημείωσε το mobile display στην Ευρώπη το 2014\".
