To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η ComVest καινοτομεί…

Η ComVest καινοτομεί…
Η ComVest καινοτομεί…

Γράφει η ΑΝΝΑ ΑΝΔΡΕΩΛΑ

adb: H εταιρεία ComVest δραστηριοποιείται εδώ και τρία χρόνια στην αγορά διανομής φυλλαδίων. Μιλήστε μας για τη φιλοσοφία και τη μέχρι τώρα πορεία της εταιρείας.

Η.Γ.:
Το φάσμα της επικοινωνίας αποτελείται από πάρα πολλούς τομείς υπηρεσιών, ένας από τους οποίους είναι ο τομέας της διανομής και του promotion. Μέσα σε αυτή την αγορά γεννήθηκε και αναπτύσσεται η λειτουργία της εταιρείας μας ComVest ΕΠΕ. Το 2009 ήταν η χρονιά κατά την οποία λαμβάναμε τα πρώτα αποτελέσματα της κάμψης της οικονομίας. Γεννημένοι, λοιπόν, στα χρόνια λίγο πριν από το Μνημόνιο, αποκτήσαμε τα «κουσούρια» των αντίστοιχα γεννημένων του ‘41. Σίγουρα όχι του «ΟΧΙ». Έχοντας λοιπόν το βάρος αυτό, θα έπρεπε να λειτουργήσουμε με νεοτερισμό, με πίστη σε αυτό που κάνουμε, με αξιοκρατία και διαφάνεια. Πολύ απλά για εμάς, να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας. Χρησιμοποιώντας ως βασικό μας όπλο την 20ετή εμπειρία μας στο χώρο του promotion και της διανομής (Τάσος Χελιδώνης, ισότιμος εταίρος), αλλά την 25ή εμπειρία στο χώρο των media και της διαφήμισης (Ηλίας Γενιάς, ισότιμος εταίρος), έχουμε βασική αρχή την «ικανοποίηση των επικοινωνιακών στόχων του πελάτη, στο μέγιστο βαθμό αποτελεσματικότητας».

adb: Ποιοι είναι οι τρόποι μέσα από τους οποίους μια εταιρεία promotion μπορεί να ενδυναμώσει τη σχέση του πελάτη με τους καταναλωτές; Τι προτείνετε;

Η.Γ.:
Έχοντας ως γνώμονα τη φιλοσοφία αυτή, αναλύουμε όλα τα στοιχεία που αφορούν στη δράση της ενέργειας του πελάτη μας και συνθέτουμε την τελική πρόταση, εμπλουτίζοντάς την με πρωτοποριακές ιδέες, αλλά και χρησιμοποιώντας τη δυναμική άλλων καναλιών επικοινωνίας, όπως αυτή των τοπικών μέσων. Γνωρίζοντας από την αρχή τις δυσκολίες της αγοράς διανομής διαφημιστικού φυλλαδίου, εργαστήκαμε αναλύοντας στοιχεία για τον πληθυσμό, το προφίλ του και τα συγκρίναμε με τα στοιχεία της διείσδυσης των μέσων, ειδικά για τις πόλεις εκτός Αθηνών. Αυτή η ανάλυση μας βοήθησε να προτείνουμε «νέα στρατηγική» στον τρόπο διανομής, όταν ήδη η αγορά είχε αρχίσει να εμφανίζει κάμψη (στο τιράζ), λόγω της επερχόμενης οικονομικής κρίσης.
Το επόμενο βήμα που κάναμε ήταν να δημιουργήσουμε ομάδες σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας. Για μας οι συνεργαζόμενες εταιρείες είναι ένα από τα βασικά κεφάλαια της εταιρείας μας. Είμαστε όλοι ομάδα. Αντιμετωπίζουμε όλες τις περιπτώσεις συνεργασίας, συζητώντας μαζί κάθε μία περίπτωση ενέργειας πελάτη ξεχωριστά, είτε πρόκειται για project του ιδίου πελάτη είτε για project νέου πελάτη. Αλλά έχουμε φροντίσει οι συνεργάτες μας να αισθάνονται ασφαλείς, σε όλους τους τομείς, προσφέροντας ως αντάλλαγμα:
- τη μέγιστη αποτελεσματικότητα των ενεργειών του τρέχοντος λογαριασμού πελάτη μας. Από την αρχή της εταιρείας στήσαμε με εξειδικευμένη ομάδα μηχανογράφησης τις λειτουργίες των εργασιών διανομής, παρέχοντας έτσι στους πελάτες μας αποκλειστικά στατιστικά στοιχεία για τα project τους, όπως: Ποσότητες ανά είδος διανομής, ανά περιοχή, ανά περίοδο.
Σε όλους τους συνδυασμούς, ώστε με τα στατιστικά στοιχεία να μπορούμε να ανασχεδιάζουμε τις στρατηγικές των πελατών μας, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα για ευελιξία «αιφνιδιασμού» της αγοράς.

adb.: Δραστηριοποιείστε πολύ έντομα στην επαρχία θα θέλατε να μας μιλήστε για ένα από τα μεγαλύτερα project που έχετε τρέξει;

Τ.Χ.:
Τα κυριότερα project που έχουμε τρέξει μέχρι σήμερα είναι η διανομή του δι- αφημιστικού φυλλαδίου του Κωτσόβολου σε όλη την Ελλάδα , εκτός Αθήνας. Μια σειρά ενεργειών promotion, όπως εγκαίνια των καταστημάτων του «Κωτσόβολος» σε μεγάλες πόλεις. Πιο αναλυτικά ενέργειες in store και outdoor promotion, creative media με τα τοπικά μέσα εντός του καταστήματος, outdoor media καθώς επίσης και την εκπόνηση του προγράμματος δημοσιότητας που επιμελείται η εταιρεία Δημοσίων σχέσεων του πελάτη (event εγκαινίων). Έχουμε πραγματοποίησει πρόγραμμα in store, sales promotion πολυεθνικού πελάτη σε supermarkets στην Αθήνα (15 σημεία ταυτόχρονα εντός Αθηνών) ενώ ολοκληρώσαμε πρόγραμμα outdoor promotion για τον Χρυσό Οδηγό.




adb: Έχετε αναπτύξει το καινοτόμο εργαλείο «Realtime ComVest Delivery». Μιλήστε μας για αυτό.

Τ.Χ.:
Αυτή τη στιγμή τελειοποιούμε ένα εργαλείο με το οποίο σχεδιάζουμε τη διανομή των διαφημιστικών φυλλαδίων, επιλέγοντας τις περιοχές, ανά πόλη, το χρόνο και το πέρας της διανομής, πάνω σε ηλεκτρονικό χάρτη. Αυτό το πρόγραμμα μας δίνει επίσης τη δυνατότητα να προσφέρουμε στους πελάτες μας τη real time παρακολούθηση της διανομής από το γραφείο τους. Το εργαλείο αυτό είναι το Realtime ComVest Delivery, το οποίο είναι αναρτημένο στο Internet, στη διεύθυνση http://realtime.comvest.gr. Με αυτό το internetικό πρόγραμμα σχεδιάζουμε μαζί με τον πελάτη τη διανομή του φυλλαδίου σε κάθε πόλη ή περιοχή πόλης, έτσι ώστε να μπορούμε να καλύπτουμε διαφορετικές περιοχές των ίδιων πόλεων σε κάθε burst διανομής, με αποτέλεσμα την αύξηση στο μέγιστο του potentiality, της διείσδυσης του διαφημιστικού φυλλαδίου, με ταυτόχρονη μείωση του τιράζ. Ο σχεδιασμός κάθε διανομής αποστέλλεται αυτόματα, μέσω του server του προγράμματος, στους αποδέκτες του πελάτη, αλλά και στην ομάδα διανομής και προγραμματίζεται η ενέργεια με ημερομηνία και ώρα έναρξης και λήξης. Όταν ξεκινήσει η ομάδα διανομής, ο supervisor τοποθετεί σε πραγματικό χρόνο, κινούμενος μαζί με την ομάδα διανομής, ένα σημάδι πάνω στον ηλεκτρονικό χάρτη με την ώρα έναρξης της διανομής της περιοχής που έχε ι προκαταρκτικά επιλεγεί, και τοποθετεί σημάδια σε κάθε πολεοδομικό τετράγωνο που ολοκληρώνεται η διανομή. Κάθε φορά που γίνεται αυτή η σήμανση, ενημερώνεται ο server και έτσι ο πελάτης μας μπορεί να βλέπει realtime την εξέλιξη της διανομής. Με το πρόγραμμα αυτό η ComVest αποδεικνύει τη διαφοροποίησή της από την αγορά.

adb: Ποια είναι τα επόμενα βήματα του προγράμματος;

H.Γ.:
Τα επόμενα βήματα εξέλιξης του προγράμματος θα έχουν να κάνουν με την  ληροφόρηση της δυναμικής κάθε περιοχής, αλλά και την ανάπτυξη ερευνητικών εργαλείων αποτελεσματικότητας τύπου «day after recall», σε συνεργασία με εταιρεία ερευνών. Σύντομα θα ανακοινώσουμε και μία συνεργασία με εταιρεία εύρεσης προσωπικού, η οποία θα βασίζεται στην αύξηση του δυναμικού των συνεργατών, για τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας στην Αθήνα. Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους τους πελάτες που μας εμπιστεύονται, ιδιαίτερα δε όλο το στελεχιακό επιτελείο της Dixons Retail, το οποίο μας εμπιστεύεται για τις υπηρεσίες που προσφέρουμε. Το επιτελείο της Lowe Athens, που μας έδωσε την ευκαιρία να αποδείξουμε την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών μας στην αγορά και την Media Connection που στάθηκε στο πλευρό μας και πρόσφατα μας επέλεξε ως partner, σχεδιάζοντας μία νέα συνεργασία. Επίσης την εταιρεία Champion (καταστήματα ρούχων), το Χρυσό Οδηγό, τη Forthnet, την Peugeot Μοσχάτου και την Οmikron Group, που μας φιλοξενεί στην Καστοριάς 4 & Μεσσηνίας στο Γέρακα.





Λίγα λόγια για το πρόγραμμα από στελέχη της αγοράς

«H Kωτσόβολος έχει σαν βασική προτεραιότητα να βρίσκεται πάντα κοντά στον καταναλωτή και να αφουγκράζεται τις ανάγκες του. Για τον σκοπό αυτό βρίσκεται σε ένασ υνεχή «διάλογο» με τους καταναλωτές, ο οποίος προέρχεται από καθιέρωση καναλιών επικοινωνίας, που εξυπηρετούν τόσο στην ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού, όσο και την συλλογή σημαντικών στοιχείων, που βοηθούν τους ανθρώπους της εταιρείας να αντιληφθούν και να εστιάσουν στις ανάγκες της αγοράς. Τα εργαλεία της Comvest μας δίνουν την δυνατότητα να πραγματοποιήσουμε και τους δυο αυτούς στόχους καθώς μας επιτρέπουν να παρέχουμε άμεσα το πλήρως ενημερωμένο εβδομαδιαίο έντυπο, το οποίο περιλαμβάνει τις πιο χαμηλές τιμές στην αγορά και τις τεχνικές προδιαγραφές των προϊόντων, στις συγκεκριμένες περιοχές για τις οποίες συνεργαζόμαστε και παράλληλα να ενημερωνόμαστε σε πραγματικό χρόνο για την εξέλιξη της διανομής, να εξάγουμε χρήσιμα συμπεράσματα και να σχεδιάζουμε ακόμη πιο αποτελεσματικά την στρατηγική μας».

Γιώργος Καράμπελας, Διευθυντής Μάρκετινγκ Kωτσόβολος-Dixons South East Europe
 

«H ανάπτυξη εργαλείων και εφαρμογών στο \"day after recall\" βοηθούν στην αξιολόγηση, τον έλεγχο και την επιλογή κατάλληλων στρατηγικών των πελατών, σε όλες τις φάσεις επικοινωνίας. Εμείς στη Lowe Athens χαιρετίζουμε κάθε προσπάθεια που περιέχει στοιχεία ανάπτυξης και εξέλιξης σε αγορές που περιέχονται στο ευρύ φάσμα της επικοινωνίας. Ιδιαίτερα δε, όταν η προσπάθεια αυτή γίνετα σε πρωτόγνωρα δύσκολες οικονομικές συνθήκες, όπως αυτή που διανύουμε. Η εφαρμογή Realtime Delivery της ComVest θέτει νέους όρους στην αγορά της διανομής και την εξελίσσει. Όροι που είναι σημαντικοί για την αγορά της διανομής, διότι μπορούμε να εφαρμόζουμε και να αναπτύσσουμε σενάρια στρατηγικής, παρακολούθησης και μέτρησης αποτελεσματικότητας του έργου επικοινωνίας κατά τη σχεδίαση και υλοποίησή τους. Ευχόμαστε στην ComVest να συνεχίσει την εξέλιξη και τους ευχόμαστε καλή συνέχεια, υπομονή και επιμονή, κόντρα στους καιρούς».

Θάνος Βλαχόπουλος, Lowe Athens



«Για εμάς στη Media Connection είναι ιδιαίτερα σημαντικό να μπορούμε να προσφέρουμε προστιθέμενη αξία στους πελάτες μας. Εξ ορισμού, λοιπόν, το εργαλείο αυτό της ComVest μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε τα αποτελέσματα της διανομής σε πραγματικό χρόνο, κάτι πρωτόγνωρο στο συγκεκριμένο τομέα. Αυτό μας επιτρέπει να αξιολογούμε το αποτέλεσμα και να επεμβαίνουμε δυναμικά ακόμη και στον τρόπο ανάπτυξης της διανομής. Κάτι που έχει μετατρέψει το reporting σε εργαλείο σχεδιασμού και όχι σε post mortem \"ιατροδικαστική έκθεση\" και καταλαβαίνουμε όλοι τι εννοώ. Κατ’ επέκταση, μας επιτρέπει να προσφέρουμε στους πελάτες μας value for money και συμμετοχή στο σχεδιασμό, εφ’ όσον φυσικά το επιθυμούν. Και αν η \"άσκηση\" χωρίς το realtime comvest delivery είναι μία φορά δύσκολη μέσα στον ιστό των μεγαλουπόλεων, αντιλαμβάνεται κανείς εύκολα ότι αγγίζει τα όρια της φαντασίας για την επαρχία. Η έγκαιρη και έγκυρη πληροφορία στην περίπτωση αυτή μπορεί άνετα να κάνει τη διαφορά μεταξύ μίας οικονομικής και σωστής διανομής και ενός πολυδάπανου flop. Γι’ αυτό και αποτελούν τη μόνη επιλογή στη δουλειά μας. Τους ευχαριστούμε και τους ευχόμαστε πάντα πρωτοπορίες».

Δημήτρης Μαυρικάκης, Media Connection