To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η εξέλιξη του Marketing μέχρι το 2020

Η εξέλιξη του Marketing μέχρι το 2020
Η εξέλιξη του Marketing μέχρι το 2020

Ενώ μερικές από τις απαντήσεις, αναφέρονται σε σημερινές και γνωστές τάσεις, όπως η συνεχιζόμενη ανάπτυξη του mobile και των συνακόλουθων επιπτώσεων στο brand messaging, η συνεχιζόμενη αύξηση του video και εικονικής πραγματικότητας, η ανάγκη για τις μάρκες να εργαστούν σε ένα χρονοδιάγραμμα που να ταιριάζει με την κουλτούρα και όχι πάνω σε διαφημιστικές καμπάνιες, οι προβλέψεις άγγιξαν ένα ευρύτερο φάσμα θεμάτων, από τη συρρίκνωση του κύκλου ανάπτυξης του προϊόντος, μέχρι το κομμάτι του data και τη θέση της τεχνολογίας στην εξέλιξη του marketing.

Τα Brands

Chris Brandt, chief marketing officer, Taco Bell Corp.


Το Mobile θα επιτρέψει περισσότερες προσωπικές αλληλεπιδράσεις μεταξύ των brands και των ανθρώπων. H υπ \'αριθμόν ένα ιδιοκτησία των ανθρώπων είναι το smartphone και υπάρχουν περισσότερες mobile συσκευές από τους ανθρώπους στον πλανήτη σήμερα. Το Branding εξελίσσεται γρήγορα σε μια αμφίδρομη συνομιλία, καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν προσφέρει στους καταναλωτές μια φωνή σε αντίθεση με οτιδήποτε ίσχυε στο παρελθόν.

Η διαφάνεια είναι η νέα μόδα, καθώς οι καταναλωτές αναμένουν περισσότερες πληροφορίες από τις μάρκες που χρησιμοποιούν. Θέλουν να γνωρίζουν ποια είναι και τι υπερασπίζονται και ανάλογα θα τα ανταμείψουν. 

Θα υπάρξει μετατόπιση από την ομιλία στο κόσμο στο να κάνουν τον κόσμο να μιλήσει. Οι άνθρωποι δεν θέλουν απαραιτήτως να γίνουν εμπορικά αντικείμενα κι έτσι τα brands πρέπει να δημιουργήσουν engagement και συζητήσεις σε κάθε καταναλωτικό touch point.

Προβλέπω άνοδο του video και του video sharing, στοιχεία που έχουν μεγάλη ζήτηση, λόγω και της ανάπτυξης του mobile. Οι μάρκες θα γίνουν, με τον τρόπο αυτό, πιο ευκίνητες και οι δημιουργικές με τις ψηφιακές εταιρείες θα γίνουν \"ένα\".  

Το περισσότερο branded content θα προέλθει από τους καταναλωτές. Το user generated content θα ξεπεράσει το branded content και τα εμπορικά σήματα θα πρέπει να το αγκαλιάσουν και να δεχτούν πως δεν έχουν τον πλήρη έλεγχο του δικού τους brand. 

Linda Boff, executive director of global brand marketing, General Electric

Η εικονική πραγματικότητα είναι εδώ, σαν μια μεγάλη πλατφόρμα αφήγησης. Τα πάντα είναι συνδεδεμένα και καθώς οι marketers δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στην τηλεόραση και το web ξεκινάει να δίνει ισχύ στο τηλεκοντρόλ, χρειάζεται να αναζητηθούν περισσότεροι νέοι παίκτες με high-quality content.

Έρχονται νέα πρόσωπα στην ειδησεογραφική κάλυψη. Αναδυόμενοι publishers, οι οποίοι προσαρμόζουν το περιεχόμενο, το πλαίσιο και τα media στις απαιτήσεις του νεανικού κοινού.

Πολλές από τις πιο hot νέες media εφαρμογές, θα βοηθήσουν το φιλτράρισμα της... ακαταστασίας. 

The Startup/Marketing Tech Company

Noah Brier, co-founder Percolate


Όλα τα κανάλια είναι «programmatic». Το programmatic δικαίως αποκτά κακό όνομα, αλλά η βασική ιδέα των marketing καναλιών που είναι προσβάσιμα μέσω μιας εισόδου, είναι ένα πολύ σημαντικό concept. Αυτή τη στιγμή, αυτή είναι η αλήθεια των social καναλιών και μέσα στα πέντε επόμενα χρόνια θα δούμε και τα παραδοσιακά κανάλια να κάνουν άνοιγμα για να λάβουν περιουσιακά στοιχεία του marketing μέσω του programmatic.

Δεν υπάρχει πλέον το social. Όσο αντιφατικό κι αν ακούγεται, ένα νέο μέσο θα θεωρείται επιτυχημένο, όταν δεν θα συζητάμε άλλο γι\' αυτό. Το γεγονός ότι τα Facebook και Instagram είναι social μέσα, δεν έχει μεγάλη σημασία, από τη στιγμή που έχουν γίνει μέρος του marketing μίγματος.

Η πολυπλοκότητα του σύγχρονου μάρκετινγκ θα συνεχίσει να αυξάνεται. Ο πολλαπλασιασμός των καναλιών, οι αγορές, και, το σημαντικότερο, τα εισοδήματα από τις αναδυόμενες αγορές, έχουν καταστήσει το marketing μια πολύπλοκη πρακτική. Μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια οι marketers θα έχουν μια συνεχώς αυξανόμενη βάση πελατών οι οποίοι, χάρη στην ανάπτυξη των smartphones, θα είναι σε θέση να φτάσουν άμεσα στο αντικείμενο.

Η τέλεια απόδοση από άκρη σε άκρη, θα παραμείνει μια βιομηχανική ουτοπία, καθώς μιλάμε γι\' αυτή στο marketing τα 80 τελευταία χρόνια. Οι νέες τεχνολογίες έχει δώσει πολύ καλύτερο data σε ορισμένα σημεία, αλλά για την πλειοψηφία των εταιρειών που πωλούν αγαθά σε καταστήματα θα συνεχίσουν να αγωνίζονται για την end-to-end απόδοση σε πέντε χρόνια από τώρα.

Η τεχνολογία κινείται ανοδικά. Αν δει κανείς το πώς η τεχνολογία έχει προχωρήσει μέσω του marketing, ξεκίνησε από την άκρη (διανομή των marketing περιουσιακών στοιχείων) και συνέχισε να κινείται όλο και πιο κοντά στο πραγματικό σχεδιασμό και την ανάπτυξη του ίδιου του marketing. Στα επόμενα πέντε χρόνια θα δούμε την τεχνολογία να ολοκληρώνει αυτή τη μετάβαση και να γίνεται θεμελιώδες στοιχείο του marketing. 

The Creative Agencies

Matt Jarvis, chief strategy officer, 72andSunny


Οι άνθρωποι θα ανταμείψουν τα brands που προσφέρουν καλές υπηρεσίες στην κοινωνία και θα τιμωρήσουν αυτές που δεν το κάνουν. Η ιθαγένεια των Brands θα κινηθεί από μια αμυντική λειτουργία corporate affairs σε μια marketing λειτουργία, που οδηγεί τις συναλλαγές σε ευρεία κλίμακα και δημιουργεί πλεονεκτήματα για τις εταιρείες στους πολέμους ταλέντου.

Οι εταιρείες θα γίνουν connectors. Τα brands θα θέλουν να συνδεθούν με τον κόσμο μέσω σχέσεων με artists, ενώ οι artists θέλουν χρήματα από τα brands. Οι καλές εταιρείες θα ενεργούν σαν εταιρείες προϊόντων και όχι σαν εταιρείες παροχής υπηρεσιών.

Το Big Data θα γίνει προσωπικό. Η επανάσταση που άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο οι μάρκες εμπορεύονται, θα γίνει εξατομικευμένη και θα επιτρέπει στα άτομα να χρησιμοποιούν τα δεδομένα για να πετύχουν τους στόχους τους.

Η κουλτούρα θα εξακολουθεί να είναι ο \"βασιλιάς\". Οι άνθρωποι θα συνεχίσουν να ενδιαφέρονται περισσότερο για την κουλτούρα από τα προϊόντα, κι έτσι ώστε τα brands που θα λειτουργούν σε αυτό το επίπεδο, θα είναι οι νικητές του μέλλοντος.

Alex Hesz, director of digital, adam&eveDDB

Το metadata θα στηθεί απέναντι από τα προσωπικά δεδομένα. Η προοπτική αξία του ποιοτικού metadata είναι ανεκτίμητη. 

Τα μοντέλα των δημιουργικών εταιρειών θα αλλάξουν. Η φύση των Marketing επικοινωνιών είναι τώρα πολύ πιο περίπλοκη, σε σημείο που οι εταιρείες παραδοσιακής διαφήμισης έχουν αρχίσει να μοιάζουν πολύ ξεπερασμένες. Η μεγάλη πρόκληση για τις εταιρείες,  είναι να διεκδικήσουν εκ νέου την ατζέντα της καινοτομίας χωρίς να υποκύψουν στον πειρασμό της αναζήτησης νέων \"λαμπερών\" πραγμάτων για δικό τους όφελος.

Μέτρηση της επιτυχίας των καμπανιών: Τα metrics βρίσκονται παντού. Τα pageviews, τα Facebook likes και τα video views, δεν θα είναι αρκετά. Θα απαιτηθεί η προσαρμογή σε μια μέτρηση που θα είναι εύκολο να επαναληφθεί, θα έχει αναμφισβήτητη αξία και θα είναι συνδεδεμένη με την απόλυτη αποτελεσματικότητα.

Εξαφανίζεται σταδιακά ο κύκλος ζωής της προϊοντικής ανάπτυξης κι αυτό συμβαίνει παντού. Ποτέ δεν θα είναι αργά για το marketing και τη διαφήμιση ώστε να επηρεάσουν το προϊόν. Το προϊόν και η ανάπτυξη των Marketing ενεργειών θα βρίσκονται σε παρόμοια χρονικά πλαίσια.

Τέλος, το mobile βρίσκεται σε όλες τις marketing αναφορές τις δυο τελευταίες δεκαετίες. Η πρόσβαση στο Mobile web θα αλλάξει τις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων μέσα στην επόμενη πενταετία. Ολόκληρες κοινότητες και περιοχές, που προηγουμένως βρίσκονταν εκτός αυτού του πλαισίου, σταδιακά θα κερδίσουν πρόσβαση σε Mobile data με διάφορα προσιτά projects. 

The Modern Media Company-Slash-Agency

Spencer Baim, chief strategic officer, Vice Media


Πολλά από τα σημερινά brands, θα χάσουν το αντικείμενό τους, μετά την αποτυχία να αναγνωρίσουν ότι ο millenial καταναλωτής συνθέτει μια γενιά ανθρώπων κι όχι απλά μια αγοραστική \"νεολαία\".

Το κεντρικό ζήτημα για έναν marketer, θα είναι να κερδίσει τη μάχη για την κουλτούρα. Οι νικητές θα καταστήσουν το marketing τόσο πολύτιμο όσο το προϊόν ή την υπηρεσία που διαθέτουν.

Οι μεγάλοι marketers θα βρουν μια brand ιστορία που αξίζει να ακολουθήσει κανείς και θα την εξελίξουν.

Το banner advertising, μέσω της καινοτομίας, θα λειτουργήσει. Τα Media, αντί να διαταράσσουν την εμπειρία των χρηστών, θα παρέχουν προστιθέμενη αξία σε ένα διαδικτυακό τόπο, προσφέροντας στον καταναλωτή αυτό που θέλει.

Η δημιουργική ενέργεια θα παρατηρήσει μια στροφή από τις εταιρείες προς τους publishers και τις πλατφόρμες. Ένας αυξανόμενος αριθμός από τα πιο λαμπρά δημιουργικά μυαλά θα εγκαταλείψει τις αυτόνομες εταιρείες για δημιουργικά τμήματα media και τεχνολογικών εταιρειών, οι οποίες θα καταστούν τα κατάλληλα shops για την παροχή κορυφαίων υπηρεσιών.
 

TAGS: Marketing