To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η νέα εταιρική ταυτότητα της ForestView

Η νέα εταιρική ταυτότητα της ForestView
Η νέα εταιρική ταυτότητα της ForestView

Το logo έχει και πάλι ως σημείο αναφοράς το δέντρο, ωστόσο τα χρώματά του και η όψη του συμβολίζουν ξεκάθαρα το δυναμικό προφίλ της εταιρείας Performance και Affiliate Marketing, η οποία το 2013 επεκτάθηκε στη Ρουμανία, την Ουγγαρία και τη Βουλγαρία και υλοποιεί κάθε χρόνο περισσότερες από 1.200 καμπάνιες σε πάνω από 25 χώρες.

Παράλληλα, στο logo δεσπόζει πια η φράση “Engineering Performance”, η οποία, όπως εξηγεί ο Γιώργος Φραγκάκης, Managing Director της ForestView, έχει διττό νόημα: «αφενός μεν υποδηλώνει τη δημιουργία υψηλής απόδοσης για τους πελάτες μας, αφετέρου δε σηματοδοτεί την αυξημένη σημασία που έχει η αξιοποίηση των data για τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων. Δεν είναι τυχαίο ότι το μεγαλύτερο τμήμα της εταιρίας μας αποτελείται από Performance Engineers».