To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η πρόοδος της προγραμματικής αγοράς μέσων

Η πρόοδος της προγραμματικής αγοράς μέσων
Η πρόοδος της προγραμματικής αγοράς μέσων

H ερευνητική μονάδα της IPG Mediabrands δημοσίευσε την τελευταία της έρευνα, με τίτλο “THE INTERNATIONAL STATE OF PROGRAMMATIC” και θέμα την πρόοδο της προγραμματικής αγοράς μέσων σε 24 αγορές ανά την υφήλιο.

Βάσει της έρευνας,  η Βόρεια Αμερική είναι μακράν η πρωτοπόρα αγορά σε χρήση programmatic, καθώς αποτελεί πάνω από το 50% της συνολικής αγοράς. Στην συνέχεια ακολουθούν άλλες μεγάλες αγορές, όπως η Ιαπωνία, Αυστραλία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Πάραυτα, οι λοιπές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Ευρωπαϊκής, δείχνουν να έχουν αυξανόμενους ρυθμούς υιοθέτησης της χρήσης του programmatic, με ποσοστά που κυμαίνονται στο 60% μέσα στο 2014, την ώρα που οι μεγαλύτερες αγορές αυξάνουν κατά 39% σε μέγεθος.

Η συμμετοχή του programmatic ως τρόπος αγοράς μέσων στην Ευρωπαϊκή Αγορά υπολογίζεται πως θα ξεπεράσει το 30% του συνολικού display adspend το 2014. Συγκεκριμένα για την Κεντρική & Ανατολική Ευρώπη (στην οποία συμπεριλαμβάνεται και η Ελλάδα) το Real Time Buying υπολογίζεται να φτάνει τα 160εκ. Ευρώ εντός του χρόνου, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 365% από χρόνο σε χρόνο.

Η έρευνα καταλήγει να αναφέρει πως πολύ σύντομα η συντριπτική πλειοψηφία του non-premium inventory θα ανταλλάσσεται μέσα από programmatic μεθόδους και πλατφόρμες. Παραμένει γεγονός πως οι υποδομές της αγοράς στην Ευρώπη δεν βρίσκονται ακόμα σε ώριμο στάδιο. Τα learnings & best practices που δίδονται από τις περισσότερο ανεπτυγμένες αγορές θα βοηθήσουν στην ταχύτερη ανάπτυξη της τοπικής μας, και άλλων νεαρών και ταχέως αναπτυσσόμενων αγορών. 

Το κεντρικό σημείο αναφοράς της έρευνας, αποτελεί η αναγνώριση των πολλαπλών ωφελειών που έχει η αυτοματοποίηση της αγοράς μέσων, για διαφημιστές, διαφημιζόμενους και εκδότες. Για τους πρώτους, αυτό έρχεται σε μορφή πολύ καλύτερης στόχευσης των διαφόρων καταναλωτικών ομάδων και υπο-ομάδων, ενώ για τους δεύτερους, μέσω της σημαντικής αύξησης εσόδων τους λόγω καλύτερης αξιοποίησης του inventory και του κοινού τους .

\"To programmatic είναι το μέλλον της αγοράς μέσων, και πολύ σύντομα θα μονοπωλεί το ενδιαφέρον και στην πολύ γρήγορα αναπτυσσόμενη Ευρωπαϊκή αγορά. Το να δείξουμε τον δρόμο σε αυτή τη νέα εποχή, είναι ξεκάθαρος στόχος μας\", σημείωσε ο Γιώργος Σαλιάρης-Φασσέας, πρόεδρος της IPG Mediabrands South and West Europe.

\"Έχουμε να διανύσουμε ένα πολύ ενδιαφέρον διάστημα αξιοποίησης των δεδομένων και της ευκαιρίας που προσφέρει τo programmatic για το σύνολο της ελληνικής αγοράς διαφήμισης. Στεκόμαστε στο πλευρό των διαφημιζόμενων και των εκδοτών όντας οι leaders στον κλάδο του programmatic με προσωπικό που διαθέτει γνώσεις και όρεξη να οδηγηθούμε στη νέα εποχή\", τόνισε η Άντα Κυρκιλή, General Manager Digital & Diversified Services της IPG Mediabrands Ελλάδος.

TAGS: Marketing