To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Τέχνη του Πολέμου από τον Δίαυλο

Η Τέχνη του Πολέμου από τον Δίαυλο
Η Τέχνη του Πολέμου από τον Δίαυλο

Οι διακεκριμένοι καθηγητές Στρατηγικής Αθανάσιος Πλατιάς και Κωνσταντίνος Κολιόπουλος έκαναν μια ξεχωριστή μετάφραση του κλασικού έργου \"Η τέχνη του πολέμου\" που αποδίδεται στον αρχαίο Κινέζο Σουν Τσου. Το βιβλίο τους  κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Δίαυλος και χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζεται κριτικά η θεωρία νίκης του Σουν Τσου, η συνεισφορά του στη στρατηγική και η επιρροή του μέχρι σήμερα.Το δεύτερο μέρος αποτελείται από τη σχολιασμένη μετάφραση της Τέχνης του πολέμου.Βασισμένη στις δέκα καλύτερες αγγλικές μεταφράσεις του έργου, η μετάφραση συνοδεύεται από εκτεταμένα επεξηγηματικά σχόλια με χρήση αρχαίων και σύγχρονων ιστορικών παραδειγμάτων, καθώς και το παράρτημα: Η τέχνη του πολέμου για στελέχη επιχειρήσεων.

Σε αυτό το πλαίσιο την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου το Τμήμα Διεθνών, Ευρωπαϊκών και Περιφερειακών Σπουδών του Παντείου Πανεπιστημίου διοργανώνει παρουσίαση του βιβλίου στην Αίθουσα Σάκη Καραγιώργα II στο Πάντειο στις 18:00

Το βιβλίο θα παρουσιάσουν οι Γρηγόριος Τσιάλτας, Πρύτανης Παντείου Πανεπιστημίου, Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, Καθηγητής Παντείου Πανεπιστημίου & πρώην υπουργός  Παιδείας,  Ανδρέας Ηλιόπουλος, Αντιστράτηγος, Διοικητής ΑΣΔΕΝ & πρώην Διοικητής Σχολής Εθνικής Άμυνας, Ηλίας Κουσκουβέλης, Καθηγητής Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Κοσμήτορας σχολής KAET, πρώην Πρύτανης και Χαράλαμπος Παπασωτηρίου, Καθηγητής Παντείου Πανεπιστημίου και Διευθυντής Ινστιτούτου Δημοσίων Σχέσεων.

Ο Αθανάσιος Γ. Πλατιάς είναι Καθηγητής Στρατηγικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Πειραιά. Ο Κωνσταντίνος Κολιόπουλος είναι Επίκουρος Καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής και Στρατηγικών Σπουδών στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Το 2013 ο Αρχηγός του Επιτελείου Αμύνης του Ηνωμένου Βασιλείου συμπεριέλαβε το βιβλίο τους Thucydides on Strategy (London – New York: Hurst – Columbia University Press, 2010) στον κατάλογο των 12 βιβλίων που πρότεινε για μελέτη στον τομέα της στρατηγικής.

 

TAGS: Marketing