To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος: Εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας

Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος: Εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας

Η κοπή της πίτας του ΙΠΕ, πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2023, στον Ελληνικό Ιππικό Ομιλο στο Μαρούσι. Τα μέλη και οι καλεσμένοι, ξαναβρέθηκαν απο κοντά μετά απο δυο χρόνια, ανταλλάσοντας ευχές για την καινούργια χρονιά 2023 για υγεία, ευημερία, δημιουργικότητα και πολλά χαμόγελα. Ο Πρόεδρος του ΙΠΕ Αντώνης Ποταμίτης, καλοσώρισε τα νέα μέλη στο δυναμικό του ΙΠΕ και έκανε έναν απολογισμό των δράσεων και εκδηλώσεων των 3 τελευταίων ετών, δράσεων του Ινστιτούτου που προάγουν όχι μόνο την επαγγελματική, αλλά ταυτόχρονα και την προσωπική ανάπτυξη των μελών του. Το 2023 το ΙΠΕ συνεχίζει με τον β’ κύκλο του Προγράμματος Mentoring σε συνεργασία με την Εταιρεία Linkage, την διοργάνωση Workshops και Εκπαιδευτικών Σεμιναρίων, τα Sales Excellence Awards 2023 (11η χρονιά διοργάνωσης) και για 3η χρονιά την δωρεάν παροχή στα μέλη του Γραμμής Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Support & Wellbeing) με την Εταιρεία Hellas EAP.

Στην συνέχεια, στην ομιλία της, η Προέδρος του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ) κα. Σοφία Κουνενάκη Εφραίμογλου, τόνισε οτι ο χώρος των Πωλήσεων και του Επιχειρείν, μετά την πανδημία και την πληθωριστική κρίση, αντιμετωπίζει την μετάβαση από τον γνώριμο κόσμο της «απτής πραγματικότητας», στο νέο, της ψηφιακής εικονικής πραγματικότητας, όπου θα κυριαρχεί η τεχνητή νοημοσύνη, θέτοντας υπο διαρκή αναθεώρηση κάθε στρατηγική και κάθε πρακτική.



Ως εκ τούτου και ο χώρος των Πωλήσεων δεν μένει ανεπηρέαστος. Η ψηφιακή επανάσταση, οι εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης (πχ. ChatGPT κ.α.) και ο «ψηφιακός βοηθός» μπορούν να αντικαταστήσουν τη σκέψη, τη δημιουργικότητα και σε πολλά πεδία τον άνθρωπο.


Ενας «εικονικός πωλητής» μπορεί μεν να δημιουργεί άμεσα σενάρια, να δίνει εύστοχες απαντήσεις, να βοηθάει την Ομάδα Πωλήσεων να πετύχει περισσότερους στόχους, προκαλώντας «δέος» με τις «δυνατότητες» του και τα «επιτεύγματά του», ο «άνθρωπος» πωλητής όμως, θα βρίσκεται πάντα στην καρδιά της πραγματικής οικονομίας και της αγοράς, θα είναι ο άνθρωπος που παντρεύει προϊόντα και υπηρεσίες με τις ξεχωριστές ανάγκες κάθε καταναλωτή. Είναι εκείνος, που «ακούει» την αγορά, αφουγκράζεται τους κινδύνους και τις ελλείψεις, ενώ τόνισε οτι δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι και οι εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης χρειάζονται την απαραίτητη και σωστή πληροφόρηση από ίδιο τον άνθρωπο για να έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.


Ο κος. Τέλης Θανόπουλος, Πρόεδρος της Εταιρείας «Δημήτρης Θανόπουλος», παρουσίασε την ιστορική διαδρομή των 145 χρόνων της Εταιρείας «Θανόπουλος», ξεκινώντας απο το 1877, που ο Παναγώτης Θανόπουλος ίδρυσε το εδωδιμοπωλείο "Θανόπουλος" στην οδό Αιόλου. Η ποιότητα, η ποικιλία των τροφίμων και η προσωπική φροντίδα για τους πελάτες του, έκαναν το "Θανόπουλος" μεγάλο όνομα στην αγορά τροφίμων. Άξιος συνεχιστής ο γιος του, Παντελής Θανόπουλος. Άνθρωπος με μόρφωση, δραστήριος και διορατικός, μετατρέπει το κατάστημα στο πρώτο πολυμορφικό εδωδιμοπωλείο. Ιδρύει ακόμη και εστιατόρια μέσα στο κατάστημα!


Στις αρχές της δεκαετίας του '60, τα παιδιά του συνεχίζουν με την ίδια δημιουργικότητα. Εμπνευσμένοι από τα παγκοσμίως γνωστά "Fauchon" και "Migro", προσθέτουν τμήμα Delicatessen. Ανοίγουν και δεύτερο και τρίτο κατάστημα. Φέρνουν την εποχή των Super Market. Και η παράδοση συνεχίζεται…τηρώντας την φιλοσοφία της Εταιρείας που βασίζεται σε 3 άξονες, αρχές που τη συνοδεύουν σε όλη τη μέχρι σήμερα πορεία της. Ποιότητα, μέσω της αυστηρής επιλογής προμηθευτών και παραγωγών, απόλυτη τήρηση των κανόνων υγιεινής, συχνοί εσωτερικοί ποιοτικοί έλεγχοι, καθώς και συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού. Ποικιλία, όλης η ποικιλία του ελληνικού λιανεμπορίου αλλά και εισαγόμενα επώνυμα προϊόντα υψηλής ποιότητας καθώς και μεγάλη ποικιλία εξειδικευμένων προϊόντων. Εξατομικευμένη Εξυπηρέτηση, με την οποία έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη τόσο των πελατών όσο και των υπαλλήλων όλα αυτά τα χρόνια.


Ο καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Προέδρος ΔΣ της Ελληνικής Ακαδημίας Marketing κος. Γεώργιος Μπάλτας, αφού ευχήθηκε καλή χρονιά και καλές δουλειές στα μέλη του ΙΠΕ, αναφέρθηκε στην αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας στις πωλήσεις και στην ανθεκτικότητα του ρόλου του συμβούλου πωλήσεων σε πολλούς κλάδους της αγοράς όπου είναι αναγκαία η ανθρώπινη συνεργασία, η προσωπική επικοινωνία και βέβαια η καλλιέργεια σχέσεων.

Τόνισε επίσης τη σημασία που έχει ο καταναλωτής για όλη την αλυσίδα αξίας, υπό την έννοια ότι οι επιδράσεις της καταναλωτικής συμπεριφοράς μεταφέρονται σταδιακά σε όλα τα επίπεδα της οικονομίας και οι πωλήσεις σε Β2Β επίπεδο εντέλει καθορίζονται από εκείνες της Β2C αγοράς.


«Πίτα για καλό σκοπό»

Στο πλαίσιο της
υποστήριξης, ενίσχυσης ευαγών ιδρυμάτων και φορέων που κάθε χρόνο το ΙΠΕ ενισχύει με την κοπή της Πίτας του, για το 2023 επέλεξε για τον σκοπό αυτό τον Φιλανθρωπικό Σύλλογο «Η Αγκαλιά». Ο Αντιπρόεδρος του ΔΣ της «Αγκαλιάς» κος. Ν. Θεοφιλόπουλος, τόνισε : «με ανιδιοτέλεια, αγάπη και σεβασμό συμβάλουμε στην προστασία του παιδιού τόσο κατά τη διάρκεια της κύησής του (αγέννητο παιδί), όσο και μετά τη γέννησή του, στηρίζοντάς το, ηθικά, ψυχολογικά, συμβουλευτικά, εκπαιδευτικά, θεραπευτικά και υλικά, μέχρι την ηλικία των δεκατεσσάρων (14) ετών. Συμπαραστεκόμαστε σε γυναίκες έγγαμες ή άγαμες, που έχουν υποστεί εγκατάλειψη, κακοποίηση και κοινωνικοοικονομικό αποκλεισμό, παρέχοντας υπηρεσίες εντελώς δωρεάν, εξασφαλίζοντας τις προϋποθέσεις για να μεγαλώνει το παιδί τους σε υγιές οικογενειακό περιβάλλον. «Στηρίζουμε τη μητέρα, αγκαλιάζουμε το παιδί!», αποστολή μας η στήριξη κάθε μητέρας που βρίσκεται σε ανάγκη (οικονομική ή και κοινωνική) και επιθυμεί να φέρει στη ζωή και να μεγαλώσει το παιδί της σε σωστές συνθήκες».


Ακολούθησε κλήρωση Δώρων στα μέλη και τους παρευρισκομένους. Χορηγοί Δώρων : Κωτσόβολος, Nivea (Beiersdorf), Bonduelle, Hellas Direct, Nama Tribe (Nancy Mallerou), Oral B (Procter & Gamble), Evlogia, Linkage, Apivita, Ask2travel, Coffee Island, τους οποίους ευχαρίστησε ο Πρόεδρος του ΙΠΕ.