To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Kaizen Gaming (Stoiximan | Betano): Οµάδα υψηλών αποδόσεων

Kaizen Gaming (Stoiximan | Betano): Οµάδα υψηλών αποδόσεων

Οι άνθρωποι της Kaizen Gaming εξηγούν στο adbusiness πως η εταιρεία κατορθώνει όχι απλά να αντιµετωπίζει την δύσκολη συγκυρία της κρίσης της πανδηµίας αλλά να επεκτείνεται, να αυξάνει την οµάδα της και να διακρίνεται αφενός για την επικοινωνία της αφετέρου για το εργασιακό περιβάλλον της σε παγκόσµιο επίπεδο.

Συνέντευξη στον ∆ηµήτρη Τσουκαλά

Πως έχει επηρεαστεί η Kaizen Gaming από τη δύσκολη συγκυρία της κρίσης της πανδηµίας; Σε ποιες ενέργειες προχώρησε για να προσαρµοστεί επιτυχηµένα και µε ασφάλεια στα νέα δεδοµένα σε κάθε επίπεδο;



Πάνος Κωνσταντόπουλος, CMO:
Συµπληρώνουµε σχεδόν έναν χρόνο από τον Μάρτιο του 2020, όταν τα πρώτα περιοριστικά µέτρα τέθηκαν σε ισχύ στη χώρα µας. Ήταν µια από τις δυσκολότερες συγκυρίες στη µέχρι τώρα ιστορία µας. ∆εν ήταν όµως η µόνη. Στην Kaizen Gaming όλα αυτά τα χρόνια µεγαλώνουµε και αναπτυσσόµαστε παράλληλα ως οµάδα. Είναι σαν να δηµιουργούµε κοινούς αµυντικούς µηχανισµούς για να ανταποκριθούµε όλοι µαζί σε µικρότερες και µεγαλύτερες προκλήσεις. Έτσι και στην περίπτωση της πανδηµίας, ξέραµε ότι θα βγούµε νικητές στηρίζοντας ο ένας τον άλλον. Καταφέραµε να προσαρµοστούµε πολύ γρήγορα, δίνοντας τη δυνατότητα στους 700 και πλέον τότε εργαζόµενούς µας να δουλέψουν από το σπίτι, αξιοποιώντας ένα ευέλικτο µοντέλο εργασίας. Αποµακρύναµε πολύ άµεσα σχεδόν όλο το ανθρώπινο δυναµικό από τα γραφεία µας στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τη Λευκωσία,  τη Λισαβόνα, το Βερολίνο και το Βουκουρέστι, παρέχοντας στους ανθρώπους µας τον απαραίτητο εξοπλισµό και διατηρήσαµε µόνο τις οµάδες εκείνες που ήταν υπεύθυνες για τη διατήρηση της ασφαλούς λειτουργίας µας, ώστε να µπορούν τόσο οι εργαζόµενοί µας να έχουν πρόσβαση στις βάσεις δεδοµένων µας, όσο και οι πελάτες µας να µπορούν να συνεχίσουν να απολαµβάνουν άριστη εξυπηρέτηση και αξιόπιστες υπηρεσίες ψυχαγωγίας. 

Επιδείξαµε ψυχραιµία και γρήγορα αντανακλαστικά. Πρακτικά, µεταµορφώσαµε και προσδιορίσαµε εκ νέου τους τρόπους µε τους οποίους θα θέλαµε να δουλεύουµε για να διασφαλίσουµε την ευηµερία των ανθρώπων µας. Οι επαγγελµατικές συναντήσεις περιορίστηκαν στις οθόνες από την πρώτη στιγµή, τα υγειονοµικά µέτρα λειτούργησαν ως καθοριστική προϋπόθεση για κάθε µέρα που περνούσε και η εσωτερική µας επικοινωνία διαµορφώθηκε µε έναν τρόπο που βελτιστοποίησε τις µεταξύ µας σχέσεις και µας κράτησε αποδοτικούς και ενωµένους. Μέχρι και σήµερα που µιλάµε, σε αυτή την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία της πανδηµίας, η Kaizen Gaming συνεχίζει να επεκτείνεται, καλωσορίζοντας περισσότερους από 200 νέους συνεργάτες που µεγαλώνουν την οµάδα µας, ενώ τη χρονιά που µας πέρασε, πρέπει να πω ότι κατέκτησε αρκετές διεθνείς διακρίσεις που την ανέδειξαν στην κορυφή. Πράγµατι, η πανδηµία ήταν και παραµένει ένας δυσάρεστος αιφνιδιασµός. Όµως, όλα µπορούν να εξελιχθούν καλύτερα αν αντιληφθούµε ότι στηρίζοντας τους ανθρώπους µας, δηµιουργούµε µια συµµαχία που είναι ικανή όχι µόνο να µας προστατέψει αλλά να µας δώσει τη δύναµη και τη σιγουριά να προχωρήσουµε ανεξάρτητα από τις συνθήκες.

Μέσα σε αυτή τη γεµάτη ιδιαιτερότητες περίοδο κατορθώσατε και κάτι πολύ σηµαντικό: µια τριπλή διάκριση στα διεθνή βραβεία EGR Awards. Τι σηµαίνουν αυτές οι βραβεύσεις για την εταιρεία και ποιες δουλειές τις έφεραν; Τι έκανε τις βραβευθείσες καµπάνιες να ξεχωρίσουν;



Πέτρος Τρουλλινός,
Head of Marketing Operations
: Πράγµατι, κατακτήσαµε τρία διεθνή βραβεία στη διοργάνωση EGR Marketing & Innovation Awards 2020 και διακριθήκαµε ανάµεσα σε κορυφαίους παρόχους online gaming παγκοσµίως. Ήταν για εµάς µια ιστορική στιγµή, δεύτερη κατά σειρά µετά την ανάδειξή µας ως Mobile Operator of the Year το 2019. Ήταν µια βράβευση σταθµός, που επιβεβαίωσε τη θέση µας ανάµεσα στους µεγαλύτερους online παρόχους τυχερών παιγνίων παγκοσµίως. Πιο συγκεκριµένα, ανέδειξε και επιβράβευσε την στρατηγική µας απόφαση να επενδύουµε διαρκώς στη βελτίωση των υπηρεσιών µας σε επίπεδο δηµιουργίας δικής µας τεχνολογίας αιχµής, υπεύθυνης παικτικής εµπειρίας, υψηλής ποιότητας προϊόντος, αλλά και εταιρικής υπευθυνότητας. Και τα τέσσερα αυτά στοιχεία αποτελούν χαρακτηριστικά γνωρίσµατα που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητά µας διεθνώς µα, κυρίως, αναδεικνύουν τα στοιχεία του DNA της εταιρείας.  Πιο συγκεκριµένα, βραβευτήκαµε για τις καµπάνιες «Όπου κι αν είσαι είναι και το Καζίνο σου», «Υβριδικό Μοντέλο: Αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοηµοσύνη για την προστασία του παίκτη» και το πρόγραµµα εταιρικής υπευθυνότητας «Μικροί Ήρωες by Stoiximan» για την καµπάνια που ενηµερώνει για τη συνεργασία µας µε την HOPEgenesis µε βασικό θέµα την καταπολέµηση της υπογεννητικότητας. Επιπλέον, λίγο πριν το τέλος 2020, ήρθε το πιο… γλυκό και τιµητικό από όλα τα βραβεία: Best Marketing Campaign of the Year στα διεθνή SBC Awards για την καµπάνια “Μια Οµάδα” µε θέµα το χειροκρότηµα σε όλους εµάς, που µε το λίγο, το αυτονόητο κάθε µέρα γίναµε ήρωες σε µια πρωτόγνωρη Covid πραγµατικότητα. Και το κάναµε σαν µία οµάδα. Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Υπεύθυνο παιχνίδι, Προϊόν παγκόσµιας αναγνώρισης και Εταιρική επικοινωνία και δράση σε µία χρονιά, παράλληλα και αδιάκοπα· αυτό είναι η Kaizen. Τέλος, τίποτα από τα παραπάνω δεν θα µπορούσε να ολοκληρωθεί χωρίς την οξυδέρκεια και στρατηγική µατιά του δηµιουργικού µας γραφείου, της Another Circus. Ένα µεγάλο ευχαριστώ για την υποστήριξή τους όλα αυτά τα χρόνια!



Ειρήνη Γελέ, Head of Performance Marketing:
Το βραβείο για την καµπάνια «Όπου και αν είσαι είναι και το Καζίνο σου» ανέδειξε την υπευθυνότητα και δηµιουργικότητα στην επικοινωνία του brand, αλλά και τον ρόλο που διαδραµατίζει το συγκεκριµένο προϊόν στην ανάπτυξη της εταιρείας. Παράλληλα, η καµπάνια τοποθετεί τον πελάτη στο επίκεντρο για να προσφέρει άριστη, καινοτόµα και σύγχρονη παικτική εµπειρία, αναδεικνύοντας επιπλέον τις εταιρικές αξίες της Kaizen Gaming.



Χρήστος Τζαλαβράς, Commercial Director:
Η καµπάνια για το «Υβριδικό Μοντέλο: Αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοηµοσύνη για τη βελτιστοποίηση της αξίας των ανθρώπων για την προστασία του παίκτη» αναδεικνύει τον τρόπο που η Kaizen Gaming διαχειρίζεται την Τεχνολογία. Η εταιρεία αξιοποιεί τις δυνατότητες της Τεχνητής Νοηµοσύνης για ταχύτερο και ακριβέστερο εντοπισµό συγκεκριµένων µοτίβων συµπεριφοράς, ώστε να αναλάβουν στη συνέχεια την επικοινωνία οι εκπαιδευµένοι agents για την καλύτερη προστασία και ασφάλεια του παίκτη. Με άλλα λόγια, πρόκειται για µια προσέγγιση που επιβεβαιώνει πως ο συνδυασµός της τεχνολογίας και της ανθρώπινης παρέµβασης µπορεί να συµβάλει στο Υπεύθυνο Παιχνίδι και που σύµφωνα µε την Επιτροπή Αξιολόγησης «θα έπρεπε να εφαρµοστεί από το σύνολο του κλάδου».



Ιωάννα Κοζαδίνου, CSR & Events Manager:
Βραβείο κατέκτησε και η καµπάνια εταιρικής υπευθυνότητας «Μικροί Ήρωες by Stoiximan» και πιο συγκεκριµένα, η συνέργεια της Kaizen Gaming µε την HOPEgenesis, αναδεικνύοντας την ισχυρή της δέσµευση για την ανάληψη πρωτοβουλιών κοινωνικού χαρακτήρα. Στη συναισθηµατική αυτή καµπάνια πρωταγωνιστούν οι Πρεσβευτές του προγράµµατος «Μικροί Ήρωες» Λευτέρης Πετρούνιας, ∆ηµήτρης ∆ιαµαντίδης, Σπύρος Γιαννιώτης και Βασιλική Μιλλούση, ενσαρκώνοντας το µήνυµα της πρωτοβουλίας, που είναι ότι οι Ήρωες του Αύριο µπορούν να βρίσκονται σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Σε συνεργασία µε την HOPEgenesis, η Kaizen Gaming έχει υιοθετήσει δέκα ακριτικά νησιά µε στόχο την µείωση του φαινοµένου της υπογεννητικότητας στη χώρα. Μέχρι σήµερα, 35 µωρά έχουν γεννηθεί και αρκετές ακόµη έγκυες γυναίκες συνεχίζουν να λαµβάνουν ολοκληρωµένη ιατρική περίθαλψη και θεραπεία µέχρι τη γέννηση ακόµη περισσότερων Μικρών Ηρώων.

Τι προκλήσεις κρύβει η δραστηριοποίηση σε πολλές αγορές διεθνώς και µε διαφορετικά brands σε επίπεδο επικοινωνίας και marketing;



Ιωάννης Κουτράκος, Marketing Director:
H Kaizen Gaming δραστηριοποιείται σήµερα σε έξι χώρες ταυτόχρονα µε δύο brands. Στην Ελλάδα και την Κύπρο µε το brand Stoiximan και για τις χώρες της Γερµανίας, της Βραζιλίας, της Ρουµανίας και της Πορτογαλίας µε το brand Betano. Η είσοδός µας στις παραπάνω χώρες πραγµατοποιήθηκε στο πλαίσιο του στρατηγικού πλάνου επέκτασής µας, που υλοποιείται ήδη από το 2017. Το marketing και η επικοινωνία αποτελούν αναπόσπαστο κοµµάτι του business model για την αποδοτικότερη λειτουργία µας σε όλες αυτές τις αγορές. Ωστόσο, παρουσιάζουν διαφοροποιήσεις, αφού το προφίλ των παικτών αλλά και οι δυνατότητες της κάθε αγοράς είναι ξεχωριστές. Κατά κύριο λόγο, οι µεγαλύτερες προκλήσεις που παρουσιάζονται σε µια διεθνή στρατηγική είναι η ευθυγράµµιση της εδραιωµένης τοποθέτησης του brand µας από τις παλαιότερες στις νέες µας αγορές, η επίτευξη της κοινής ταυτότητας σε επίπεδο εταιρικών αξιών του οµίλου, η εκπαίδευση των ανθρώπων µας, η διαχείριση των ταλέντων µας και η κοινή «γλώσσα» από όπου και αν επικοινωνούµε. Ξέρουµε πολύ καλά ότι είµαστε µια εταιρεία που στηρίζει την ανάπτυξή της στην αρχή της οµάδας και επενδύουµε σε αυτήν, ώστε κάθε πρόκληση να µετατρέπεται σε ευκαιρία.

Η επιβεβληµένη από την κατάσταση -εκτεταµένη- τηλεργασία έχει κάνει πιο δύσκολο το να διατηρείται η οµάδα της Kaizen ενωµένη; Πραγµατοποιείτε ειδικές ενέργειες προς αυτή την κατεύθυνση;

Πάνος Κωνσταντόπουλος: Εννοείται πως η φυσική παρουσία των ανθρώπων µας είναι αναντικατάστατη και η ψηφιακή αλληλεπίδραση µαζί τους δεν µπορεί να είναι απόλυτα η ίδια. Ωστόσο, όλο αυτό το διάστηµα έχουµε καταφέρει να παραµείνουµε ενωµένοι, έστω και υπό αυτές τις αντίξοες συνθήκες, εφαρµόζοντας ένα διευρυµένο πλάνο δράσεων που στοχεύει τόσο στη βελτίωση της εσωτερικής επικοινωνίας ανάµεσα στα τµήµατα, στην ενδυνάµωση των σχέσεων των ανθρώπων µας, στην ψυχαγωγία των εργαζοµένων µας, τη συνεχή ενηµέρωσή τους για θέµατα που αφορούν την εταιρεία, όσο και τη συνεισφορά στην ίδια την κοινωνία, αλλά και τον συνεχή εµπλουτισµό των ταλέντων µας µέσα από δράσεις επιµόρφωσης.  Όλοι µας έχουµε πολλαπλές και διαφορετικές ανάγκες, και αυτό είναι κάτι που σεβόµαστε απεριόριστα στην Kaizen, στηρίζοντας τους ανθρώπους µας όπου και αν βρίσκονται. Οι πρωτοβουλίες αυτές εντάσσονται στη συνολική στρατηγική της εταιρείας και στόχο έχουν να υποστηρίξουν τους ίδιους στην προσπάθειά τους να εξελίσσονται συνεχώς µέσα σε ένα εργασιακό περιβάλλον που εµψυχώνει, παρακινεί και ενθαρρύνει.  Η τηλεργασία απλά µετέφερε τη στρατηγική µας στο ψηφιακό περιβάλλον ενώ εµείς συνεχίζουµε ταυτόχρονα να βελτιώνουµε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουµε σε όσους µας εµπιστεύονται, όλοι µαζί, ενωµένοι σαν µία οµάδα.

Η εταιρεία κατορθώνει να µεγαλώνει τόσο σε οικονοµικά µεγέθη όσο και σε αριθµό ανθρώπων. Ποιο είναι το «µυστικό» αλλά και ποιες οι προκλήσεις όταν αυτό συµβαίνει σε µια τέτοια ιδιαίτερη περίοδο;

Χρήστος Τζαλαβράς: Και αυτό για εµάς είναι η µεγαλύτερη ανταµοιβή. ∆εν υπάρχει κανένα µυστικό, παρά µόνο η συλλογική και αφοσιωµένη στους στόχους προσπάθεια όλων των Kaizeners. Πραγµατικά, βλέπουµε ότι η αποδοτικότητα όλων µας και η ουσιαστική συµµετοχή για την επίτευξη των εταιρικών στόχων, µας εµπνέει, µας δοκιµάζει να γινόµαστε κάθε φορά καλύτεροι, θέτοντας τον πήχυ ακόµη πιο ψηλά. Είµαστε πολύ περήφανοι που έχουµε στο δυναµικό µας ικανοποιηµένους εργαζόµενους και ευχαριστηµένους πελάτες που µας εµπιστεύονται όλα αυτά τα χρόνια. Πιστεύω πως όλοι µας ως µονάδες αποτελούµε τους καλύτερους πρεσβευτές της εταιρικής µας κουλτούρας, και αυτό έχει µια απεριόριστη δύναµη που τροφοδοτεί την περαιτέρω εξέλιξη και ανάπτυξή µας. H Kaizen Gaming είναι µια αναπτυσσόµενη GameTech εταιρεία, και αυτό σηµαίνει ότι καθηµερινά κάποιο οργανικό µας κοµµάτι βελτιώνεται, αλλάζει, εµπλουτίζεται και αφουγκράζεται τις ανάγκες του αύριο, είτε αυτό αφορά στην τεχνολογία, στις πρακτικές και τις πολιτικές του υπεύθυνου στοιχηµατισµού και στο CX, είτε στους ίδιους τους ανθρώπους µας και στις πρωτοβουλίες που αναπτύσσουµε για το κοινό καλό.

Έχετε παρουσιάσει την πρωτοβουλία «Try this at home» από το καλοκαίρι του 2019. Τι έχετε επιτύχει µε αυτό το πρόγραµµα µέχρι στιγµής και ποιος είναι ο στόχος για τη συνέχεια;

Ειρήνη Γελέ: Βασική µας επιδίωξη µέσω της πρωτοβουλίας «Try this at home» είναι, πρώτον, η ανάδειξη του φαινοµένου brain drain που απασχολεί σε µεγάλο βαθµό την Ελλάδα και, δεύτερον, η δική µας συµβολή και συµµετοχή στην ανάσχεσή του. Ένας τεράστιος σε µέγεθος πληθυσµός για τα ελληνικά δεδοµένα συνεχίζει να καταφεύγει στο εξωτερικό, µεταφέροντας εκεί πολύ υψηλά ποιοτικά χαρακτηριστικά, δηµιουργώντας προστιθέµενη αξία στις εθνικές οικονοµίες. Αποφασίσαµε ότι έπρεπε να κινητοποιηθούµε για να περιορίσουµε αυτή την αναγκαστική «φυγή» του ανθρώπινου δυναµικού και να κάνουµε ό,τι περνάει από το χέρι µας για να τους διεκδικήσουµε και τελικά να τους επαναπατρίσουµε. Να  τους προσφέρουµε το κατάλληλο έδαφος και τις συνθήκες που χρειάζονται για να δηµιουργήσουν εδώ, να αναπτυχθούν προσωπικά και επαγγελµατικά στη χώρα τους. Μέσω του «Τry this at home» υποδεχτήκαµε περισσότερους από 30  Έλληνες που πλέον αποτελούν µέλη της Kaizen Gaming, ενώ αξίζει να πω ότι οι αιτήσεις που συνεχίζουµε να λαµβάνουµε έχουν ξεπεράσει τις αρχικές µας προσδοκίες. Αυτό δεν είναι κάτι που απλά µας χαροποιεί, αλλά καθιστά σαφές ότι οι Έλληνες εκεί έξω αναζητούν συνεχώς ευκαιρίες να επιστρέψουν στον τόπο τους. Είναι στο χέρι µας να τους πείσουµε ότι πράγµατι υπάρχουν πρότυπες ελληνικές εταιρείες διεθνών προδιαγραφών που περιµένουν να τους καλωσορίσουν.

Η εταιρεία πρόσφατα έλαβε και την πιστοποίηση Great place to work, που προκύπτει µέσα από την αξιολόγηση των ίδιων των ανθρώπων της.  Ποια στοιχεία θεωρείτε πως έχουν οδηγήσει στην ικανοποίησή τους και κατά συνέπεια τη θετική αξιολόγηση και αναγνώριση για την εταιρεία;  

Πάνος Κωνσταντόπουλος: H Kaizen Gaming έλαβε την πιστοποίηση Great Place to Work σε συνέχεια µιας διαδικασίας που βασίστηκε στην άµεση, ανώνυµη και εµπιστευτική αξιολόγηση από το ανθρώπινο δυναµικό της. Είναι ακόµη µια περήφανη στιγµή στην ιστορία µας, που δικαιώνει τις καθηµερινές µας προσπάθειες να αναδείξουµε τους ανθρώπους µας στην κορυφή, εκεί δηλαδή όπου πρέπει να στέκονται. Η Kaizen Gaming σχεδιάζει και υλοποιεί ενέργειες που επικεντρώνονται όχι µόνο σε οικονοµικές και µη παροχές για την επιβράβευση, τη δηµιουργία κινήτρων προσωπικής εξέλιξης και τη διευκόλυνση των ανθρώπων της, αλλά και σε δραστηριότητες που καθρεφτίζουν κάποιες από τις µεγαλύτερες αξίες µας όπως Continuous Improvement, Play as One Team και Put People First, που µας φέρνουν πιο κοντά, µε στόχο τη βελτίωση της εσωτερικής επικοινωνίας ανάµεσα στα τµήµατα, τη διασκέδαση των εργαζοµένων και των οικογενειών τους, αλλά και δράσεις µε σκοπό την προσφορά στο κοινωνικό σύνολο. Είναι ένα πλέγµα ενεργειών που λειτουργούν συµπληρωµατικά µεταξύ τους µε στόχο τη συνολική ικανοποίηση των ανθρώπων µας.