To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Κοινωνία της Πληροφορίας: Spec 15,9 εκατ. ευρώ για την Εξωστρεφή Γεωργία

Κοινωνία της Πληροφορίας: Spec 15,9 εκατ. ευρώ για την Εξωστρεφή Γεωργία


Η Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ) προκηρύσσει διαγωνισμό για την ανάθεση του υποέργου «Εξωστρεφής Γεωργία» της Δράσης «Ψηφιακός Μετασχηματισμός του Αγροδιατροφικού Τομέα» του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» συνολικής αξίας 15,9 εκατ. ευρώ (χωρίς τον ΦΠΑ).

Η σχεδιαζόμενη δράση είναι πολυεπίπεδη, με σκοπό την ανάπτυξη της εξωστρέφειας της Ελληνικής παραγωγής, του πρωτογενούς και δευτερογενούς τομέα της Ελληνικής Γεωργίας. Η δράση περιλαμβάνει ολιστική προσέγγιση για την ανάπτυξη της εξωστρέφειας της Ελληνικής Γεωργίας, τόσο με ανάπτυξη πληροφοριακών συστημάτων για τον έλεγχο και την διευκόλυνση του κανονιστικού ελεγκτικού έργου, όσο και με την υιοθέτηση καινοτόμων τεχνολογιών και πρωτοβουλιών για την προβολή του Ελληνικού σήματος, τον έλεγχο των ελληνοποιήσεων και τη σύνδεση των ελληνικών αγροδιατροφικών προϊόντων με τις αγορές του εξωτερικού.

Το συνολικό έργο διακρίνεται στις ακόλουθες δράσεις:

  • Αναβάθμιση της πλατφόρμας Εξαγωγικού Εμπορίου «Easy Agro Expo». Αφορά στην αναβάθμιση του αμφιστρεφούς Πληροφοριακού συστήματος Easy Agro Expo, το οποίο λειτουργεί, με τη συνεργασία της ενιαίας κυβερνητικής πύλης gov.gr, ώστε να καταστεί το ολοκληρωμένο εργαλείο της Ελληνικής εξαγωγικής επιχείρησης στο χώρο των αγροτικών προϊόντων.
  • Αμφιστρεφές σύστημα διαχείρισης δεδομένων εισαγωγών και ενδοκοινοτικού εμπορίου.

Επιπρόσθετα το σύστημα θα αντλεί δεδομένα για τις εισαγωγές αγροτικών προϊόντων από τρίτες πηγές οι οποίες θα καταγραφούν στη μελέτη εφαρμογής του έργου.

  • Αμφιστρεφές σύστημα Business Ineligence Εισαγωγών – Εξαγωγών.
  • Εξωστρεφές Portal προώθησης Ελληνικών αγροδιατροφικών και γεωργικών προϊόντων με την αναβάθμιση του Portal Greek Farms.
  • Το συνολικό έργο και ιδιαίτερα οι δράσεις προβολής και διαφήμισης μέσω του portal Greek Farms προϋποθέτουν σχεδιασμό και εκτέλεση ψηφιακής ενημερωτικής καμπάνιας, ώστε το περιεχόμενο του portal να γίνει γνωστό και να αποκτήσει αναγνωρισιμότητα το σήμα Greek Farms, τόσο στην Ελληνική όσο και στη Διεθνή αγορά. Για το σκοπό αυτό στο πλαίσιο του έργου θα αναπτυχθεί μελέτη marketing και ο Ανάδοχος θα αναλάβει την εκτέλεση του διαφημιστικού πλάνου με τη μορφή Social & Digital Marketing.
  • Σχέδιο Δράσεων Επικοινωνίας που θα προταθεί θα περιλαμβάνει συνολικά τις στοχευμένες και εξειδικευμένες ενέργειες δημοσιότητας που θα υλοποιηθούν και τον χρονισμό τους, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι σκοποί του Έργου «Εξωστρεφής Γεωργία»

Το συνολικό έργο επιμερίζεται σε τέσσερεις ενότητες ενεργειών:

ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Σχεδιασμός Επικοινωνιακής Στρατηγικής

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: Σχεδιασμός & παραγωγή ψηφιακών υλικών επικοινωνίας

ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Υλοποίηση Πλάνου Επικοινωνίας σε ψηφιακά μέσα και Κοινωνικά Δίκτυα

ΕΝΟΤΗΤΑ 4: Σχεδιασμός & υλοποίηση ψηφιακών δράσεων


Οι ενδιαφερόμενοι έχουν το δικαίωμα να καταθέσουν τις προσφορές τους μέχρι και τις 20/01/2023.