Κορυφαίες real-time marketing ενέργειες του 2014
Κορυφαίες real-time marketing ενέργειες του 2014Οι Marketers δεν μπορούν να συγκρατηθούν. Αν υπάρχει ένα τηλεοπτικό event, μια μεγάλη είδηση ή ένα πολιτιστικό φαινόμενο που αποτελεί αντικείμενο συζήτησης στα social media, τότε τα brands θέλουν να το αξιοποιήσουν.
Το 2014 υπήρξαν τα συνηθισμένα tweets που κάνουν την εμφάνισή τους κάθε χρονιά και αφορούν στο Super Bowl, στα βραβεία Oscars και Grammys. Ωστόσο, υπάρχουν και μη συνηθισμένα θέματα που απασχολούν τους χρήτες. Ας δούμε μερικά από αυτά που κατάφεραν να ξεχωρίσουν από τον... σωρό και να συνδεθούν με τους καταναλωτές.
Oscar Selfie: Αποτέλεσε το post με τα περισσότερα re-tweets στο Twitter τη φετινή χρονιά, με περισσότερα από 3,3 εκατομμύρια re-tweets, ενώ κέρδισε και 32,8 εκατομμύρια Impressions στις πρώτες 24 ώρες. Ο Maurice Levy το κοστολόγησε σε... 1 δισ. δολάρια!
Arby\'s at the Grammys: Ένα αστείο που έκανε η αλυσίδα εστιατορίων των ΗΠΑ στα Grammy Awards για ένα καπέλο που φορούσε ο Pharrell Williams, έλαβε 75.000 retweets και σχόλια από άλλα brands, όπως οι Pepsi και Hyundai. Σε αυτό, απάντησε και ο Pharrell Williams, ενώ η Arby\'s αγόρασε τελικά το καπέλο από τον τραγουδιστή αντί 44.100 δολαρίων, με τα χρήματα να πηγαίνουν σε φιλανθρωπικούς σκοπούς.
JC Penney: Τα τυπογραφικά λάθη που υπήρχαν στο post της αλυσίδας πολυκαταστημάτων των ΗΠΑ, στη διάρκεια του Super Bowl, προκάλεσαν αρκετά σχόλια για τον Social Manager, ακόμα και από τα Doritos! Στο τέλος, δικαιολογήθηκε, τονίζοντας πως τα λάθη οφείλονται στα... γάντια που φορούσε ο Manager! Τελικά, το brand κέρδισε 10.000 νέους Twitter followers
Nissan - Royal Baby Announcement: Στο real time marketing η ταχύτητα μετράει! Μόλις επτά λεπτά μετά την ανακοίνωση της δεύτερης εγκυμοσύνης της Δούκισσας του Κέμπριτζ, η Nissan UK τουίταρε μια \"ξεχωριστή\" εικόνα του εσωτερικού του μοντέλου X-Trail!
Denny\'s Apple: Τον Σεπτέμβριο, όταν η Apple ανακοίνωσε το λανσάρισμα του iPhone 6, αρκετός κόσμος αντιμετώπισε πρόβλημα με τη live streaming μετάδοση του event. Το σχόλιο της αλυσίδας εστιατορίων ήταν άμεσο!