Life - ΔΕΛΤΑ: Αλλάζοντας συνεχώς τα δεδομένα
Life - ΔΕΛΤΑ: Αλλάζοντας συνεχώς τα δεδομέναΤο adbusiness παρουσιάζει την επιτυχημένη διαδρομή του brand στην ελληνική αγορά, καθώς και τα πιο πρόσφατα λανσαρίσματά του.
Οι σταθμοί στην πορεία της μάρκας
1989: Η ΔΕΛΤΑ λανσάρει τους χυμούς Life, τους πρώτους χυμούς ψυγείου στην Ελλάδα, τους μοναδικούς με ημερομηνία λήξης λίγων ημερών. Μια νέα κατηγορία γεννιέται και οι Έλληνες καταναλωτές αγκαλιάζουν με ενθουσιασμό το Life που τους προσφέρει μια πρωτόγνωρη και καινοτόμα επιλογή, μια επιλογή για πρώτη φορά τόσο κοντά στον φρέσκο φυσικό χυμό. Η σειρά λανσάρεται σε συσκευασία Fresh Box, όπως του φρέσκου γάλακτος ΔΕΛΤΑ, σε 4 γεύσεις: Πορτοκάλι, Μήλο, Ροδάκινο, Κοκτέιλ. Η πρώτη αυτή μαύρη συσκευασία ξεχωρίζει στα σημεία πώλησης και μέχρι και σήμερα ξυπνά αναμνήσεις στους Έλληνες καταναλωτές.
1998: Το Life καινοτομεί, σπάει τα δεδομένα και δημιουργεί έναν μοναδικό γευστικό συνδυασμό για την ελληνική αγορά: Μήλο-Πορτοκάλι-Καρότο. Το ταμπού του λαχανικού σε έναν χυμό ανατρέπεται, η νέα πρόταση εκτοξεύεται σε πωλήσεις και αποκτά χιλιάδες φανατικούς καταναλωτές. Η τηλεοπτική επικοινωνία κάνει αίσθηση και το λανσάρισμα γίνεται από τα πιο επιτυχημένα στην ιστορία της μάρκας. Μέχρι και σήμερα, το Life Μήλο-Πορτοκάλι-Καρότο αποτελεί την top-selling γεύση της σειράς και ένα από τα best-sellers της κατηγορίας.
2000-2002: Οι πρωτότυποι γευστικοί συνδυασμοί από το Life συνεχίζονται… Το 2000 λανσάρεται ο χυμός 3 Εσπεριδοειδή με Κόκκινο Γκρέιπφρουτ, Σαγκουίνι και Πορτοκάλι, που μέχρι και σήμερα αποτελεί από τις αγαπημένες επιλογές των καταναλωτών της σειράς Life. To 2002 o χυμός Ανανάς-Πορτοκάλι-Γκρέιπφρουτ συμπληρώνει το επιτυχημένο «ρόστερ» του Life!
2003: Το Life, πιστό στην υπόσχεσή του να προσφέρει χυμούς όσο πιο κοντά στο φρεσκοστυμμένο, δημιουργεί το χυμό Life Καλημέρα. Ο Life Καλημέρα είναι ένας λαχταριστός φυσικός χυμός πορτοκάλι, αποκλειστικά από γλυκά, ζουμερά πορτοκάλια Valencia, πλούσιος σε κομματάκια φρούτου. Ο Life Καλημέρα γίνεται λατρεμένη συνήθεια, βάζει τη σφραγίδα του Life στους χυμούς πορτοκάλι και εδραιώνει την έννοια του φρεσκοστυμμένου στην καρδιά του DNA της μάρκας.
2011-2012: To Life προσφέρει ένα ακόμα απολαυστικό φυσικό προϊόν, αυτή τη φορά στο έτοιμο συσκευασμένο παγωμένο τσάι: το Life Tsai! Εκχυλίσματα τσαγιού ενώνονται απολαυστικά με φυσικό χυμό από ζουμερά φρούτα και προσφέρουν μια μοναδική γευστική εμπειρία γεμάτη δροσιά, ενέργεια και αναζωογόνηση, που διεγείρει τις αισθήσεις με τον πιο ανατρεπτικό τρόπο. Το Life Tsai είναι 10 φορές πιο πλούσιο σε χυμό φρούτου από τα περισσότερα προϊόντα της αγοράς. Στο λανσάρισμα διατίθεται σε 3 γεύσεις: Τσάι με Λεμόνι, Τσάι με Ροδάκινο και Πράσινο Τσάι με Πράσινο Μήλο, μία νέα γεύση για την αγορά που κάνει αίσθηση και δημιουργεί νέα γευστικά δεδομένα για το πράσινο τσάι. Την επόμενη χρονιά η σειρά εμπλουτίζεται με ακόμα 2 μοναδικές για την αγορά γεύσεις, Τσάι με Πορτοκάλι και Πράσινο Τσάι με Μοσχολέμονο. Οι καταναλωτές ενθουσιάζονται με τη μοντέρνα σχεδίαση του Life Tsai και την υπέροχη φυσική γεύση των προϊόντων της σειράς και μέσω της προτίμησής τους επιβεβαιώνουν το selling-line της επικοινωνίας: Life Tsai. Έτσι πρέπει να είναι το τσάι.
To Life αναβαθμίζει την αγορά χυμών ψυγείου
Το 2012 σηματοδότησε μια χρονιά αναγέννησης για τη μάρκα Life. Μέσα σε ένα περιβάλλον οικονομικής ύφεσης, που οδήγησε στη συμπίεση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών και με την κατηγορία των χυμών ειδικότερα να πλήττεται έντονα από τη σημαντική αύξηση του ΦΠΑ, το Life προσανατολίστηκε στο να αλλάξει τα δεδομένα. Στόχος ήταν η αντιστροφή της πτωτικής τάσης της αγοράς και η αναζωπύρωση του ενδιαφέροντος των καταναλωτών για την κατηγορία των χυμών ψυγείου, αναβαθμίζοντας και επαναπροσδιορίζοντάς τη. Με γνώμονα την προσήλωση στις ανάγκες των καταναλωτών, τον συνεπή προσανατολισμό στην καινοτομία και στη δημιουργία προϊοντικών προτάσεων υψηλών προδιαγραφών και προστιθέμενης αξίας, η μάρκα Life πραγματοποίησε τον Μάιο επαναλανσάρισμα της σειράς χυμών ψυγείου, τόσο προϊοντικά όσο και σε επίπεδο συσκευασίας.
H προϊοντική καινοτομία
Το Life, με μία ανανεωμένη, πρωτοποριακή σειρά χυμών με τη μικρότερη δυνατή επεξεργασία, εκπλήρωσε για ακόμα μια φορά την υπόσχεση που χρόνια τώρα έχει γραφτεί στο brand DNA του: την υπόσχεση για χυμό όσο πιο κοντά στον σπιτικό φρεσκοστυμμένο χυμό. Πώς γίνεται αυτό; Κάθε εποχή συλλέγονται τα καλύτερα φρούτα και στύβονται με ιδιαίτερη φροντίδα ώστε οι χυμοί να διατηρούν το άρωμα και τη φρεσκάδα τους. Για πρώτη φορά οι χυμοί Life προέρχονται αποκλειστικά από μη συμπυκνωμένους χυμούς (Not From Concentrates - NFC), δηλαδή είναι 100% φυσικοί στυμμένοι, χωρίς προσθήκη νερού, ζάχαρης και συντηρητικών. 100% χυμοί στυμμένων φρούτων και τίποτε άλλο… Γιατί όσο πιο λίγα είναι τα βήματα από το δέντρο στο ποτήρι, τόσο πιο θρεπτικός, υγιεινός και γευστικός είναι ο χυμός. Μέσω της καινοτομίας του NFC, στόχος ήταν η ενίσχυση της εικόνας της μάρκας Life στο μυαλό των καταναλωτών, ως η απόλυτη ποιοτική και φυσική επιλογή στους φρέσκους χυμούς ψυγείου, αφού είναι η μοναδική που του προσφέρει ό,τι πιο κοντά στον φρεσκοστυμμένο χυμό. Η σειρά ταυτόχρονα απλοποιήθηκε με την υιοθέτηση ενός πιο περιορισμένου κωδικολογίου 6 γεύσεων, με γευστικούς συνδυασμούς αποκλειστικά από φρούτα οικεία από την ελληνική διατροφή, γνωστά για τις θρεπτικές τους αξίες, όπως το πορτοκάλι, το μήλο, το ρόδι, το σταφύλι, το γκρέιπφρουτ, το ροδάκινο, το σαγκουίνι αλλά και το καρότο.
Η ανατροπή στη συσκευασία
Η αλλαγή στη συσκευασία ήταν ανατρεπτική, μοντέρνα και καινοτόμα, ενισχύοντας τα μηνύματα και τις αξίες της μάρκας και σφραγίζοντας την εξέλιξη τόσο του Life όσο και της κατηγορίας. Η χάρτινη συσκευασία αντικαταστάθηκε από νέο τετράγωνο διάφανο μπουκάλι που επικοινωνεί την απλότητα, την αγνότητα, την αλήθεια, την άμεση σχέση και «επαφή» του καταναλωτή με το χυμό του. Το οπτικό στοιχείο του δέντρου και των φρούτων συμβολίζει την απόλυτη φυσικότητα, το προϊόν που κρατάει τις αξίες που του έδωσε η φύση.
Η «φρέσκια» επικοινωνιακή υποστήριξη
Η τηλεοπτική επικοινωνία επιμέλειας Spot JWT εικονοποιεί αποτελεσματικά και εντυ- πωσιακά το concept της νέας σειράς, ζωντανεύοντας τα σύμβολα του Life μέσα από μια διαδραστική σχέση με τους καταναλωτές του. Η εμπειρία της κατανάλωσης του προϊόντος από πολλούς και διαφορετικούς ανθρώπους, φέρνει το «δέντρο του Life» μέσα στην καθημερινότητά τους και κάνει τους ίδιους και τους γύρω τους να βιώνουν την αλήθεια της φύσης με αναπάντεχο και ευφάνταστο τρόπο. Το επαναλανσάρισμα υποστηρίχθηκε από ένα ολοκληρωμένο above και below the line πλάνο, που περιλάμβανε εκτός από την τηλεοπτική διαφήμιση, πλάνο καταχωρίσεων και δημιουργικών ενεργειών σε εφημερίδες και περιοδικά, ραδιοφωνικές χορηγίες, υπαίθρια διαφήμιση, εντατικό πλάνο προωθητικών ενεργειών και δειγματοδιανομών, μέσω των οποίων πάνω από 300.000 καταναλωτές δοκίμασαν τη νέα σειρά χυμών ψυγείου. Η αντα- πόκριση και τα σχόλια των καταναλωτών συνεχίζουν μέχρι και σήμερα να είναι εντυπωσιακά.
Νέα εποχή στους χυμούς μακράς διάρκειας
Ταυτόχρονα με το επαναλανσάρισμα της σειράς χυμών ψυγείου, η μάρκα υλοποίησε ένα ακόμα μεγάλο εγχείρημα: να εισέλθει στην αγορά των χυμών μακράς διάρκειας. Η κατηγορία των χυμών μακράς διάρκειας αποτελεί το 80% του συνόλου της αγοράς των χυμών (AC Nielsen Market Track 2011), καθώς πρόκειται για μια επιλογή πρακτική και οικονομική. Η κατηγορία όμως είχε μείνει πολλά χρόνια στάσιμη, χωρίς ουσιαστικά «νέα», με αποτέλεσμα να αρχίσει να απογυμνώνεται από αξίες και το ενδιαφέρον των καταναλωτών να τείνει να εστιάζεται αποκλειστικά στην τιμή.
Μια ακόμα εξαιρετική επιλογή
Το Life, με στόχο τη διεύρυνση της διείσδυσής του και στην κατηγορία χυμών μακράς διάρκειας, τη διεκδίκηση σημαντικού μεριδίου σε όγκο και σε αξία στη συνολική αγορά των χυμών και την εδραίωσή του ως ο ειδικός στους χυμούς, δημιούργησε μία ακόμα εξαιρετική επιλογή για τους καταναλωτές, τους νέους χυμούς Life μακράς διάρκειας. Η μακρόχρονη εμπειρία στη δημιουργία φρέσκων χυμών υψηλής ποιότητας, η τεχνογνωσία και η δυναμική του brand αποτέλεσαν τα εχέγγυα για αυτή την κίνηση και μάλιστα χωρίς να θιγεί η οντότητα και η ακεραιότητα της μάρκας. Οι νέοι χυμοί Life μακράς διάρκειας ήρθαν για να αλλάξουν για πάντα τα δεδομένα! Απολαυστικοί συνδυασμοί από αγαπημένα φρούτα που απελευθερώνουν όλη τους τη δροσιά, τη γεύση και το άρωμα στο ποτήρι μας. Έτσι, οι καταναλωτές μπορούν πλέον να απολαμβάνουν τη θρεπτική αξία, την αληθινή γεύση και το άρωμα των φρούτων του Life και στους χυμούς μακράς διάρκειας. Οι καταναλωτές χυμών μακράς διάρκειας επομένως κερδίζουν σε ποιότητα, φυσικότητα, φρεσκάδα. Οι καταναλωτές χυμών Life από την άλλη, αισθάνονται ότι η μάρκα τους αναβαθμίζεται, ανανεώνεται, εξελίσσεται, βελτιώνεται, προσφέρει καλύτερα προϊόντα στην κατηγορία ψυγείου και μεταφέρουν την εμπιστοσύνη τους και στα προϊόντα μακράς διάρκειας.
Μια εκρηκτική συσκευασία!
H συσκευασία (σε TetraPak TetraPrisma) δυναμική, γεμάτη ζωντάνια και κίνηση, απεικονίζει την εμπειρία πραγματικού φρούτου, την έκρηξη γεύσης και μέσα από οπτικούς κώδικες, όπως το λευκό, τα λαχταριστά φρούτα, ο χυμός που ξεχειλίζει, υλοποιείται η μετάγγιση των αξιών της φρεσκάδας και της φυσικότητας στη μακρά διάρκεια.
«Εορταστική» επικοινωνία
Η τηλεοπτική επικοινωνία επιμέλειας Spot JWT παρουσιάζει μια γιορτή φρούτου, έχει έντονα στοιχεία ανακοίνωσης μεγάλου λανσαρίσματος και τονίζει τη σημαντικότητα της εμφάνισης της μάρκας Life στην κατηγορία της μακράς διάρκειας. Κάτι καινούριο έρχεται! Η γεύση και τα αρώματα των φρούτων του Life τώρα και στους χυμούς μακράς διάρκειας! Και αυτό το λανσάρισμα υποστηρίχθηκε από ένα ολοκληρωμένο above και below the line πλάνο. Την τηλεοπτική διαφήμιση πλαισίωσε εκτενές πλάνο καταχωρίσεων σε περιοδικά, υπαίθρια διαφήμιση, εντατικό πλάνο προωθητικών και εμπορικών ενεργειών στα σημεία πώλησης.