To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Marketing: «Κλειδί» η αυθεντικότητα για Gen Z και Gen Y

Marketing: «Κλειδί» η αυθεντικότητα για Gen Z και Gen Y
Ο καταναλωτής πλέον γνωρίζει τη γλώσσα του μάρκετινγκ και μπορεί να αναγνωρίσει αν κάτι είναι αυθεντικό. Αυτό ισχύει ακόμα περισσότερο όσον αφορά την Gen Z και την Gen Y, γενιές που περιμένουν ειλικρίνεια και αυθεντικότητα από τα brands και συγκεκριμένες κινήσεις όσον αφορά την κοινωνία και το περιβάλλον. 

Επί του παρόντος, οι καταναλωτές ηλικίας 10-25 ετών (για Gen Z) και 26-41 (για Gen Y), έχουν μεγάλη αγοραστική δύναμη και ευθυγραμμίζουν τις αποφάσεις για αγορές με τις δικές τους αξίες που χαρακτηρίζουν την προσωπικότητά τους. Ωστόσο, Gen Z και Gen Y έχουν μεγαλύτερη επίγνωση του κόστους ζωής και των οικονομικών τους και γι' αυτό ερευνούν και σκέφτονται πολύ τις αποφάσεις τους για τις αγορές τους ώστε να βεβαιωθούν ότι όχι μόνο ανταποκρίνονται στις προσωπικές τους ανάγκες, αλλά και ότι συνάδουν με το κοινωνικό τους προφίλ. Και αυτό ισχύει ιδίως για τα άτομα της γενιάς Gen Z. 

Περισσότερες εξατομικευμένες διαφημίσεις

Είναι ευρέως γνωστό ότι η εξατομίκευση και η μικροστόχευση έχει γίνει ολοένα και πιο διαδεδομένη, αλλά είναι ένα "must have’’  και  όχι ένα “nice to have”. Σύμφωνα με μελέτη που διεξήχθη από το Unsupervised, το 57% των millennials και το 43% των baby boomers δήλωσαν ότι τους αρέσουν οι εξατομικευμένες διαφημίσεις. Το ποσοστό αυτό εκτοξεύεται στο  81% όσον αφορά τη Generation Z. 

Η Gen Z αποτελεί τον μεγαλύτερο χρήστη των social media. Το Snapchat, το TikTok και το Instagram είναι οι κύριες πλατφόρμες όπου η Gen Z ξοδεύει το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου του και οι διαφημίσεις του TikTok αποτελούν ένα καλό σημείο εκκίνησης για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ που θέλουν να αξιοποιήσουν αυτήν την τάση. Στην πραγματικότητα, και οι τέσσερις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν σημαντικά μέσα  προσέγγισης καταναλωτών όλων των ηλικιών.

Στην ουσία, η δημιουργικότητα και η αποτελεσματική επικοινωνία για να προσεγγίσει κανείς το κοινό-στόχο δεν αποτελούν κάτι νέο, αλλά η σημασία της καταγραφής του τρόπου με τον οποίο θέλουν να επικοινωνούν οι Gen Z και Gen Y είναι το κλειδί για τους marketers για να δημιουργήσουν μια επιτυχημένη και μακροπρόθεσμη σχέση με το εκάστοτε brand.

TAGS: Marketing