To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

MEA 2013: Η αναγνώριση του Marketer

MEA 2013: Η αναγνώριση του Marketer
MEA 2013: Η αναγνώριση του Marketer

Τα Marketing Excellence Awards διοργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ και αποτελούν μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις για το χώρο του Marketing στη χώρα μας. Η διοργάνωση πραγματοποιείται κάθε 2 χρόνια, με την επιστημονική συνεργασία της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ), στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας του ΕΙΜ, αλλά και της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) για ενδυνάμωση και διάδοση των Αρχών του Επιστημονικού Management και Marketing.

Επίσης, η διοργάνωση υποστηρίζεται από το σύνολο των φορέων του ευρύτερου Marketing και της Επικοινωνίας της χώρας μας και συγκεκριμένα από: Το Σύνδεσμο  ιαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), tην Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας (ΕΔΕΕ), καθώς και το Σύλλογο Εταιριών Δημοσκόπησης & Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ). Τα Marketing Excellence Awards αποτελούν την ύψιστη τιμητική διάκριση Marketing στην Ελλάδα και απευθύνονται στο σύνολο των επιχειρήσεων του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας.

Σκοπός τους είναι η ανάδειξη και η ηθική επιβράβευση των εταιρειών, των οργανισμών ή και των τμημάτων Marketing που έχουν επιτύχει εξαιρετικές επιδόσεις σε καινοτόμες και αποτελεσματικές δράσεις Marketing, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες των διαφόρων εταιρειών και οργανισμών, των προϋπολογισμών τους και της ποικιλομορφίας των προγραμμάτων Marketing. Η Direction Eκδοτικός Οργανισμός στηρίζει για δεύτερη συνεχή χρονιά το σημαντικό θεσμό, που αναγνωρίζει, αναδεικνύει και επιβραβεύει την αριστεία στο marketing.

Πρόκειται για διοργάνωση με μεγάλο κύρος και αναγνώριση στην επιχειρηματική κοινότητα και η συμμετοχή δίνει στην κάθε εταιρεία, αφενός τη δυνατότητα να ενδυναμώσει τη θέση της στην αγορά, αφετέρου την ευκαιρία να αναδειχθεί ως μια κορυφαία εταιρεία στο χώρο marketing στην Ελλάδα και την Ευρώπη. Για τα πολλαπλά οφέλη, όμως, της συμμετοχής και της διάκρισης στα Marketing Excellence Awards οι πλέον κατάλληλοι για να τοποθετηθούν είναι φυσικά οι νικητές της προηγούμενης διοργάνωσης, η οποία έλαβε χώρα το 2011.

hellas online: Το πιο τιμητικό βραβείο

Η Όλγα Σπίγγου, Brand & Marketing Communications Manager της hellas online, της εταιρείας που απέσπασε και το μεγάλο βραβείο Μarketing Excellence Grand Award το 2011, μας μιλάει για τη σημασία της διάκρισης αυτής αλλά και τα οφέλη από τη συμμετοχή σε όλη τη διαδικασία.

adb: Τι σημαίνει για την εταιρεία σας η διάκριση στα Marketing Excellence Awards 2011;

Ο.Σ.:
Στα Marketing Excellence Awards 2011 παρουσιάσαμε την επικοινωνιακή στρατηγική και τις ενέργειες που ακολουθήσαμε προκειμένου να επανατοποθετήσουμε τη hellas online στην αγορά των Τηλεπικοινωνιών, μέσω της επικοινωνιακής μας καμπάνιας «Οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι και το διαδίδουν». Η επίτευξη των στόχων μας -επικοινωνιακών, marketing αλλά και εταιρικών- επιβεβαίωσε το σωστό προσανατολισμό της καμπάνιας μας και την επιτυχή εναρμόνισή της με τις ανάγκες και τις επιταγές των ίδιων των καταναλωτών. Η διπλή διάκρισή μας στα Marketing Excellence Awards αποτέλεσε επιπρόσθετη αναγνώριση της προσπάθειας και της σημασίας των αποτελεσμάτων της καμπάνιας, επιβραβεύοντας τη δουλειά των συνεργατών και της ομάδας μας με το πιο τιμητικό βραβείο - την αναγνώριση της ίδιας της κοινότητας του Marketing. Η διάκρισή μας ανάμεσα από τις πιο ισχυρές μάρκες και εταιρείες της ελληνικής αγοράς μας κάνει πολύ υπερήφανους και μας προκαλεί να συνεχίσουμε να προσπαθούμε να γινόμαστε ακόμα πιο αποτελεσματικοί, καινοτόμοι, πελατοκεντρικοί και συνεπείς σε ό,τι κάνουμε.

adb: Η συμμετοχή σας στην όλη διαδικασία σάς προσέφερε χρήσιμα στοιχεία ή συμπεράσματα για τον τρόπο που λειτουργείτε όσον αφορά το marketing;

Ο.Σ.:
Η συμμετοχή μας στα Marketing Excellence Awards 2011 υπήρξε πολύ χρήσιμη σε δύο επίπεδα. Στο πλαίσιο της κατάθεσης της υποψηφιότητάς μας, κληθήκαμε να καταγράψουμε και να αναλύσουμε σε βάθος όλα τα στάδια που ακολουθήσαμε για να σχεδιάσουμε, να υλοποιήσουμε και να αξιολογήσουμε το έργο μας. Η διαδικασία αυτή υπήρξε διαφωτιστική, γιατί μας έδωσε την ευκαιρία να αφιερώσουμε χρόνο σε μία συνολική αλλά και λεπτομερειακή ανασκόπηση των ενεργειών μας. Επανεξετάσαμε τις αποφάσεις μας σε κάθε στάδιο σχεδιασμού και υλοποίησης και αξιολογήσαμε τα αποτελέσματα σε όλα τα επίπεδα, συγκεντρώνοντας έτσι σημαντικά συμπεράσματα και για μελλοντικές ενέργειες. Παράλληλα, στο ευρύτερο πλαίσιο του θεσμού των βραβείων, εκτεθήκαμε σε πολλές αξιόλογες ενέργειες marketing. Μοιραστήκαμε τις γνώσεις και τις εμπειρίες μας με συναδέλφους που, αν και δραστηριοποιούνται σε διαφορετικές προϊοντικές αγορές, αντιμετωπίζουν παρόμοιες προκλήσεις στην προσπάθειά τους να ικανοποιήσουν αποτελεσματικά τις επιθυμίες του πελάτη.

adb: Θα συνεχίσετε να συμμετέχετε στη διοργάνωση και ποιοι λόγοι σας οδηγούν στη συγκεκριμένη στρατηγική;

Ο.Σ.:
Η hellas online θα συμμετέχει και φέτος στα Marketing Excellence Awards, παρουσιάζοντας σημαντικές ενέργειες marketing που σχεδίασε και υλοποίησε μέσα στα τελευταία δυόμιση χρόνια. Θεωρούμε σημαντικό να συνεχίσουμε να προβάλλουμε τις ιδέες και το έργο μας στο ευρύτερο κοινό, ενώ παράλληλα εκφράζουμε με τη συμμετοχή μας τη στήριξή μας σε έναν θεσμό που προάγει τις βέλτιστες πρακτικές marketing ως κινητήριο δύναμη ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας, ακόμα και σε δυσμενείς οικονομικά περιόδους.

Νestlé Hellas: Σημαντική εμπειρία, ικανοποίηση, χαμόγελα

Διάκριση στην κατηγορία Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων και Αγορών έλαβε για το Nescafé Dolce Gusto στα Marketing Excellence Awards 2011 η Νestlé Ελλάς. Ο Βασίλης Καραλής, Senior Brand Manager Nescafé Dolce Gusto αναλύει τα όσα «κέρδισε» η εταιρεία και την οδηγούν να στηρίζει το θεσμό.

adb: Τι σημαίνει για την εταιρεία σας η διάκριση στα Marketing Excellence Awards 2011;

B.K.:
Η διάκριση της NESCAFE DOLCE GUSTO στον πλέον διαδεδομένο και άκρως αναγνωρίσιμο θεσμό των Marketing Excellence Awards, μόνο ικανοποίηση και πολλά χαμόγελα θα μπορούσε να φέρει στην εταιρεία μας. Πρόκειται για μια σημαντική διάκριση, που επιβραβεύει τις προσπάθειες όλων όσοι εργάστηκαν σκληρά για το επιτυχημένο λανσάρισμα της NESCAFE DOLCE GUSTO. Επιπλέον αποτελεί ένα σημαντικό κίνητρο για όλους εμάς, ώστε να συνεχίσουμε και να εντατικοποιήσουμε ακόμα περισσότερο τις προσπάθειές μας για να διασφαλίσουμε την ανοδική πορεία του προϊόντος.

adb: Η συμμετοχή σας στην όλη διαδικασία σάς προσέφερε χρήσιμα στοιχεία ή συμπεράσματα για τον τρόπο που λειτουργείτε όσον αφορά το marketing;

B.K.:
Η διαδικασία της συμμετοχής μας στο θεσμό αποτέλεσε μία σημαντική εμπειρία για εμάς, καθώς μας βοήθησε να εντοπίσουμε και να αναδείξουμε όλα εκείνα τα στοιχεία marketing που βοήθησαν στο επιτυχημένο λανσάρισμα της NESCAFE DOLCE GUSTO. Επίσης η διαδικασία του benchmarking με λοιπές υποψηφιότητες βοηθάει σημαντικά στην καλύτερη αξιολόγηση των πλάνων μας και τη συνεχή βελτιστοποίηση των ενεργειών μας.

adb: Θα συνεχίσετε να συμμετέχετε στη διοργάνωση και ποιοι λόγοι σας οδηγούν στη συγκεκριμένη στρατηγική;

B.K.:
Η Nestlé Ελλάς έχει αποδείξει έμπρακτα τη στήριξή της στο θεσμό των Marketing Excellence Awards και σκοπεύει να συνεχίσει να το αποδεικνύει, ιδιαίτερα αυτούς τους δύσκολους καιρούς που διανύουμε. Τέτοιου είδους πρωτοβουλίες ενισχύουν την επιχειρηματικότητα, επιβραβεύουν την καινοτομία και θέτουν τα σωστά θεμέλια για το μέλλον της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα.

Εθνική Τράπεζα: Συνδέεται η θεωρία με την πράξη
 
Η Εθνική Τράπεζα στα Marketing Excellence Awards 2011 απέσπασε τη διάκριση στην κατηγορία Διαχείριση Σχέσεων με Πελάτες για το Σύστημα Ενημέρωσης Πελατείας Αlerting. O Μιχάλης Μαβιτζής, Εξωτερικός Συνεργάτης, Τομέας Στρατηγικών Αναλύσεων Λιανικής της τράπεζας μάς επισημαίνει τη μεγάλη σημασία που έχει ο θεσμός για το χώρο του Marketing.

adb: Tι σημαίνει για την εταιρεία σας η διάκριση στα Μarketing Excellence Awards 2011;

Μ.Μ.:
Η διάκριση αυτή αποτελεί αναγνώριση αλλά και επιβράβευση για την προσπάθεια που γίνεται στην Εθνική Τράπεζα να βρίσκεται πάντα κοντά στους πελάτες της, ικανοποιώντας τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους με την εφαρμογή πρωτοποριακών και καινοτόμων τεχνικών προσέγγισης και επικοινωνίας. Επιπρόσθετα, επιβεβαιώνει την πίστη των ανθρώπων της στο όραμα της Τράπεζας να είναι πρωτοπόρος στον τραπεζικό χώρο. Και αυτό άλλωστε αποδεικνύεται από τις συνεχόμενες και πολλαπλές βραβεύσεις της Εθνικής Τράπεζας τόσο το 2009 όσο και το 2011.

adb: Η συμμετοχή σας στην όλη διαδικασία σάς προσέφερε χρήσιμα στοιχεία ή συμπεράσματα για τον τρόπο που λειτουργείτε όσον αφορά το marketing;

Μ.Μ.:
Η διαδικασία συμμετοχής αποτελεί ξεχωριστή εμπειρία γιατί δίνει την ευκαιρία να συνδεθεί η θεωρία με την πράξη, να βελτιωθούν ή ακόμα και να αναθεωρηθούν ζητήματα που δεν ήταν εμφανή με την πρώτη ματιά, να προγραμματιστούν μελλοντικές ενέργειες και τέλος -και πολύ σημαντικό- να αποκτηθούν και να διαχυθούν στους ανθρώπους του οργανισμού νέες εμπειρίες και γνώσεις. Για την Εθνική Τράπεζα η χρήση των τεχνικών του Marketing δεν αφορά μόνο μία συγκεκριμένη μονάδα αλλά κάνουμε μία ολιστική προσπάθεια διάχυσης των τεχνικών και πρακτικών σε όλες τις πράξεις μας ώστε να είναι πιο μεγάλο το αποτέλεσμα πάνω στη διαδικασία εξυπηρέτησης των πελατών μας.

adb: Θα συνεχίσετε να συμμετέχετε στη διοργάνωση και ποιοι λόγοι σας οδηγούν στη συγκεκριμένη στρατηγική;

Μ.Μ.:
Η Εθνική Τράπεζα θα συνεχίσει να είναι παρούσα και να υποστηρίζει το θεσμό και μάλιστα στη φετινή διοργάνωση έχει υποβάλλει υποψηφιότητες σε πολλές κατηγορίες βραβείων. Η παρουσία της Εθνικής Τράπεζας στα Marketing Excellence Awards, αφενός απεικονίζει την αδιάλειπτη διαδικασία που εφαρμόζει η τράπεζα για υλοποίηση και προσφορά καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών και αφετέρου στέλνει ένα θετικό μήνυμα δημιουργικότητας, καθώς οι φετινές υποψηφιότητες είναι προσπάθειες που υλοποιήθηκαν μέσα σε ένα ιδιαίτερα δύσκολο περιβάλλον.

ΕΛΑΪΣ- Unilever Eλλάς: Κινητήριος δύναμη για το μέλλον

Η Ελένη Τσέντου, Head of Shopper & Customer Marketing Foods & CD Operations Greece Unilever και ο Αχιλλέας Αγγελόπουλος, Marketing Director Foods Unilever μιλάνε για τη συμμετοχή της εταιρείας στα Marketing Excellence Awards, που οδήγησε σε διάκριση στην κατηγορία Διαχείριση Δικτύων Διανομής & Τrade Marketing για το πρόγραμμα «Τι θα φάμε σήμερα;» (Knorr-Carrefour).

adb: Τι σημαίνει για την εταιρεία σας η διάκριση στα Marketing Excellence Awards 2011;

Α.Α:
Η διάκρισή μας στα Marketing Excellence Awards 2011 ήταν μια σημαντική στιγμή για εμάς. Μέσα από αυτόν το θεσμό είδαμε τις προσπάθειες μας και τον τρόπο που σχεδιάζουμε και υλοποιούμε στη Unilever τις ενέργειες που λαμβάνουν χώρα στα καταστήματα των πελατών μας, να επιβραβεύονται. Αυτό αποτέλεσε για εμάς την κινητήριο δύναμη να συνεχίσουμε προς την ίδια κατεύθυνση, αλλά με μεγαλύτερο ενθουσιασμό, για ακόμα πιο δημιουργικές προσεγγίσεις στο in-store περιβάλλον.

adb: Η συμμετοχή σας στην όλη διαδικασία σάς προσέφερε χρήσιμα στοιχεία και συμπεράσματα για τον τρόπο που λειτουργείτε όσον αφορά το marketing;

Α.Α:
Είναι πάντα εξαιρετικά χρήσιμο και διδακτικό να γυρνάει κανείς πίσω στο χρόνο και να επαναξιολογεί μια ενέργεια από την αρχή: από τα consumer/ shopper insights στα οποία στηριχθήκαμε για να τη σχεδιάσουμε, το μηχανισμό που επιλέξαμε για να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες των καταναλωτών και τέλος τον τρόπο με τον οποίο σκεφθήκαμε να την υλοποιήσουμε μέσα στα καταστήματα. Εντυπωσιαστήκαμε ξανά από κάποιες πρωτοποριακές σκέψεις που κάναμε τότε το 2009 για το «Τι θα φάμε σήμερα;» και τολμήσαμε μαζί με τους συνεργάτες μας στην Carrefour-Μαρινόπουλος να υλοποιήσουμε για να εμπνεύσουμε τους καταναλωτές για ακόμα πιο γευστικά και ατμοσφαιρικά οικογενειακά γεύματα, όπως επίσης και από το βαθμό της ανταπόκρισης που βρήκαν, συν τω χρόνω, οι ιδέες μας από τους shoppers της αλυσίδας. Την ίδια στιγμή εντοπίσαμε περιοχές που πιθανώς θα μπορούσαμε να χειριστούμε διαφορετικά και να επισπεύσουμε κάποιες αλλαγές καταναλωτικής συμπεριφοράς στις οποίες στοχεύαμε ή ακόμα και να αυξήσουμε τα ήδη θετικά αποτελέσματα από πλευράς πωλήσεων και μεριδίου αγοράς, τόσο για την εταιρεία μας όσο και για τον συνεργάτη - πελάτη μας.

adb: Θα συνεχίσετε να συμμετέχετε στη διοργάνωση και ποιοι λόγοι σας οδηγούν στη συγκεκριμένη στρατηγική;

Ε.Τ.:
Στην Unilever υποστηρίζουμε πάντα θερμά κάθε πρωτοβουλία που αναδεικνύει σε αυτές τις δύσκολες εποχές τις προσπάθειες ομάδων που δουλεύουν με στόχο και όραμα να προσφέρουν στον consumer & τον shopper νέα προϊόντα, υπηρεσίες και ιδέες που μπορούν εν δυνάμει να του βελτιώσουν την καθημερινότητά του. Η αναγνώριση και η επιβράβευση, και τα δύο βασικά ζητούμενα σε κάθε εργασιακό περιβάλλον, είναι η κινητήριος δύναμη που μπορεί να κάνει την καθημερινή μας εργασία διαφορετική, πιο δημιουργική και στοχευμένη, αναδεικνύοντας την αξία των μαρκών αλλά και απαντώντας ουσιαστικά στις ανάγκες των καταναλωτών και των πελατών μας. Για όλους αυτούς τους λόγους θα είναι πάντα μεγάλη μας χαρά η συμμετοχή μας στα Marketing Excellence Awards, στηρίζοντας αμέριστα το θεσμό και αναγνωρίζοντας την προσπάθεια του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ.
 

TAGS: Marketing