To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μια μοναδική, «σοκολατένια» εμπειρία

Μια μοναδική, «σοκολατένια» εμπειρία
Μια μοναδική, «σοκολατένια» εμπειρία

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Θέλετε να μας δώσετε κάποια παραπάνω στοιχεία για το Μουσείο Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη που σχεδίασε και υλοποίησε η assetOgilvy; Ποια ήταν η αφορμή για το συγκεκριμένο event και ποιες ακριβώς υπηρεσίες προσέφερε η εταιρεία;

Β.Δ.:
Το 2011 είναι η χρονιά εορτασμού των 150 ετών της αγαπημένης και πιο ιστορικής ελληνικής σοκολάτας, της Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη. Για περισσότερα από 150 χρόνια, η Υγείας Παυλίδη μας συντροφεύει σε αγαπημένες προσωπικές και οικογενειακές στιγμές, αντιπροσωπεύοντας μια διαχρονική αξία στη ζωή μας, που παραμένει αναλλοίωτη στο χρόνο.

Στο πλαίσιο αυτό, η assetOgilvy σχεδίασε και υλοποίησε το Μουσείο Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη. Η συνεργασία αφορούσε στο σύνολο των υπηρεσιών, από τη δημιουργία του concept, την υλοποίησή του, την πραγματοποίηση της τελετής των εγκαινίων του Μουσείου και το πρόγραμμα media relations και δημοσιότητας.

Το Μουσείο Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη αποτέλεσε το βασικό όχημα για τον εορτασμό των 150 χρόνων, παρότι η συνεργασία assetOgilvy και Kraft για τη μεγάλη αυτή επέτειο συνοδεύεται και από επιπλέον εορταστικές ενέργειες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, όπως δημιουργία εορταστικής συσκευασίας από φοιτητές του Κολεγίου Βακαλό Art&Design, ενίσχυση της ΜΚΟ «Ανοιχτή Αγκαλιά» μέσω των πωλήσεων συλλεκτικών συσκευασιών, παρουσίαση μέρους του Μουσείου στο the Mall Athens την εβδομάδα πριν από το Πάσχα και άλλες.

adb: Ποιο ήταν το concept και κυρίως ποια η ιδέα και η στρατηγική πίσω από το concept; Τι ακριβώς περιελάμβανε το project;

Β.Δ.:
Η ιδέα βασίζεται στο ότι αν και ο κόσμος αλλάζει, υπάρχουν κάποια πράγματα που παραμένουν αναλλοίωτα. Ένα προϊόν, όπως η Υγείας Παυλίδη, με τέτοια ιστορία, θεωρούμε ότι έχει τη δυνατότητα να συγκινήσει τους Έλληνες, ιδιαίτερα σε μια δύσκολη περίοδο όπως αυτή που διανύουμε, αποδεικνύοντας ότι μέσα σε έναν κόσμο που αλλάζει, υπάρχουν πάντα σταθερές αξίες που τους δένουν με τις «ρίζες» τους. Το μπλε χρώμα της, τα βραβεία στη συσκευασία και τα μαύρα στενόμακρα κομμάτια της είναι αναπόσπαστα στοιχεία της ταυτότητάς της. Η πιο σημαντική, όμως, αξία της σοκολάτας Υγείας Παυλίδη είναι ότι είναι συνυφασμένη με την ιστορία και τις αξίες του Έλληνα, τις αξίες και τα συναισθήματα που όλοι οι Έλληνες μοιράζονται στις οικογενειακές τους αναμνήσεις, μέσα από μικρά καθημερινά γνήσια στιγμιότυπα που χαρακτηρίζουν την κουλτούρα του: Η γιαγιά που τρώει τη σοκολάτα της, ο νονός που φέρνει σοκολάτα, ο παππούς που τη δίνει στον εγγονό.

Το concept ήταν η αναβίωση της ιστορίας μιας τέτοιας μάρκας μέσα από ένα ταξίδι στο χρόνο, από το 1841, που ο Σπυρίδων Παυλίδης έφτιαξε το πρώτο Γλυκισματοποιείο στη συμβολή των οδών Αιόλου και Βύσσης, το 1861, που δημιούργησε για πρώτη φορά τη σοκολάτα Υγείας Παυλίδη, μέχρι και σήμερα, τη σύγχρονη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο Παυλίδη και τη νέα τηλεοπτική επικοινωνία του προϊόντος. Ένα ταξίδι που, παράλληλα, φέρνει στο νου τις προσωπικές εικόνες και  αναμνήσεις που έχουν οι επισκέπτες από την Υγείας Παυλίδη, ενώ τους κάνει «πρωταγωνιστές» στο κομμάτι της σύγχρονης ιστορίας της. Πιο συγκεκριμένα, μέσα στο Μουσείο, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να «ταξιδέψουν» στην ιστορία της διάσημης Σοκολάτας, να μάθουν πώς λειτουργεί η γραμμή παραγωγής στο Εργοστάσιο Παυλίδη, να ψηφίσουν την αγαπημένη τους συσκευασία στην έκθεση συσκευασιών Υγείας Παυλίδη που φοιτητές του Κολλεγίου Βακαλό Art&Design δημιούργησαν αποκλειστικά για την επέτειο των 150 χρόνων και, φυσικά, να απολαύσουν σοκολατένιες λιχουδιές.

Παράλληλα, οι μικροί επισκέπτες συμμετείχαν σε εκπαιδευτικά προγράμματα που σχεδίασε και υλοποίησε το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο. Τέλος, στο χώρο του Μουσείου λειτούργησε κατάστημα αναμνηστικών δώρων υπέρ των σκοπών της ΜΚΟ «Ανοιχτή Αγκαλιά».

Στο σημείο αυτό να σημειωθεί ότι η ανάπτυξη του concept έγινε σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής Yard Productions, η οποία επιμελήθηκε το δημιουργικό σχεδιασμό και την παραγωγή του Mουσείου.




adb: Ποιο ήταν το brief που σας έδωσε η Kraft; Τι ήθελε να πετύχει με αυτό το πρόγραμμα;

Β.Δ.:
Βασικός στόχος του εορτασμού των 150 χρόνων Υγείας Παυλίδης για την Kraft ήταν ουσιαστικά η προσπάθεια ανταπόδοσης προς τους καταναλωτές μέρους της αγάπης και εμπιστοσύνης που τους έχουν δείξει όλα αυτά τα χρόνια. Το brief που δόθηκε δεν ήταν περιοριστικό, έτσι υπήρχε η δυνατότητα για την assetOgilvy και τους συνεργάτες της να στοχεύσουν στη «μεγάλη ιδέα». Σημαντικό ήταν, όμως, ότι το brief που δόθηκε αφορούσε σε καμπάνια 360ο, που θα υλοποιούνταν παράλληλα από όλα τα κανάλια επικοινωνίας. Και εκεί υπάρχει μια μεγάλη ειδοποιός διαφορά της assetOgilvy και του Ομίλου Ogilvy από άλλες εταιρείες επικοινωνίας, δεδομένου ότι με τις εταιρείες του Ομίλου και το εύρος των υπηρεσιών επικοινωνίας που προσφέρουν, είναι σε θέση να παρέχουν με επιτυχία υπηρεσίες 360ο.

adb: Ποιες ήταν οι προκλήσεις που αντιμετωπίσατε όσον αφορά στην υλοποίηση αυτού του μεγάλου project;

Β.Δ.:
Δε θα ήταν υπερβολικό αν λέγαμε πως η βασική πρόκληση που αντιμετωπίσαμε ήταν η ίδια η επιτυχία του project! Η θερμή ανταπόκριση του κόσμου στην πρόσκλησή μας οδήγησε σε πολύ μεγάλη προσέλευση και, κατά συνέπεια, σε ανάγκη διαχείρισης χιλιάδων επισκεπτών που συνέρρεαν στο Μουσείο για να απολαύσουν τη σύγχρονη εμπειρία της Υγείας Παυλίδη. Αξίζει, ωστόσο, να σημειωθεί πως οι περισσότεροι επισκέπτες αντέδρασαν με μεγάλη κατανόηση και πιστεύουμε ότι τους προσφέραμε μια εμπειρία αντάξια του ονόματος της Υγείας Παυλίδη.

adb: Πόσοι άνθρωποι επισκέφτηκαν το Μουσείο Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη; Ποιο ήταν το feedback που λαμβάνετε;

Β.Δ.:
Περισσότεροι από 16.500 μικροί και μεγάλοι φίλοι της Υγείας Παυλίδη έζησαν από κοντά μια μοναδική, «σοκολατένια» εμπειρία, σε ένα Μουσείο διαφορετικό από όλα τα άλλα, το οποίο να σημειωθεί ότι τελούσε υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων. Η προσέλευση του κόσμου ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Οι επισκέπτες του Μουσείου Υγείας Παυλίδη έφυγαν με τις καλύτερες εντυπώσεις. Το μόνο «παράπονο» που ακούστηκε από αρκετούς που δεν πρόλαβαν να το επισκεφτούν το Σαββατοκύριακο που λειτούργησε, ήταν ότι θα έπρεπε να λειτουργήσει για μεγαλύτερο διάστημα, αν όχι ακόμα και να παραμείνει ως μόνιμος εκθεσιακός χώρος. Για το σκοπό αυτό, η Υγείας Παυλίδη μεταφέρει τμήμα του Μουσείου στο The Mall Athens λίγο πριν από το Πάσχα, για να δώσει την ευκαιρία να το δουν όσοι δεν το επισκέφθηκαν τον Ιανουάριο.

adb: Πόσο σημαντικές είναι τέτοιου είδους ενέργειες για την επικοινωνία των brands; Ποιο το added value που μπορούν να προσφέρουν;

Β.Δ.:
Το Μουσείο Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη είναι τρανή απόδειξη ότι ακόμη και σε περιόδους κρίσης, τα brands με αξίες έχουν ισχυρή ανταπόκριση από τους καταναλωτές και την κοινωνία ευρύτερα. Μέσα από τέτοιου είδους ενέργειες, τα brands πλησιάζουν τους καταναλωτές και γίνονται μέρος της ζωής τους. Η προστιθέμενη αξία που προσφέρουν είναι ασφαλώς το συναισθηματικό «δέσιμο» με τον καταναλωτή και σίγουρα η διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό.

adb: Ποιο θα λέγατε πως είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της assetogilvy όσον αφορά στο σχεδιασμό και την υλοποίηση εκδηλώσεων;

Β.Δ.:
Έχοντας διοργανώσει κάποιες από τις σημαντικότερες εκδηλώσεις που έχουν λάβει χώρα ποτέ στην Ελλάδα, όπως την Cow Parade, και έχοντας μια 20ετή εμπειρία στο χώρο, είναι λογικό να θεωρούμε ότι το event management αποτελεί ένα από τα δυνατά σημεία της εταιρείας. Η εμπειρία και το know-how που έχουμε αποκτήσει ως εταιρεία από τη διοργάνωση τέτοιων εκδηλώσεων, καθώς και η εμπειρία που φέρουν μαζί τους τα στελέχη μας, αποτελούν για εμάς ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά δημοσίων σχέσεων. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, που έχουμε πελάτες που μας εμπιστεύονται σταθερά όταν θέλουν να πραγματοποιήσουν οποιαδήποτε μικρή ή μεγαλύτερη εκδήλωσή τους.

Το Μουσείο Σοκολάτας με αριθμούς

• 16.500 επισκέπτες σε 2 μέρες
• 150 εθελοντές της Kraft Foods
• 37.500 ταμπλέτες σοκολάτας μοιράστηκαν στο κοινό
• 500 κιλά σοκολάτας έλιωσαν και μοιράστηκαν στο κοινό από τα 3 συντριβάνια.