To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μικρόπολις Νο2 από τη Reason to

Μικρόπολις Νο2 από τη Reason to
Μικρόπολις Νο2 από τη Reason to

Όπως λέει η διοργανώτρια εταιρεία, η φετινή Μικρόπολις στοχεύει σε κοινό 30.000 ατόμων και στην υλοποίηση μιας διοργάνωσης-εμπειρία.

Γιάννης Γουρτζελάς - Managing Director PR Activities Group

«Μια ισχυρή πλατφόρμα ανάδειξης του κοινωνικού προσώπου εταιρειών»


Πραγματοποιούμε για δεύτερη συνεχή χρονιά τη Μικρόπολις, δημιουργώντας το θεσμό μιας μεγάλης διοργάνωσης ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, αφιερωμένη αποκλειστικά σε παιδιά, μαθητές και γονείς. Η Μικρόπολις Νο2 θα πραγματοποιηθεί από τις 21 έως και τις 25 Σεπτεμβρίου 2011, στην Τεχνόπολις του Δήμου Αθηναίων, στο Γκάζι. Η πόλη-θαύμα είναι η μεγαλύτερη διοργάνωση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης παιδιών, τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, λειτουργεί ως ομπρέλα για φορείς, με συνεχές και αξιόλογο εκπαιδευτικό έργο, και αναδεικνύει υπεύθυνους εταιρικούς πολίτες.

Χωρισμένη σε θεματικούς άξονες που εμβαθύνουν βιωματικά σε θέματα ποιότητας ζωής, η Μικρόπολις στόχο έχει την εκπαίδευση των ενεργών πολιτών του αύριο μέσα απ΄το παιχνίδι, τον πιο ευχάριστο και αποτελεσματικό τρόπο. Οι δράσεις υλοποιούνται από αναγνωρισμένους φορείς και ειδικούς, όπως πανεπιστήμια, ινστιτούτα, μη κυβερνητικές οργανώσεις και μουσεία. Σ\' αυτό το έργο μας, κομβικό ρόλο έχουν παίξει οι χορηγοί μας, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη. Οι εταιρείες που υιοθετούν τις αξίες της Μικρόπολις αντιλαμβάνονται τη διοργάνωση γι’ αυτό που είναι: μια ισχυρή πλατφόρμα ανάδειξης του κοινωνικού προσώπου εταιρειών, σε μια κοινωνία που θέλει όσο ποτέ άλλοτε να προχωρήσει μπροστά, συνειδητά και σοβαρά.

Η Μικρόπολις άνοιξε τις πύλες της για πρώτη φορά τον περασμένο Σεπτέμβριο, με τη συμμετοχή Δημοτικών Σχολείων απ’ όλη την Ελλάδα, 18.000 επισκεπτών, 19 γνωστών μη κερδοσκοπικών φορέων, 23 χορηγών επικοινωνίας και φυσικά των χορηγών μας. Φέτος προχωράμε δυναμικά, με το περιεχόμενο της διοργάνωσης να εμπλουτίζεται έντονα και στόχο τη μεγιστοποίηση της εμπειρίας για μικρούς και μεγάλους. Το motto της εταιρεία Reason to, το «there’s a new reason to event responsibly», αντικατοπτρίζει στο έπακρο την ευθύνη που νιώθουμε σχε- διάζοντας κοινωνικά υπεύθυνες ενέργειες.

Πέπη Λαγωνίκα - CSR Projects Manager, Reason to

«Μια διαφορετική ημερήσια εκδρομή για οικογένειες»


Απαντώντας σε πραγματικές ανάγκες φορέων, χορηγών και φυσικά επισκεπτών, τις οποίες εντοπίσαμε μέσα από την έρευνα που διεξήγαμε με το πέρας της Μικρόπολις Νο1, σχεδιάζουμε τη δεύτερη Μικρόπολις, με στόχο τη δημιουργία ενός προϊόντος που ωφελεί όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Έτσι φέτος το ηλιακό target group χαμηλώνει, περιλαμβάνοντας και παιδιά προσχολικής ηλικίας, με τις δράσεις της Μικρόπολις Νο2 να απευθύνονται σε παιδιά 2-13 ετών.

Επίσης, προσθέτουμε μία επιπλέον μέρα για τις επισκέψεις δημοτικών σχολείων και επεκτείνουμε το ωράριο λειτουργίας του Σαββατοκύριακου. Από την Τετάρτη 21 έως και την Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου, η Μικρόπολις δέχεται οργανωμένες επισκέψεις δημοτικών σχολείων απ΄όλη την Ελλάδα, στο πλαίσιο εκπαιδευτικής εκδρομής. Το Σαββατοκύριακο 24 και 25 Σεπτεμβρίου ανοίγει τις πύλες της στις 10.00 και δέχεται τους τελευταίους «Μικροπολίτες» με τις οικογένειές τους στις 20.00. Σε συνδυασμό με δομικές αλλαγές, ο στόχος των 30.000 ατόμων είναι εφικτός, ενώ εξασφαλίζεται και η ποιότητα των προγραμμάτων που φιλοξενούμε, όπως και της όλης εμπειρίας.

Ένα από τα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσουμε φέτος για να επιτύχουμε την ποιότητα εμπειρίας που επιθυμούμε είναι και η ενεργός συμμετοχή των γονέων και συνοδών στα εργαστήρια. Μη ξεχνάμε ότι ποτέ δεν είναι αργά για να ζήσεις μια όμορφη παιδική ηλικία, έστω και για μερικές ώρες! Επίσης, βλέποντας ότι η περσινή Μικρόπολις αποτέλεσε ημερήσια εκδρομή για πολλές οικογένειες, σχεδιάζουμε μια σειρά ενεργειών εμπλουτισμού για όλη τη μέρα, πέρα από τα εργαστήριά μας. Μια βασική αλλαγή έχει να κάνει με τις Γειτονιές μας, τους θεματικούς άξονες. Πέρυσι είχαμε 8 Γειτονιές, ορισμένες από τις οποίες παραμένουν και στη φετινή διοργάνωση, με νέα εργαστήρια. Εμπλουτίζουμε, όμως, και με νέες Γειτονιές, όπως η Γειτονιά της Φροντίδας και η Γειτονιά της Μουσικής.

Τέλος, ανανεώνουμε και εμπλουτίζουμε το δημιουργικό μας, όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες, με την είσοδο του Κοσμά, του καλύτερου φίλου της μικρής Πόλυς και νέα λογότυπα Γειτονιών, μεταξύ άλλων. Αυτό που κάνει τη Μικρόπολις ένα παράδειγμα επιτυχημένης διοργάνωσης για παιδιά είναι ο συνδυασμός της γνώσης και της ψυχαγωγίας μέσω καινοτόμων εκπαιδευτικών δράσεων. Αυτό που την κάνει ξεχωριστή είναι η αγάπη και το μεράκι που βάζουμε όλοι μας, από εμάς που σχεδιάζουμε και υλοποιούμε την παραγωγή, μέχρι τους φορείς και τους ίδιους τους χορηγούς.