To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα brand ταυτότητα από την Premier League

Νέα brand ταυτότητα από την Premier League
Νέα brand ταυτότητα από την Premier League

Η Premier League λάνσαρε μια νέα, πολύχρωμη brand ταυτότητα, "χτισμένη" γύρω από την εικόνα του λιονταριού, η οποία κοιτάζει το μέλλον της, χωρίς την ύπαρξη εταιρικού χορηγού για πρώτη φορά μετά από 23 χρόνια.

Η νέα ταυτότητα, που δημιουργήθηκε από τη DesignStudio σε συνεργασία με τη Robin Brand Consultants, παρουσιάζει τον τρόπο με τον οποίο θα λανσάρεται το κορυφαίο ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα της Αγγλίας από τη σεζόν 2016-2017.

Πρόθεση της λίγκας είναι να εγκαθιδρύσει το δικό της διεθνές brand χωρίς το όνομα χορηγού στο πλευρό της, κινούμενη στα στάνταρ των NFL και NBA, που είναι αρκετά γνωστά και εκτός Ηνωμένων Πολιτειών. Το rebranding που πραγματοποιήθηκε, αποτελεί την πρώτη από μια σειρά κινήσεων που έχει σαν στόχο να υλοποιήσει η Premier League, στη μετά χορηγό εποχή.

Σημειώνεται πως η Barclays αποτελούσε σταθερό σύμμαχο του πρωταθλήματος από το 2004, ωστόσο δεν ανανέωσε τη συνεργασία του με αυτό, καθώς κρίθηκε υψηλό το αντίτιμο που ζητήθηκε (60 εκατομμύρια λίρες ανά σεζόν).

Πληροφορίες αναφέρουν πως η Diageo πρόσφερε 40 εκατομμύρια (κοντά σε αυτά που έδινε η Barclays), ωστόσο δεν υπάρχει ακόμα συμφωνία. Παράλληλα, πέρα από τη συνεργασία με τους επί μέρους χορηγούς (Nike για τη μπάλα και EA Sports για το τεχνολογικό κομμάτι), η Premier League αναζητά συνεργάτες σε άλλες πέντε κατηγορίες.