To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα εποχή με φρέσκο αέρα!

Νέα εποχή με φρέσκο αέρα!
Νέα εποχή με φρέσκο αέρα!

Με βασικό μήνυμα «Η WIND εξελίσσεται και φέρνει έναν άλλον αέρα», η εταιρεία τηλεπικοινωνιών αναπτύσσει και παρουσιάζει μια ξεχωριστή καμπάνια, μέσω της οποίας επικοινωνεί την άφιξη μιας νέας εποχής για τους καταναλωτές τηλεπικοινωνιών.

Πιο συγκεκριμένα, η WIND εξελίσσεται και το αποδεικνύει μέσα από την ανάπτυξη του δικτύου της με 4G και VDSL ταχύτητες στην κινητή και σταθερή τηλεφωνία αντίστοιχα, την ανανέωση των καταστημάτων της σε όλη την Ελλάδα και την προσφορά προϊόντων και υπηρεσιών που δίνουν μεγαλύτερη αξία στα χρήματα του πελάτη. Αυτή ακριβώς την εξέλιξη και την ανάπτυξη θέλει να παρουσιάσει με τη νέα της εταιρική καμπάνια, που υπογράφει για ακόμη μια φορά η Τhe Newtons Laboratory, με στόχο να αποτυπώσει τη δυναμική μιας εταιρείας που θέτει όλο και πιο ψηλά τον πήχη και προσφέρει όλο και καλύτερες υπηρεσίες στους συνδρομητές της.

Η δύναμη του αέρα!


Βασικό όχημα της νέας εταιρικής καμπάνιας είναι ο «αέρας», που αντιπροσωπεύει την εξέλιξη, την ανανέωση και την αλλαγή. Αυτός ο «αέρας» ξεκινά από την καρδιά της WIND, από τα ίδια τα καταστήματά της, ανανεώνοντας ευχάριστα τη διάθεση και την καθημερινότητα των επισκεπτών τους. «Ο νέος αέρας της WIND είναι εδώ για να απελευθερώσει την επικοινωνία σου, να μεταφέρει τη φωνή σου πιο καθαρά και πιο μακριά από ποτέ, να φέρει κοντά ό,τι είναι μακρινό, και σου προσφέρει πάντα περισσότερα από αυτά που περίμενες», όπως αναφέρουν οι άνθρωποι της The Newtons Laboratory.

Μία παραγωγή με άλλον αέρα!

Η νέα ταινία της WIND, που προβάλλεται εδώ και κάποιες ημέρες στην τηλεόραση, εκτός από ένα φρέσκο αέρα στην επικοινωνία έφερε κι έναν άλλον αέρα στις διαφημίσεις, με μια παραγωγή που υπογράφουν η The Newtons Laboratory και η εταιρεία παραγωγής Boo Productions, για λογαριασμό της WIND. Υπό τις οδηγίες του Ισπανού σκηνοθέτη Julio Del Alamo, πάνω από 50 ηθοποιοί και περισσότεροι από 50 τεχνικοί εργάστηκαν εντατικά για έναν κοινό στόχο: να φέρουν έναν άλλον αέρα σε μια τηλεοπτική ταινία που θα έκανε τη διαφορά.

Πρωταγωνιστές, παραγωγοί και συνεργάτες στάθηκαν δυνατοί απέναντι στις δύσκολες καιρικές συνθήκες με τις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες και έφεραν εις πέρας μια ιδιαίτερα απαιτητική παραγωγή. Τα γυρίσματα διήρκησαν τέσσερις μέρες σε Αθήνα και Σόφια.

Πρόκειται για μια υπερπαραγωγή για τα ελληνικά δεδομένα, γεμάτη σκηνές που απαιτούσαν λήψεις από γερανούς, εκπαιδευμένους stuntmen, τεράστια μηχανήματα αέρα που συνήθως χρησιμοποιούνται σε κινηματογραφικές παραγωγές του εξωτερικού. Εξίσου σημαντικό ήταν και το κομμάτι των ειδι- κών εφέ και του 3D animation, που επιμελήθηκε η Faust και έδωσε στην ταινία έναν άλλον αέρα τεχνολογίας και υψηλών προδιαγραφών. Η ταινία τελειοποιήθηκε με το sound design της Oxyzed Sound and Music Productions και την επιμέλεια του κλασικού ροκ κομματιού των T.Rex “Get It on”, που δίνει έναν ξεχωριστό ρυθμό στο τηλεοπτικό, ξεσηκώνοντας έτσι τον τηλεθεατή.

Ανοίγουμε την πόρτα σε μια νέα εποχή

O Τάκης Πέρκιζας, Executive Director Brand & Online, η Μαρουσώ Ευριπιώτη - Senior Brand Manager, και ο Χρήστος Παπαποστόλου - Senior Brand Manager από τη WIND Ελλάς, μας δίνουν τις λεπτομέρειες για την καμπάνια.

Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να περάσετε με τη νέα εταιρική καμπάνια; Ποιος ήταν ο στόχος σας και τι ακριβώς θέλατε να δείξετε όσον αφορά την ανανέωση και την εξέλιξη της WIND;

Τάκης Πέρκιζας:
Στόχος αυτής της καμπάνιας ήταν να ανοίξει την πόρτα σε μια νέα εποχή για τη WIND, με βασικό μήνυμα ότι η WIND εξελίσσεται δυναμικά, για να δώσει περισσότερα στους πελάτες της. Το μήνυμα αυτό γίνεται πραγματικότητα μέσα από τις επενδύσεις μας σε νέα δίκτυα 4G και VDSL, σε πρωτοποριακά καταστήματα νέα γενιάς, αλλά και μέσα από τη δυναμική εξέλιξη των προϊόντων και υπηρεσιών που έχουν στόχο να μεγιστοποιούν την αξία των χρημάτων του πελάτη.

Πέρα από το τηλεοπτικό spot σε ποιες ακόμη πλατφόρμες και Μέσα «τρέχει» η καμπάνια;

Τάκης Πέρκιζας:
Εκτός από την τηλεόραση, που αποτελεί το κύριο επικοινωνιακό όχημα, η καμπάνια έχει πολύ δυναμική ραδιοφωνική παρουσία, έντυπη υποστήριξη και εκτεταμένη προβολή σε επίπεδο digital και social media. Έτσι, ο «άλλος αέρας» της WIND θα φυσήξει παντού!

Θα θέλατε να μοιραστείτε κάποια στοιχεία για την παραγωγή της καμπάνιας;

Μαρουσώ Ευριπιώτη:
Πρόκειται για μια απαιτητική παραγωγή, για την οποία εργάστηκαν εντατικά όλοι. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα, καθώς περνά άμεσα και ξεκάθαρα τη δημιουργική ιδέα της καμπάνιας, δηλαδή τον «αέρα εξέλιξης» της WIND, κάτι που οφείλουμε στη μακροχρόνια και εποικοδομητική συνεργασία μας με τη The Newtons Laboratory. Εξαιρετικά σημαντική ήταν και η συμβολή της Boo Productions, που επιμελήθηκε το σύνολο της παραγωγής.

Ποιο είναι το πρώτο feedbacκ που λαμβάνετε;

Χρήστος Παπαποστόλου:
Εξαιρετικό! Αν και είναι πολύ νωρίς, η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που εκτέθηκαν στην καμπάνια και επικοινωνούν μαζί μας μέσα από τα social media ή αλλού, καλωσορίζει αυτόν το «νέο αέρα εξέλιξης της WIND», αλλά και την αισιοδοξία και τη «φρεσκάδα» που φέρνει η καμπάνια.

TAGS: Marketing