Νέα global CMO στην Calvin Klein

Η Calvin Klein ανακοίνωσε πως η Linh Peters αναλαμβάνει καθήκοντα global chief marketing officer στην εταιρεία από τη Δευτέρα 2 Νοεμβρίου.
Ο συγκεκριμένος ρόλος ήταν κενός από τα τέλη του 2019, όταν η Marie Gulin-Merle, που τον διατηρούσε, μετακινήθηκε στην Google, για να αναλάβει τη θέση της vice president of global ads marketing. Η Peters είναι εξαιρετικά έμπειρη και έχει εργαστεί ως marketer σε brands όπως τα Starbucks, Ulta Beauty, SpartanNash, Target και Best Buy.
Μέχρι πρόσφατα αποτελούσε VP of loyalty, partnerships licensed stores product & marketing στη Starbucks, όπου επέβλεπε το brand loyalty πρόγραμμα του brands και την συνολική στρατηγική για digital consumer engagement και marketing.
Στην Calvin Klein θα έχει την ευθύνη για τους τομείς brand experience, product marketing και data-driven marketing. Σημειώνεται πως η Calvin Klein προσέλαβε πρόσφατα και τον Jacob Jordan ως global chief merchant & product strategist για το brand.