Νέα Marketing Manager στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία
Νέα Marketing Manager στην Αθηναϊκή ΖυθοποιίαΤη θέση της Marketing Manager για την Heineken στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία ανέλαβε η Ευτυχία Γατοπούλου, με εμπειρία άνω των 13 χρόνων σε ελληνικές και πολυεθνικές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και εξειδίκευση στον κλάδο των τροφίμων και ποτών. Η νέα Marketing Manager της μάρκας Heineken θα αναφέρεται στον Διευθυντή Marketing της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας κ. Menno Lammerts van Bueren.
Η Ευτυχία Γατοπούλου ξεκίνησε να εργάζεται στη Unilever το 2005, με πιο πρόσφατο ρόλο αυτόν του Group Brand Manager Tea & Dressings, όπου και ήταν υπεύθυνη για τις μάρκες Lipton, Hellman’s και Maille. Κατά τη διάρκεια της θητείας της στην εταιρία Unilever είχε επίσης αναλάβει τη διαχείριση εξίσου μεγάλων Global brands όπως Becel proactive, Axe, Rexona, Aim. Σε αυτό το πλαίσιο, η κ. Γατοπούλου ανέπτυξε στρατηγικές και υλοποίησε δράσεις που στόχευαν στην ενίσχυση των μαρκών και την ανάπτυξη των μεριδίων της εταιρίας, ενώ επίσης σχεδίασε και υλοποίησε με επιτυχία καινοτόμες καμπάνιες που έθεσαν υψηλούς στόχους, όπως η δημοφιλής καμπάνια για τον επαναπροσδιορισμό της εικόνας του τσαγιού.
Νωρίτερα στην καριέρα της είχε αναλάβει διάφορους ρόλους στις πωλήσεις και το marketing στον τομέα των καλλυντικών, έχοντας εργαστεί στην εταιρία Γρ. Σαράντης ΑΒΕΕ, ενώ επίσης έχει συνεργαστεί και με διεθνείς τίτλους περιοδικών στην Ελλάδα όπως είναι η Vogue.
