To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα σελίδα για την Sprider Stores

Νέα σελίδα για την Sprider Stores
Νέα σελίδα για την Sprider Stores

Σε νέα εποχή μπαίνει η Sprider Stores, η οποία προχωρά σε ένα φιλόδοξο επενδυτικό σχέδιο. Πιο συγκεκριμένα, η αλυσίδα ένδυσης παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο καταστημάτων, που σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας φιλοσοφίας για την ανάδειξη των επιμέρους brands στους χώρους των σημείων πώλησης, και στην ουσία αποτελεί ένα multibrand μοντέλο κάτω από την ομπρέλα των Sprider Stores.
Το νέο concept δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις για την υποδοχή της αποκλειστικής συνεργασίας των Sprider Stores με τον Σάκη Ρουβά για τη σειρά ρούχων Sakis Private Collection, και θα επεκταθεί στο σύνολο των καταστημάτων της αλυσίδας ένδυσης. Πρόκειται για ένα πλάνο δράσης με μακροπρόθεσμο ορίζοντα, που έχει ξεκινήσει ήδη να υλοποιείται με επένδυση 1,5 εκατ. ευρώ για την ανακαίνιση των καταστημάτων Sprider Stores στη Βάρη και τη Νέα Ιωνία, αλλά και 1 εκατ. ευρώ για τη σταδιακή ανανέωση του δικτύου σε όλη την Ελλάδα και το οποίο, σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, υλοποιείται αποκλειστικά με ιδία κεφάλαια.
Με αυτές τις ενέργειες, στόχος της Sprider Stores είναι η αύξηση του μεριδίου αγοράς της στο κομμάτι της «οικονομικής μόδας», που αυτήν τη στιγμή κυμαίνεται στο 6% και η ανάκαμψη από ένα Σεπτέμβρη που «έκλεισε» με -18% και ένα εννεάμηνο που θα παρουσιάζει κάμψη κοντά στο -12%. Παράλληλα, η αλυσίδα προχωρά σε εξορθολογισμό του δικτύου της με αναπροσαρμογή μισθωμάτων και κλείσιμο καταστημάτων που δεν αποφέρουν τα αναμενόμενα ή των οποίων οι ιδιοκτήτες δεν δέχονται τη μείωση του ενοικιαστηρίου.
Παράλληλα, ανοίγει νέα σημεία με πιο συμφέροντες όρους και στρέφει έντονα το βλέμμα της στα εμπορικά κέντρα. Μάλιστα, μέχρι το τέλος του έτους η Sprider Stores θα έχει ανοίξει 8 ακόμη καταστήματα, με τα 5 από αυτά να είναι στο εξωτερικό, όπου η εταιρεία συνεχίζει τόσο τις επενδύσεις, όσο και την προσπάθεια μείωσης των ενοικίων, θεωρώντας πως αποτελούν πεδία ευκαιριών.


Διαβάστε ολόκληρo το κείμενο στο RetailBusiness-Τεύχος 376 (11/10/2010)

TAGS: Marketing