Νέο concept Onitsuka Tiger
Νέο concept Onitsuka TigerΤο ιδιοκτησίας Asics brand εστιάζει στην έννοια του \"kanketsu\" (ηρεμία) στην παγκόσμια καμπάνια του για την περίοδο άνοιξη/καλοκαίρι 2015, σε μια προσπάθεια να ξεχωρίσει από τις πρόσφατες επιθετικές καμπάνιες των ανταγωνιστριών Adidas και Reebok.
Για την καμπάνια συνεργάστηκε με τη διάσημη Γερμανίδα φωτογράφο Stephanie Jung, η οποία δημιούργησε μια σειρά εικόνων, στις οποίες τα μοντέλα της Onitsuka Tiger εμφανίζονται σε εξαιρετικά ήρεμη στάση σε ώρα αιχμής κάποιας πολύβουης πόλης.
Οι φωτογραφίες αυτές αποτελούν τμήμα της παγκόσμιας marketing καμπάνιας που υπογράφει η Love και περιλαμβάνει retail και digital εκτελέσεις. Η Onitsuka Tiger αναμένεται να εστιάσει ιδιαίτερα στις αγορές των ΗΠΑ, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ισπανίας, της Ιαπωνίας και της Γερμανίας.