To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέο πρόγραμμα για το marketing από το IMCC της EACA

Νέο πρόγραμμα για το marketing από το IMCC της EACA
Νέο πρόγραμμα για το marketing από το IMCC της EACA

Πρόκειται για ένα νέο πρόγραμμα προσωπικής επαγγελματικής επάρκειας, βασισμένο σε αυτό του βρετανικού Institute of Promotional Marketing (IPM), το οποίο καλύπτει όλες τις πτυχές του σχεδιασμού και της υλοποίησης μιας ολοκληρωμένης προωθητικής καμπάνιας.

Το International Diploma in Promotional Marketing απευθύνεται στα στελέχη των agencies που θέλουν να αποκτήσουν ή να εμπεδώσουν την εξειδικευμένη γνώση που χρειάζεται για τη στρατηγική και δημιουργική ανάπτυξη αλλά και την πρακτική υλοποίηση προγραμμάτων που εντάσσονται στο promotional marketing.Το Diploma έχει ως στόχο να ενισχύσει τα πρότυπα  επαγγελματισμού στον κλάδο για όλες τις ειδικότητες του promotion.

Η εκπαιδευτική ύλη χωρίζεται σε εννέα επιμέρους ενότητες, που καλύπτουν  θέματα όπως ο ρόλος των promotions στο integrated marketing, νομοθεσία και αυτοδέσμευση, procurement, digital & experiential channels, κ.ά. Το υλικό έχουν επιμεληθεί έμπειροι επαγγελματίες του κλάδου στην Ευρώπη. Περιλαμβάνει 150 σελίδες με λεπτομερή θεωρία, checklists και case studies και ολοκληρώνεται σε ένα διάστημα 4,5 μηνών, με την υποβολή εργασιών πάνω σε ένα συγκεκριμένο brief.

Ο Πρόεδρος του Integrated Marketing and Communications Council (IMCC), και Γενικός Διευθυντής της Arena 360°, Αλβάρο Άλες, δήλωσε μεταξύ άλλων: “Το International Diploma in Promotional Marketing αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη διάδοση των καλύτερων επαγγελματικών πρακτικών σε όλες τις χώρες της Ευρώπης και ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τα agencies”.
 
O Χρήστος Δαμαλάς, εκπρόσωπος της Ελλάδας στο IMCC και μέλος της Διοικούσας Επιτροπής της ΕΔΕΕ στον Τομέα IMC, σχολίασε σχετικά: «Στις σημερινές συνθήκες, ο κλάδος του Integrated Marketing Communications, καλείται να υποστηρίξει τις ανάγκες των μαρκών σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, με πληθώρα νέων μέσων επικοινωνίας και σημείων επαφής με τους καταναλωτές. Τόσο οι πελάτες όσο και τα agencies, μπορούν να ανταποκριθούν στις παραπάνω ανάγκες, επενδύοντας στην ενδυνάμωση των ικανοτήτων των στελεχών τους. Το IMCC International Diploma in Promotional Marketing, δημιουργήθηκε από τον ίδιο τον κλάδο, για να υποστηρίξει με πρακτικό και άμεσα αξιοποιήσιμο τρόπο, τις σημερινές ανάγκες όλων των σύγχρονων επαγγελματιών».