To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Nike: Σε PMG και Ιnitiative ο παγκόσμιος λογαριασμός media του 1 δισ. ευρώ

Nike: Σε PMG και Ιnitiative ο παγκόσμιος λογαριασμός media του 1 δισ. ευρώ
Η Nike αποφάσισε να μοιράσει τον- αξίας 1 δις δολαρίων- παγκόσμιο λογαριασμό της media  στην ανεξάρτητη PMG και στην Initiative της Interpublic (IPG Mediabrands). Σύμφωνα με την αμερικάνικη έκδοση του Campaign,  η PMG, που εδρεύει στο Τέξας, αναλαμβάνει τη Βόρεια Αμερική (λογαριασμός που εκτιμάται στα 300-400 εκατ. δολάρια) και η Initiative αναλαμβάνει το σύνολο του λογαριασμού σε διεθνείς αγορές.

Πρόκειται για την κατάληξη review, που ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2021 και το οποίο αποτελεί τη μεγαλύτερη παγκόσμια αναθεώρηση των media που έχει πραγματοποιήσει ο κολοσσός αθλητικής ένδυσης και υπόδησης εδώ και μια δεκαετία. Σύμφωνα με πληροφορίες, που επικαλείται το Campaign, όλοι οι διεθνείς όμιλοι συμπεριλαμβανομένων  των GroupM, Omnicom Media Group, Dentsu Media, Publicis Media, IPG Mediabrands, Stagwell Media και Havas Media συμμετείχαν στην διαδικασία.

Η Initiative είναι σαφώς ο μεγάλος νικητής του spec, αναλαμβάνοντας την ευθύνη του λογαριασμού στην Ευρώπη, την Ασία και τη Λατινική Αμερική. Τα media εκτός Βορείου Αμερικής μέχρι πρότινος χειρίζονταν η Mindshare, η οποία, επίσης, συμμετείχε στο review, η Anomaly (σε μέρη της Ευρώπης και της Ασίας) και η Hakuhodo στην Ιαπωνία. «Ευχαριστούμε όλους τους συνεργάτες μας, ειδικά αυτούς με τους οποίους είχαμε μακροχρόνιες σχέσεις, για όλη τη δουλειά που έχουμε κάνει μαζί», δήλωσε εκπρόσωπος της Nike. Αξίζει να σημειωθεί πως το 2018 η Initiative ανέλαβε και τον παγκόσμιο λογαριασμό του Converse, που δεν αποτελούσε τμήμα του φετινού review.

 Η Wieden + Kennedy, το creative agency of record της Nike για περισσότερα από 35 χρόνια, χειριζόταν στο παρελθόν τον σχεδιασμό των media στη Βόρεια Αμερική και, σύμφωνα με το Campaign, συμμετείχε και αυτή στην διαδικασία του review
TAGS: Nike