To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Nokia: Καμπάνια υπό τη σκέπη της Microsoft

Nokia: Καμπάνια υπό τη σκέπη της Microsoft
Nokia: Καμπάνια υπό τη σκέπη της Microsoft

Το brand Nokia είναι έτοιμο να λανσάρει την πρώτη του μεγάλη marketing καμπάνια, υπό την ομπρέλα της Microsoft, για ένα καινούριο smartphone, με τη συγκεκριμένη δραστηριότητα να σηματοδοτεί τη μετάβαση από την εστίαση σε συγκεκριμένες hardware λειτουργίες στη «full Windows εμπειρία».

Η multi-platform καμπάνια, η οποία δημιουργήθηκε από τη JWT και με τη συμμετοχή, σε τοπικό χαρακτήρα, της DraftFCB Inferno, για το λανσάρισμα του Nokia Lumia 930, θα κυκλοφορήσει μέσα στις επόμενες ημέρες με το strapline «One Expreience. Windows on your phone».

«Η ιστορία της Nokia εξελίσσεται από ένα απλό hardware Παιχνίδι σε μια εμπειρία, η οποία απλώνεται σε πολλές πλατφόρμες. Η Microsoft συνήθιζε να εφαρμόζει above the line marketing και τώρα η Nokia θα αποκτήσει μεγαλύτερη παρουσία στα σημεία πώλησης» τόνισε, μεταξύ άλλων, ο marketing director της Microsoft Mobile Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας, Adam Johnson.

TAGS: Marketing