To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ο Spider-Man προτιμά την Sony

Ο Spider-Man προτιμά την Sony
Ο Spider-Man προτιμά την Sony

Σίγουρα εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη παρακολουθήσει σε κάποια κινηματογραφική αίθουσα τη νέα ταινία του Spider Man του πασίγνωστου ανθρώπου αράχνη ο οποίος μπήκε πλέον και επίσημα σε μία νέα εποχή. Επίσης βέβαιο είναι πως πάρα πολλοί από αυτούς που παρακολούθησαν τη συγκεκριμένη ταινία δεν έχουν κατανοήσει πως η νέα έκδοση του Peter Parker (σ.σ ο καθημερινός εαυτός του super ήρωα) είναι μεγάλος fαn της Sony. Δεν είναι λίγες οι σκηνές της ταινίας που ο πρωταγωνιστής χρησιμοποιεί είτε κάποια συσκευή κινητής τηλεφωνίας είτε κάποιο από τα gadgets της εταιρείας. Ακόμη και κακός της ιστορίας διαθέτει ένα πλήρως εξοπλισμένο εργαστήριο (σ.σ σε γνωστό υπόγειο χώρο-ορισμένα πράγματα δεν αλλάζουν) το οποίο διαθέτει κάποια από τα πιο high tech κομμάτια των τελευταίων προϊοντικών σειρών της Sony.
 
Ο νέος Spider Man είναι η πρώτη από μία μακρά σειρά ταινιών που η Apple δεν έχει απολύτως καμία παρουσία. Και αυτό συμβαίνει για τον πολύ απλό λόγο πως η εταιρεία παραγωγής της συγκεκριμένης ταινίας ανήκει στην Sony United States. Πρόκειται λοιπόν για ένα εγχείρημα μέσα από το οποίο μία εταιρεία προσπαθεί να συνδυάσει την δράση του κινηματογράφου με την τοποθέτηση των προϊόντων της. Στη συγκεκριμένη μάλιστα περίπτωση το pushing των προϊόντων είχε ξεκινήσει πολλές εβδομάδες πριν την επίσημη πρεμιέρα στις κινηματογραφικές αίθουσες, μέσα από τα social media. Η Sony φρόντισε, χρησιμοποιώντας έξυπνα διαφημιστικά να περάσει το καθαρό και μεστό μήνυμα πως ο νέος Spider Man είναι SonyHolic…. Και σε καμία περίπτωση θιασώτης των μήλων …

Ένας εκ των αντιπροέδρων marketing της αμερικανικής εταιρείας δήλωσε σχετικά με την ταινία πως η συγκεκριμένη παραγωγή αποτελεί μίας πρώτης τάξεως ευκαιρία να δει το κοινό τα τελευταία μοντέλα της Sony σε extreme συνθήκες. Η ίδιος μάλιστα εκπρόσωπος δεν έκρυψε πως στο μέλλον θα γίνουν αντιστοίχου βεληνεκούς ενέργειες από την εταιρεία, η οποία έχει ως στόχο την αύξηση των μεριδίων αγοράς της σε κάθε κλάδο δραστηριοποίησης της.

Ενδεικτικά η Sony στην αγορά των ΗΠΑ, με βάση τις πιο πρόσφατες μετρήσεις έχει μόλις 0,7% ποσοστό στα κινητά τηλέφωνα  που πωλήθηκαν στο διάστημα Μαρτίου – Μαΐου 2012, ενώ στο κομμάτι των Smartphones τα ποσοστά της έφτασαν μετά βίας το 0,4%.  Επίσης σύμφωνα με σχετική έρευνα της εταιρείας IDC στο πρώτο τρίμηνο του 2012, η Sony έχει μερίδια αγοράς στους προσωπικούς υπολογιστές της τάξης του 2,4% ενώ στο κομμάτι των tablets τα ποσοστά της έφτασαν το 0,2%.

Φαίνεται πως για τη Sony ο εξοπλισμός του νέου Spider Man αποτελεί το σύνθημα για την αντεπίθεσή της σε όλα τα μέτωπα… οι ιθύνοντες της εταιρείας δείχνουν αισιόδοξοι για το νέο αυτό εγχείρημα και πως θα μπορούσαν άλλωστε να μην είναι ειδικά με σύμμαχο ένα Super ήρωα.
 

TAGS: Marketing