Ogilvy: H social στρατηγική για το “Holiday Shopping”
Το νέο paper της Ogilvy δίνει τα
κατάλληλα tips για να καταστρώσει
κανείς τη σωστή social στρατηγική
εν όψει της “Holiday Shopping”
περιόδου. Όπως χαρακτηριστικά
αναφέρει η Ogilvy, το
2020 μας έμαθε ότι οι
άνθρωποι μπορούμε
να προσαρμοστούμε
σε κάθε κατάσταση
και η τεχνολογία μάς
βοηθά να το κάνουμε
πιο γρήγορα.
Την ίδια στιγμή, με βάση τις μέχρι τώρα εκτιμήσεις, το 2021 αναμένεται να έχει την υψηλότερη δαπάνη των τελευταίων τεσσάρων ετών για το λιανικό εμπόριο, το οποίο πέρυσι, σύμφωνα με τη Salesforce, κατέγραψε τον μεγαλύτερο τζίρο που έκανε ποτέ σε Holiday περίοδο, με τις παγκόσμιες online πωλήσεις να αυξάνονται κατά 50% και τον τζίρο να φτάνει στα 1,1 τρισ. δολάρια.
Λόγω της αυξημένης καταναλωτικής τάσης για ηλεκτρονικές αγορές μετά την πανδημία, αλλά και με αφορμή τις ενδιάμεσες και χειμερινές εκπτώσεις, την επερχόμενη Black Friday και τις γιορτές των Χριστουγέννων, η Ogilvy συγκέντρωσε σημαντικές ημερομηνίες, καθώς και χρήσιμες συμβουλές ανά social πλατφόρμα, προκειμένου την καλύτερη προετοιμασία και τον σωστό σχεδιασμό της social στρατηγικής.
Το τελευταίο podcast της Ogilvy για το Holiday Shopping Guide είναι διαθέσιμο εδώ.
Την ίδια στιγμή, με βάση τις μέχρι τώρα εκτιμήσεις, το 2021 αναμένεται να έχει την υψηλότερη δαπάνη των τελευταίων τεσσάρων ετών για το λιανικό εμπόριο, το οποίο πέρυσι, σύμφωνα με τη Salesforce, κατέγραψε τον μεγαλύτερο τζίρο που έκανε ποτέ σε Holiday περίοδο, με τις παγκόσμιες online πωλήσεις να αυξάνονται κατά 50% και τον τζίρο να φτάνει στα 1,1 τρισ. δολάρια.
Λόγω της αυξημένης καταναλωτικής τάσης για ηλεκτρονικές αγορές μετά την πανδημία, αλλά και με αφορμή τις ενδιάμεσες και χειμερινές εκπτώσεις, την επερχόμενη Black Friday και τις γιορτές των Χριστουγέννων, η Ogilvy συγκέντρωσε σημαντικές ημερομηνίες, καθώς και χρήσιμες συμβουλές ανά social πλατφόρμα, προκειμένου την καλύτερη προετοιμασία και τον σωστό σχεδιασμό της social στρατηγικής.
Το τελευταίο podcast της Ogilvy για το Holiday Shopping Guide είναι διαθέσιμο εδώ.
