To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

OgilvyOne: SEO για το lovefish.gr

OgilvyOne: SEO για το lovefish.gr
OgilvyOne: SEO για το lovefish.gr

Πρόκειται για ένα site που απευθύνεται στους φίλους της ελληνικής διατροφής με βάση το ψάρι, καθώς φιλοξενεί έναν πλούσιο κατάλογο με λαχταριστές συνταγές για ψάρια και θαλασσινά. Πέρα όμως από τη μεγάλη ποικιλία συνταγών, οι επισκέπτες του lovefish.gr μπορούν να βρουν έξυπνες συμβουλές για τη διαχείριση ψαριών και θαλασσινών, χρήσιμες διατροφικές πληροφορίες καθώς και άρθρα σχετικά με τα αλιεύματα.

Το λανσάρισμα του site έγινε το Φεβρουάριο του 2013 και η ομάδα του Καλλιμάνη ανέθεσε στην OgilvyOne το σχεδιασμό του Search Engine Optimization ώστε το site να εκμεταλλευτεί τις αναζητήσεις των χρηστών και να αυξήσει την επισκεψιμότητά του από τα οργανικά αποτελέσματα. Μέσα σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπως είναι αυτό των sites με συνταγές μαγειρικής, και μετά την πάροδο των πρώτων τεσσάρων μηνών, τα αποτελέσματα της στρατηγικής SEO που ακολούθησε η OgilvyOne ήταν εντυπωσιακά, με την επισκεψιμότητα από τα οργανικά αποτελέσματα για το lovefish.gr να καταγράφει σταθερά ανοδική πορεία κατά σχεδόν 25% για κάθε μήνα.



Ωστόσο, ο βασικός στόχος της καμπάνιας SEO ήταν η εκμετάλλευση του αυξημένου ενδιαφέροντος των χρηστών κατά την περίοδο της Σαρακοστής. Συγκεντρώνοντας και αναλύοντας δεδομένα σχετικά με τον τρόπο που οι χρήστες αναζητούν πληροφορίες σε σχέση με τις συνταγές για το σαρακοστιανό τραπέζι, η OgilvyOne κατέληξε σε χρήσιμα συμπεράσματα τα οποία εφάρμοσε στις σελίδες του lovefish.gr που ήθελε να προωθήσει.

Το αποτέλεσμα αυτής της στρατηγικής ήταν το lovefish.gr να βελτιώσει ακόμα περισσότερο τη θέση του στα οργανικά αποτελέσματα αυξάνοντας έτσι την επισκεψιμότητά του από τις μηχανές αναζήτησης κατά 350% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.

TAGS: Marketing