Οι αποκλειστικοί advertising partners του Spotify
Οι αποκλειστικοί advertising partners του SpotifyΗ μουσική υπηρεσία Spotify είναι τώρα διαθέσιμη στην Ελλάδα και οι Έλληνες λάτρεις της μουσικής απολαμβάνουν δωρεάν, νόμιμα, on-demand μουσική και έχουν πρόσβαση σε πάνω από 20 εκατομμύρια κομμάτια. Αποκλειστικοί advertising partners για το λανσάρισμα του Spotify είναι τα brands: Axe, Coca-Cola, COSMOTE και CRUNCH, τα οποία θα ξεκινήσουν καινοτόμες καμπάνιες προώθησης σε συνεργασία με το Spotify κατά την διάρκεια των επόμενων εβδομάδων και μηνών.
To Spotify είναι η μεγαλύτερη και ταχύτερα αναπτυσσόμενη μουσική υπηρεσία του είδους του με πάνω από 24 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, και προσφέρει στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να προσεγγίσουν το κοινό σε συναισθηματικό επίπεδο την ώρα που απολαμβάνει μια από τις αγαπημένες του δραστηριότητες: το άκουσμα μουσικής.
Ο Yann Thébault, Managing Director για τη Νότια Ευρώπη, δήλωσε σχετικά: «Το Spotify, συνδέει τους διαφημιστές με κοινωνικά ευαισθητοποιημένους καταναλωτές οι οποίοι απολαμβάνουν μια από τις αγαπημένες τους δραστηριότητες- το να ακούνε μουσική. Ο συνδυασμός μουσικής και οπτικής διαφήμισης δεν είναι μόνο μία από τις πιο ισχυρές μορφές online marketing, είναι επίσης μια νέα μοναδική προσθήκη στην ελληνική διαφημιστική αγορά. Είμαστε επίσης πολύ ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε μερικά από τα μεγαλύτερα εμπορικά brands στον κόσμο ως αποκλειστικούς συνεργάτες διαφήμισης για το λανσάρισμα του Spotify στην Ελλάδα».
Ο Αντώνης Κότσελας, Brand Manager του ΑΧΕ, δήλωσε: «Το AXE είναι η νούμερο 1 μάρκα ανδρικών αποσμητικών στην Ελλάδα, με περισσότερους από 70.000 θαυμαστές στο facebook. Πάνω από όλα το AXE αποτελεί ένα lifestyle brand που επιδιώκει να είναι παρόν στα πιο σημαντικά ανδρικά ζητήματα: φλερτ, νυχτερινή ζωή, ταινίες, sports και φυσικά μουσική. Το Spotify είναι η νέα ραγδαία αναπτυσσόμενη μουσική πλατφόρμα που χρησιμοποιούν οι νέοι ηλικίας 18-24 για να ακούνε μουσική, φέρνοντάς την στην καρδιά του AXE. Η επιτυχία του Spotify στην Ελλάδα είναι αναμφισβήτητη και σε συνδυασμό με το AXE μπορεί να επιτευχθεί μία win-win συνεργασία».
Η Κατερίνα Καβαλιέρου, Διευθύντρια Μάρκετινγκ Αναψυκτικών στην Coca-Cola, δήλωσε: «Η μουσική αποτελούσε ανέκαθεν τη δημιουργικότερη πλατφόρμα επικοινωνίας της Coca-Cola με τους νέους. Η συνεργασία μεταξύ του πιο αγαπημένου αναψυκτικού στον κόσμο με την κορυφαία μουσική υπηρεσία, θα φέρει τους νέους ακόμα πιο κοντά στη μουσική, θα γίνει το μέσο για να συνδεθούν με άλλους λάτρεις της μουσικής σε όλο τον κόσμο και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους με τους φίλους τόσο online όσο και offline. Το Spotify και η Coca-Cola πιστεύουν ότι η μουσική, η τεχνολογία και η δημιουργικότητα μπορούν να συνδέουν τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Η δυναμική της συνεργασίας αυτής είναι απεριόριστη».
O Πέτρος Μπουχώρης, Group Brand Manager Σοκολάτας στη CRUNCH, δήλωσε: «Η αγαπημένη σοκολάτα των εφήβων CRUNCH, που άλλαξε τα δεδομένα με το ιδιαίτερο σχήμα της και το μοναδικό συνδυασμό πλούσιας σοκολάτας γάλακτος και τραγανών κόκκων δημητριακών, έρχεται για άλλη μια φορά να ανατρέψει τους κανόνες. Με τη νέα αυτή συνεργασία προσφέρει στους φίλους της εκτός από απολαυστικές, σοκολατένιες στιγμές και ατελείωτες μουσικές αποδράσεις».
Οι μορφές διαφήμισης στο Spotify περιλαμβάνουν:
• Audio and digital formats - Ο ισχυρός συνδυασμός ηχητικής διαφήμισης συγχρονισμένος με real-time δράση δημιουργεί ασυναγώνιστες call-to-action καμπάνιες.
• Ανοιχτά APIs - Δημιουργία καμπανιών με επίκεντρο τον κατάλογο του Spotify, όπως όταν ένας καταναλωτής επιλέγει ένα τραγούδι, για να βοηθήσει στη δημιουργία επώνυμων playlist. Με τα ανοιχτά μας API αυτές οι καμπάνιες μπορούν να ενσωματωθούν και στη σελίδα Facebook ενός brand.
• The Spotify lightbox - Eπιτρέπει τη χρήση πλούσιου περιεχομένου πολυμέσων που μπορούν να ενημερώνoνται σε πραγματικό χρόνο στην πλατφόρμα Spotify. Για παράδειγμα, αυτό μπορεί να περιλαμβάνει βίντεο, ήχο, διαγωνισμούς, ή τη δημοσίευση ενός Twitter feed.
• Advertiser page– Δημιουργία ενός χώρου, ο οποίος ενσωματωμένος με την πλατφόρμα του Spotify δίνει την ευκαιρία να δημιουργίας για καμπάνιες με μεγαλύτερη διάρκεια με συνεχή δημιουργία περιεχομένου.
Η ADWEB θα εκπροσωπήσει εμπορικά το Spotify στην ελληνική αγορά. Έτσι, ο Σπύρος Παπαγεωργίου, Managing partner της ADWEB, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ενθουσιασμένοι, καθώς το Spotify θα αλλάξει τον τρόπο που σκεφτόμαστε για τη μουσική και την επικοινωνία. Το γεγονός ότι ένα τόσο μεγάλο brand όπως το Spotify εμπιστεύεται και επιλέγει να επενδύσει στην Ελληνική αγορά, δεν μπορεί παρά να μας κάνει αισιόδοξους για το μέλλον».