To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οι παγκόσμιοι ηγέτες του μάρκετινγκ σκοπεύουν να επενδύσουν περισσότερο στα social media

Οι παγκόσμιοι ηγέτες του μάρκετινγκ σκοπεύουν να επενδύσουν περισσότερο στα social media

Το 80% των ηγετών του μάρκετινγκ σε παγκόσμιο επίπεδο δηλώνει ότι σκοπεύει να μεταφέρει κονδύλια από άλλα κανάλια προς τα social media, αναγνωρίζοντας ότι πλέον αποτελούν κρίσιμο σημείο στη διαδρομή του πελάτη και βασικό μοχλό επιχειρηματικής αξίας, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Η μελέτη Impact of Social Media Marketing της Sprout Social βασίζεται στις απόψεις άνω των 1.200 επαγγελματιών του μάρκετινγκ από όλο τον κόσμο. Οι συμμετέχοντες αποδίδουν στα social media σημαντικά επιχειρηματικά αποτελέσματα όπως:

  • Απόκτηση πελατών (60%)
  • Πιστότητα πελατών (58%)
  • Έσοδα (56%)

Ωστόσο, δηλώνουν λιγότερο σίγουροι για το πώς να μετρούν την απόδοση της επένδυσης (ROI).

Από την έρευνα προκύπτουν επίσης τα εξής:

  • Το 87% των ηγετών του μάρκετινγκ σχεδιάζει να αυξήσει τις δαπάνες για πληρωμένες διαφημίσεις στα social media, ενώ πάνω από το 80% θα αυξήσει τη δαπάνη σε influencer marketing και οργανικό περιεχόμενο.
  • Το 75% σκοπεύει να ενισχύσει το ανθρώπινο δυναμικό των ομάδων social media μέσα στο επόμενο έτος - με τους ειδικούς στο SEO για social media να αποτελούν την πιο περιζήτητη ειδικότητα.
  • Μόλις το 44% των ηγετών αξιολογεί την ομάδα social media ως "εξειδικευμένη" στη μέτρηση του ROI, χρησιμοποιώντας έσοδα, δείκτες αποδοτικότητας και εξελιγμένα reports.
  • Οι περισσότερες ομάδες social media μετρούν την επιτυχία μέσω της αλληλεπίδρασης (68%) και των ποσοστών μετατροπής (65%).
  • Το 69% των CMOs πιστεύει ότι περισσότερα posts θα αυξήσουν τον αντίκτυπο, αλλά μόλις το 50% των μάνατζερ συμφωνεί. Τα δεδομένα της Sprout Social δικαιώνουν τους μάνατζερ: παρότι ο όγκος δημοσιεύσεων μειώθηκε τον τελευταίο χρόνο, η αλληλεπίδραση αυξήθηκε κατά 20%.

Γιατί έχουν σημασία τα social media

Τα social media έχουν εξελιχθεί ραγδαία την τελευταία δεκαετία. Από πλατφόρμες για κοινωνική δικτύωση έχουν μετατραπεί σε χώρους όπου τα brands μπορούν να αλληλεπιδρούν με τους καταναλωτές και να τους οδηγούν σε αγορές. Επιπλέον, η γενιά Ζ πλέον προτιμά να χρησιμοποιεί τα social media για να αναζητήσει προϊόντα και προτάσεις αντί για τις παραδοσιακές μηχανές αναζήτησης.

Σύμφωνα με τη Sprout Social, οι κορυφαίες πλατφόρμες ως προς την επιχειρηματική επίδραση είναι:

  • Facebook (70%)
  • YouTube (68%)
  • TikTok (64%)

Καθώς όλο και περισσότερα brands προσπαθούν να αξιοποιήσουν τη δύναμη των social media, εκείνοι που μπορούν να αποδείξουν την αποτελεσματικότητά τους μέσω δεδομένων θα ξεχωρίσουν ως ηγέτες στον χώρο.

TAGS: Social Media