To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Όμιλος Σαράντη: “Experience will reshape 2023”

Όμιλος Σαράντη: “Experience will reshape 2023”
Μέσα από μια ολοκληρωμένη εμπειρία που ενισχύει την αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες, επέλεξε ο Όμιλος Σαράντη να παρουσιάσει τα νέα γύρω από τα brands αλλά και θέματα στρατηγικής για το 2023 προς το ελληνικό λιανεμπόριο. 

Ο Όμιλος Σαράντη, για μια ακόμα φορά, κάνει τη διαφορά, δημιουργώντας, αυτή τη φορά, μια
πρωτότυπη εμπειρία προς το ελληνικό λιανεμπόριο, με σημαντικά νέα γύρω από τα brands, το
shopper experience αλλά και ευρύτερα θέματα business & στρατηγικής για το 2023. Με κεντρικό μήνυμα “Experience will reshape 2023” και σε ένα μοναδικό χώρο στο κέντρο της Αθήνας, με θέα την Ακρόπολη, στήθηκαν 6 διαφορετικά brand rooms που στόχο είχαν να παρουσιάσουν τα
νέα και τη στρατηγική του Ομίλου για την επόμενη χρονιά, με ένα διαδραστικό και δημιουργικό
τρόπο. Σημαντικά brands του ομίλου, όπως το Noxzema, το Bioten, το AvA, το Sanitas, αλλά και πιο
νεανικές μάρκες όπως το Batiste και το STR8, κατάφεραν να κερδίσουν την προσοχή των
επισκεπτών και να κεντρίσουν το ενδιαφέρον τους.