To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Omnicom: «Ο πόλεμος στην Ουκρανία επηρέασε τα έσοδα του δευτέρου τριμήνου»

Omnicom: «Ο πόλεμος στην Ουκρανία επηρέασε τα έσοδα του δευτέρου τριμήνου»
Η Omnicom σημείωσε ανάπτυξη 11,9% το δεύτερο τρίμηνο, καθώς οι δραστηριότητές της συνεχίζουν να ανακάμπτουν από την πανδημία.

Αλλά η εταιρεία δεν μπόρεσε να ξεφύγει από τον αντίκτυπο του πολέμου στην Ουκρανία, ο οποίος συνεχίζει να ταράζει την παγκόσμια οικονομία.

Η Omnicom ανέστειλε τις δραστηριότητές της στη Ρωσία τον Φεβρουάριο, παραδίδοντας τον έλεγχο των agencies της στην αγορά που ανήκουν στην πλειοψηφία τους σε τοπικούς φορείς. Αναγκάστηκε επίσης να κλείσει τις δραστηριότητές της στην Ουκρανία καθώς έκλεισε η τοπική οικονομία.

Ως αποτέλεσμα, τα έσοδα μειώθηκαν κατά 0,5% σε ετήσια βάση στα 3,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν κατά 24,5%, κατά 112,4 εκατομμύρια δολάρια, ωθώντας τα περιθώρια κέρδους στο 10,4% από 13,6% που ήταν πέρυσι.

Η Omnicom θα συνεχίζει τις δραστηριότητες της με επιφυλακτικότητα καθώς η αβεβαιότητα γύρω από την κρίση στην Ουκρανία, η πανδημία, η εφοδιαστική αλυσίδα και ο πληθωρισμός εξακολουθούν να υφίστανται, δήλωσε ο CEO της εταιρείας, John Wren και πρόσθεσε: «Οι πελάτες αναγνωρίζουν την αβεβαιότητα». Ωστόσο, η ισχυρή οργανική ανάπτυξη, εν μέρει χάρη στον υψηλό πληθωρισμό, οδήγησε την Omnicom να κάνει προβλέψεις ανάπτυξης για το έτος μεταξύ 6% και 6,5% . «Οι περισσότερες από τις αγορές μας άρχισαν να βελτιώνονται σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος τον Μάρτιο του 2021 και η βελτίωση συνεχίστηκε μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2022 καθώς οι πελάτες αύξησαν σημαντικά τις δαπάνες τους για τις υπηρεσίες μας», δήλωσε επίσης ο Wren.
TAGS: Omnicom