Έρχεται το νέο Fiat Panda!
Στις 3 Μαρτίου, λανσάρεται το νέο Fiat Panda, που αποτελεί το best seller της ελληνικής αγοράς στα αυτοκίνητα πόλης κι έχει θέσει σαν στόχο να διατηρήσει τα σκήπτρα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στις 3 Μαρτίου, λανσάρεται το νέο Fiat Panda, που αποτελεί το best seller της ελληνικής αγοράς στα αυτοκίνητα πόλης κι έχει θέσει σαν στόχο να διατηρήσει τα σκήπτρα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια ειδική έκδοση για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου λανσάρει η NIVEA Crème, με τη συσκευασία να έχει φιλοτεχνηθεί, αποκλειστικά, για την περίσταση...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ιδιαίτερα επιτυχημένη χρονιά ήταν το 2011 για την Alfa Romeo, χάρη στη Giulietta, με το μερίδιό της να αυξάνεται στο 1% από το 0,8%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Founder και Μanaging partner της ADWEΒ, Σπύρος Παπαγεωργίου μας παρουσιάζει τα χαρακτηριστικά και τις προτάσεις της εταιρείας, που όπως λέει, στηρίζεται στην ένωση δυνάμεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με περισσότερη αισιοδοξία ατενίζει το μέλλον η EuroCharity, έπειτα από τα οικονομικά αποτελέσματα χρήσης που παρουσίασε για το 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δύο χρόνια μετά το λανσάρισμα του Punto Evo και την πετυχημένη πορεία των εκδόσεων MyLife, η γκάμα του Punto ανανεώνεται, εισάγοντας νέα χαρακτηριστικά για τη νέα χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την έναρξη συνεργασίας με τη Δούκισσα Νομικού, η οποία θα αποτελέσει το κεντρικό πρόσωπο της νέας της καμπάνιας, ανακοίνωσε η Herbalife.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρόστιμο 16 εκατ. ευρώ επέβαλλε η Επιτροπή Ανταγωνισμού στην Τasty Foods για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης και απαγορευμένες συμφωνίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την έναρξη συνεργασίας με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ανακοίνωσε η P&G, που δεσμεύτηκε να υποστηρίξει την Ελληνική Ολυμπιακή Ομάδα στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μπορεί κανείς να συμβάλλει ώστε μία μάρκα, στα 100 της χρόνια, να φαίνεται πιο νέα από ποτέ; Η V+Ο πάντως, στην περίπτωση της NIVEA, απέδειξε πως μπορεί!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα πρόσωπα ανέλαβαν χρέη President και Vice President, στο διοικητικό συμβούλιο του International Communications Consultancy Organisation (ICCO).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην υπογραφή Μνημονίου Κατανόησης (MOU) με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για τη συμμετοχή της στην πρωτοβουλία \"Low Season Tourism\", προχώρησε η Amadeus.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory