
Εξαγοράζει τη Synovate η Ipsos
Σε συμφωνία έφτασαν οι Aegis και Ipsos για την πώληση της market research εταιρείας Synovate στη δεύτερη, έναντι αντιτίμου που φτάνει στα 525 εκατομμύρια λίρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συμφωνία έφτασαν οι Aegis και Ipsos για την πώληση της market research εταιρείας Synovate στη δεύτερη, έναντι αντιτίμου που φτάνει στα 525 εκατομμύρια λίρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε περισσότερα θέματα και χρώματα, αλλά και μεγαλύτερη σε διάρκεια, πραγματοποιείται για δεύτερη συνεχή χρονιά η διοργάνωση ενημέρωσης-ευαισθητοποίησης παιδιών (Μικρόπολις).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην απόκτηση του 1,5% των πλήρως κατανεμημένων συμμετοχικών δικαιωμάτων που κατείχε ο Καναδάς στην Chrysler Group LLC, προχώρησε η Fiat.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία Παπαδοπούλου συμμετέχει στην πρωτοβουλία «Συμμαχία για την Ελλάδα», η οποία αποσκοπεί στη στήριξη του ελληνικού τουρισμού μέσα από ποικίλες δράσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Sarantis ανέθεσε στη Milk Branding Professionals το branding της νέας προηγμένης καλλυντικής σειράς Bioten, που λανσαρίστηκε πρόσφατα σε super market και καταστήματα καλλυντικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Support 360° διευρύνει την γκάμα των προσφερόμενων υπηρεσιών του για ηλεκτρονικούς υπολογιστές, περιφερειακά, software και δικτυώσεις στο χώρο των πελατών, στην περιοχή της Αττικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τέταρτη συνεχόμενη χρονιά διοργανώνεται στην Ελλάδα και την Ερμούπολη Σύρου το Ετήσιο Διεθνές Festival Animation Animasyros, με χορηγό το Καρτοσυμβόλαιο Cosmote.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα ομάδα, που αποτελείται από εργαζόμενους, οικολογικά ευαισθητοποιημένους, δημιούργησε το sales promotion center με τίτλο Green Steps.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από 2 μήνες συνεχόμενων εκδηλώσεων σε 7 από τους μεγαλύτερους Δήμους της χώρας, το πρόγραμμα Pitsos Green Days ολοκληρώθηκε στις 25 Ιουνίου με διήμερη εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινητοβιομηχανίας, αυτή της Κίνας, θα αρχίσει να διατίθεται το Fiat 500 μέσα στον Σεπτέμβριο, με στόχο να γίνει γνωστή η ιταλική εταιρεία και οι αξίες της στην ασιατική χώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH εξειδικευμένη εταιρεία τουριστικού marketing Μy Publics ανέλαβε την πλήρη αναδιοργάνωση των τουριστικών υπηρεσιών και τη δημιουργία νέου προφίλ για το πολυτελές συγκρότημα με σουίτες Arcadia Suite & Spa στο Γαλατά Πόρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Milk Branding Professionals ανέλαβε το branding του νέου προϊόντος MaiΤai της Scholl, που επιτρέπει τη χρήση στη θάλασσα και τα θαλάσσια σπορ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory