
Creta Farms: Εξελίσσεται σε εταιρεία τροφίμων
Σε μια νέα σελίδα στην ιστορία της μπήκε η Creta Farms, με την εξέλιξή της από εταιρεία αλλαντικών σε εταιρεία τροφίμων, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της για καινοτομία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια νέα σελίδα στην ιστορία της μπήκε η Creta Farms, με την εξέλιξή της από εταιρεία αλλαντικών σε εταιρεία τροφίμων, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της για καινοτομία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρος διάθεση στην κινέζικη αγορά τέθηκε σε περιορισμένο αριθμό 100 αριθμημένων αυτοκινήτων, η αποκλειστική έκδοση του Fiat 500 «First Edition» διακοσμημένη από 5 διάσημους Κινέζους καλλιτέχνες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πορεία της στον χώρο της παραγωγής και διοργάνωσης κοινωνικών events διαγράφει ήδη η Music Essentials, που εξειδικεύεται στην παροχή μουσικής σε αυτές τις περιστάσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Cream διευρύνει τη συνεργασία της με τη Vivartia, αναλαμβάνοντας το λανσάρισμα του νέου Life Tsai της Δέλτα Τρόφιμα, με το οποίο η εταιρεία εισέρχεται στην κατηγορία των ice tea.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρώτη εφαρμογή του Experience Greece Project, που αφορά στο νησί της Σαντορίνης, παρουσιάζει η δημιουργική ομάδα του δημοσιογράφου Γιάννη Ντρενογιάννη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε δύσκολους καιρούς, οι επιχειρήσεις εμφιάλωσης νερού καλούνται να μιλήσουν στην «καρδιά» των καταναλωτών μέσα από μία ξεκάθαρη και υπεύθυνη επικοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Beiersdorf Hellas ανέθεσε στη Milk Branding Professionals την ανάπτυξη συστήματος υποστηρικτικών εξωτερικών συσκευασιών για τη νέα σειρά καλλυντικών ευρείας διανομής Νivea Pure & Natural.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ REDS ανακοίνωσε την υπογραφή συμφωνίας εμπορικής μίσθωσης ακινήτου με τη Hondos Center, για την ανάπτυξη εμπορικού καταστήματος στο Εμπορικό Πάρκο «Smart Park» στα Σπάτα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Αντώνης Μαυριδόγλου, που διαθέτει εμπειρία 20 ετών στον Όμιλο Vivartia, είναι από τις αρχές Ιουνίου ο νέος διευθύνων σύμβουλος στη Δέλτα Τρόφιμα ΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Red Design Consultants, σε συνεργασία με την εταιρεία REDS, δημιούργησε την ταυτότητα και τη στρατηγική επικοινωνία της ταυτότητας του νέου εμπορικού πάρκου Smart Park.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρά την πτώση πωλήσεων στον κλάδο αυτοκινήτου, ελέω της κρίσης που πλήττει την Ελλάδα, η Fiat, που παραμένει πιστή στις αρχές της, αυξάνει σταθερά το μερίδιο αγοράς της στη χώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ CB’a, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Αλλατίνη, ανέλαβε το rebranding και τη δημιουργία μίας ενιαίας ταυτότητας για τα προϊόντα που έχουν βασικό συστατικό το αλεύρι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory