
Η Pizza Fan και στην Τουρκία
Η Pizza Fan ανοίγει τον κύκλο των δραστηριοτήτων της στην αγορά της Τουρκίας, με αφετηρία της επέκτασης της εταιρείας στη γείτονα χώρα να αποτελεί η Κωνσταντινούπολη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Pizza Fan ανοίγει τον κύκλο των δραστηριοτήτων της στην αγορά της Τουρκίας, με αφετηρία της επέκτασης της εταιρείας στη γείτονα χώρα να αποτελεί η Κωνσταντινούπολη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Δημήτρης Ράπτης, μέχρι πρότινος διευθυντής Παγωτού Algida, ανέλαβε διευθυντής Μάρκετινγκ όλων των προϊόντων του Ομίλου Unilever στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην είσοδο των καταστημάτων Καλογήρου στα social media σχεδίασε και υλοποίησε η OgilvyOne Athens, δημιουργώντας σχετική σελίδα στο Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Βαρκελώνη, σε αίθουσα κεντρικού ξενοδοχείου, έγιναν την Τρίτη τα επίσημα αποκαλυπτήρια του νέου σήματος της Turkish Airlines – Euroleague, που ανοίγει τις πύλες της στις 18 Οκτωβρίου με το παιχνίδι Ολυμπιακός-Ρεάλ Μαδρίτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα σχέδιά της να προωθήσει δυο νέα τοπικά συμβούλια σε Ουγγαρία και Σκανδιναβία αποκάλυψε η Mobile Marketing Association (MMA).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Πράγματι το δίκτυό μας διεθνώς δείχνει ιδιαίτερη ευαισθησία σε θέματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης», όπως επισημαίνει ο Γιάννης Γούλιος, Country Manager της McCann Worldgroup, μιλώντας στο CSR Review.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε εξορθολογισμό του δικτύου της, αποκλειστική συνεργασία με τον Σάκη Ρουβά και νέο μοντέλο καταστημάτων η Sprider Stores επιλέγει να επενδύσει εν μέσω κρίσης θεωρώντας πως η «καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην ενίσχυση της παγκόσμιας ομάδας Μarketing προχώρησε η Unilever, σε μια προσπάθεια να βελτιώσει τα οφέλη της από την ετήσια δαπάνη της τάξης των 4,7 δισεκατομμυρίων λιρών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέσσερις μήνες μετά τις κατηγορίες που δέχτηκε για την εξαπάτηση των επενδυτών της, η επενδυτική τράπεζα Goldman Sachs προώθησε μια παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια, προκειμένου να διορθώσει την εικόνα της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Grey επέλεξε τελικά η GlaxoSmithKline για το χειρισμό του παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού του brand ανακούφισης πόνου Panadol, η αξία του οποίου εκτιμάται στα 100 εκατ. δολάρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια σειρά από ανακατατάξεις στο management διαφόρων Brands του McCann Worldgroup ανακοίνωσε ο CEO Nick Brien, μέσα στις οποίες περιλαμβάνεται και η πρόσληψη του Marc Landberg για την κάλυψη της θέσης του CEO της MRM Worldwide, μετά την αποχώρηση του Reuben Hendell.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον Chief Executive της Euro RSCG Netherlands, Sander Volten, αποφάσισε να προωθήσει η Euro RSCG στο νεοδημιουργηθέντα ρόλο του Managing Director of Digital για την ευρωπαϊκή περιφέρεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory